2014-01-14, 17:46
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Fick svar på en fråga av Tomorrowland idag:

Frågan var om Global Journey

För alla som köper Global Journey paket är tyvärr fast vid det. Det går inte att försöka sälja tillbaka dem via Exchange.

Kanske hjälper många i sina beslut om hur vida man skall köa för worldwide eller Global Journey.
Citera
2014-01-14, 18:12
Medlem
allakans avatar
Går det att fixa Global journey med separata tält? eller finns de bara 2manna tält som man lär dela med polaren. Hade varit skönare med eget tält
Citera
2014-01-14, 18:27
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allakan
Går det att fixa Global journey med separata tält? eller finns de bara 2manna tält som man lär dela med polaren. Hade varit skönare med eget tält
ta endast med camping plats då lol?
Citera
2014-01-14, 18:38
Medlem
allakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
ta endast med camping plats då lol?

tänkte mer på att de bara går att välja mellan

DreamVille Regular.. Tent (not included) 1 person Full Madness Pass 799Euro
och
DreamVille Easy Tent.. Easy Tent 2 persons Full Madness Pass 881Euro

Det kostar alltså 82Euro för ett 2manna tält. Samtidigt drygt att släpa tält från tex jula, lär ju fylla stor del av handbagaget på flyget tänker jag.
Citera
2014-01-14, 18:41
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allakan
tänkte mer på att de bara går att välja mellan

DreamVille Regular.. Tent (not included) 1 person Full Madness Pass 799Euro
och
DreamVille Easy Tent.. Easy Tent 2 persons Full Madness Pass 881Euro

Det kostar alltså 82Euro för ett 2manna tält. Samtidigt drygt att släpa tält från tex jula, lär ju fylla stor del av handbagaget på flyget tänker jag.
köp ett quechua tält på Ebay, typ det tältet alla använder, Pop up tält äger ett själv. kan starkt rekommendera det. Istället för att stå och fitta med pinnar osv. Gjorde det misstaget första året.

förra året var det galen hysteri på campingen, vart typ krig om att få plats
Citera
2014-01-14, 18:48
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
köp ett quechua tält på Ebay, typ det tältet alla använder, Pop up tält äger ett själv. kan starkt rekommendera det. Istället för att stå och fitta med pinnar osv. Gjorde det misstaget första året.

förra året var det galen hysteri på campingen, vart typ krig om att få plats
Och hur torrt höll sig ditt tält?
Citera
2014-01-14, 18:52
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Och hur torrt höll sig ditt tält?
Helt perfekt tycker jag. i förutsättning att du inte trycker innerhöljet mot ytterhöljet där det givetvis fanns lite dagg.

Men som sagt på lördagskvällen/natt så var det nått sinnessjukt regn och det var tort även då för min del.

så jag kan rekommendera det. hade ni tänkt bo själva i tälet så ta ett 2 eller 3manna tält
Citera
2014-01-14, 19:33
Medlem
latahundens avatar
hahah jag hade ett 99:- tält från rusta. och den enda fukten i tälten var en liten vattenpöl precis vid ingången. ingen fara

kan inte fatta hur det kunde hålla sig så torrt med tanke på stormen som var 2 natten under festivalen.

det var det sjukaste regnet jag har varit i, fyfan vad jag saknar det. spec när armin spelade.. woow var bästa tiden i mitt liv
Citera
2014-01-14, 20:13
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latahunden
hahah jag hade ett 99:- tält från rusta. och den enda fukten i tälten var en liten vattenpöl precis vid ingången. ingen fara

kan inte fatta hur det kunde hålla sig så torrt med tanke på stormen som var 2 natten under festivalen.

det var det sjukaste regnet jag har varit i, fyfan vad jag saknar det. spec när armin spelade.. woow var bästa tiden i mitt liv
Gick till tältet då, vart så jävla rädd att det skulle vart översvämmat eller något liknande.(Största misstaget någonsin) Missade pryda som jag ville se mest av alla för det
Citera
2014-01-14, 20:19
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Gick till tältet då, vart så jävla rädd att det skulle vart översvämmat eller något liknande.(Största misstaget någonsin) Missade pryda som jag ville se mest av alla för det

vrf gick du tbx så du missade pryda? tältet hade ändå varit översvämmat när du kom fram?

asså den stormen var sjuk! magiskt
Citera
2014-01-14, 20:26
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latahunden
vrf gick du tbx så du missade pryda? tältet hade ändå varit översvämmat när du kom fram?

asså den stormen var sjuk! magiskt
Jo men man vart ju inte direkt smart i det läget xD
lätt att vara efterklok
Citera
2014-01-14, 22:15
Medlem
DrApples avatar
Någon som har koll vilket datum biljetterna släpps för det belgiska folket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in