2014-01-14, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
För samma summa skulle jag dra till Thailand, dvs 21500:- i två veckor och leva rövare.
Tur att alla är olika och tänker olika.

Du kan köpa 42000 tuggummi också, men det är inte heller relevant för diskussionen.

GJ är faktiskt inte så jävla dyra som alla påstår.
Ja, tält-paketet är lite dyrt men övriga (RR, DL, Hotell) är faktiskt prisvärda.

Citat:
Ursprungligen postat av allakan
Går det att fixa Global journey med separata tält? eller finns de bara 2manna tält som man lär dela med polaren. Hade varit skönare med eget tält

Finns inga enmannatält.
Citera
2014-01-14, 22:42
Medlem
nucces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrApple
Någon som har koll vilket datum biljetterna släpps för det belgiska folket?

Förra året släpptes dem exakt 1 vecka innan internationell release, så jag skulle väl gissa på att det är samma i år.
Citera
2014-01-14, 22:44
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nucce
Förra året släpptes dem exakt 1 vecka innan internationell release, så jag skulle väl gissa på att det är samma i år.
Stämmer fint!
Citera
2014-01-14, 23:19
Medlem
DrApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nucce

Tack! Om det är samma i år, så säljs det alltså efter Global Journey-släppet som verkar vara 1 februari? Är det någon som har erfarenhet av att någon belgare köper biljett till en?

Av Wikifestival att döma verkar det inte vara en helt enkel process.
http://wikifestivals.com/forum/friend-belgium-can-buy-me-tickets-tomorrowland
Citat:
Hello lalalara and power,

This is what we noticed on the official website:

If you buy a ticket from other people (which we strongly discourage, as we cannot guarantee the validity of the ticket being sold), you need to bring a copy of the passport of the previous ticketholders. The person who sells you the ticket must provide a signed mandate in which he/she has given you the authorization to buy the ticket from him/ her.

Also if you are travelling from Ireland and looking to meet others travelling there put a shoutout in this Ireland to Tomorrowland Meetup Forum: http://www.wikifestivals.com/forum/ireland-tomorrowland

Team Wikifestivals

En skriftlig överlåtelse? Kom igen...
Citera
2014-01-15, 08:22
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Tack! Om det är samma i år, så säljs det alltså efter Global Journey-släppet som verkar vara 1 februari? Är det någon som har erfarenhet av att någon belgare köper biljett till en?

Av Wikifestival att döma verkar det inte vara en helt enkel process.
http://wikifestivals.com/forum/friend-belgium-can-buy-me-tickets-tomorrowland

En skriftlig överlåtelse? Kom igen...

Jag känner många som köpte band/biljetter på plats av folk utan någon skriftlig överenskommelse..
Citera
2014-01-15, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Jag känner många som köpte band/biljetter på plats av folk utan någon skriftlig överenskommelse..

Inte alla som vill ta risken att ordna transport för flera tusen och sen ha risken att stå utan, men ja, som på alla andra event är det rätt enkelt att köpa utanför.
Citera
2014-01-15, 08:26
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
De kan väl skriva in ditt namn precis som du själv gör. Det står ju inget om ID bara att det måste vara ett belgiskt kort och en belgisk adress.
Citera
2014-01-15, 08:28
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90
Inte alla som vill ta risken att ordna transport för flera tusen och sen ha risken att stå utan, men ja, som på alla andra event är det rätt enkelt att köpa utanför.
Nej det är klart, men vissa har tur,andra vill betala galna summor.
Citera
2014-01-15, 08:30
Medlem
cmc.88s avatar
ååh hade velat vara där.. men kan ej då man har barn nu å grejjer.. kan inte bara sticka hemifrån ... alla som ska dit, parta för mig med!!
Citera
2014-01-15, 15:59
Medlem
Hoppas folk börjar samordna resor ner sen när det drar ihop sig,

vi är i allafall 2 som ska åka från Norrköping och gärna har sällskap, Åker ner Onsdag, hemresa är inte bestämt ännu. (Weekend 2 som det ser ut just nu).
Citera
2014-01-15, 16:33
Medlem
Tillflyktens avatar
Vet ni vilken låt det är som startar ungefär 26:05? Måste ha den ikväll, när vi ska köra hårt med lite internationella studenter. Vi har hypat tomorrowland rätt rejält för dem, så nu gäller det att visa soundtracket också.

http://www.youtube.com/watch?v=cUhPA5qIxDQ

Citat:
Ursprungligen postat av kolomomo
Hoppas folk börjar samordna resor ner sen när det drar ihop sig,

vi är i allafall 2 som ska åka från Norrköping och gärna har sällskap, Åker ner Onsdag, hemresa är inte bestämt ännu. (Weekend 2 som det ser ut just nu).
Skulle vara skoj faktiskt vi är 4-6 från Stockholm/Lund som ska ner!
Citera
2014-01-15, 16:35
Medlem
Fiskfan08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90

Jag och en polare åkte ner 2012 utan några biljetter till festivalen eller campingen. Satt med skyltar utanför campingen vid kl 11 och hade biljett + camping efter 15 min. Betalade ca 3000, och fick ge mina solglasögon köpta i thailand till någon spanjor... bästa beslutet i mitt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in