2014-01-14, 16:28
Medlem
Jotunheimrs avatar
Vilken jävla HBTQ-propaganda! Jag ville se PH, inte ett gäng töntar på semester!

Det får fan bli lite intriger och drama, om det är möjligt? (10 avsnitt kvar???)

Tjejerna är så fruktansvärt äckliga, både till utseende och personlighetsmässigt, det hade varit riktigt fint att strypa Aina, hon andas politisk korrekthet.

Jag hoppas att den nya pigan gillar heterodolme och inte hoppar på bögtåget.

Håller med många som tidigare sagt att detta måste vara den sämsta säsongen av PH någonsin.
Citera
2014-01-14, 16:31
Medlem
shad33rs avatar
Ingen direkt chock vilka som låg! vem åker ut nästa cermoni med tanke på att DragTobbe valde niklas och att niklas gråter i teasern? Kan de vara Aina?
Citera
2014-01-14, 16:36
Medlem
zorb89s avatar
Blir förbannad! Ifrån natacha peyre till homobögar?
Citera
2014-01-14, 16:46
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jotunheimr
Vilken jävla HBTQ-propaganda! Jag ville se PH, inte ett gäng töntar på semester!

Det får fan bli lite intriger och drama, om det är möjligt? (10 avsnitt kvar???)

Tjejerna är så fruktansvärt äckliga, både till utseende och personlighetsmässigt, det hade varit riktigt fint att strypa Aina, hon andas politisk korrekthet.

Jag hoppas att den nya pigan gillar heterodolme och inte hoppar på bögtåget.

Håller med många som tidigare sagt att detta måste vara den sämsta säsongen av PH någonsin.

Castingen har ju vari total katastrof. Av killarna är det väl bara Jeppe, Samir och Niklas som haft något där att göra.

Björn, Fröid, Sebastian, Tobias, Tobias och Joppe har varit totalt meningslösa (Fröid kanske får plats på ett litet hörn)

Av tjejerna så känns det bara som om Paow var någorlunda godkänd, men hon försvann ju bakom Jeppe...

Nej, jag har förvisso bara haft på programmet i bakgrunden, men nu är det ett slut på det, fullstänsigt menlöst.
Citera
2014-01-14, 16:47
Medlem
tjenare.knugens avatar
Efter dagens avsnitt

Citera
2014-01-14, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oformad
Castingen har ju vari total katastrof. Av killarna är det väl bara Jeppe, Samir och Niklas som haft något där att göra.

Björn, Fröid, Sebastian, Tobias, Tobias och Joppe har varit totalt meningslösa (Fröid kanske får plats på ett litet hörn)

Av tjejerna så känns det bara som om Paow var någorlunda godkänd, men hon försvann ju bakom Jeppe...

Nej, jag har förvisso bara haft på programmet i bakgrunden, men nu är det ett slut på det, fullstänsigt menlöst.

Håller helt och hållet med, jävla moralprogram. Hur fan tänker dom när dom castar? Massa jävla transor och bisexuella. Det förstör hela jävla programmet, Så jävla typiskt svenskt. Det är så genomskinligt så man sitter och skäms.
Citera
2014-01-14, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenare.knugen
Efter dagens avsnitt

Emelie är fan den vidrigaste människan i världen. Om hon inte är trashig så vet jag fan inte vem som är det. Den största jävla torskfilén inom svensk tv-historia.
Citera
2014-01-14, 17:00
Medlem
In med Jeppe eller så slutar jag garanterat att kolla på skiten.
Citera
2014-01-14, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flowzo
Emelie är fan den vidrigaste människan i världen. Om hon inte är trashig så vet jag fan inte vem som är det. Den största jävla torskfilén inom svensk tv-historia.

Hon är extremt jäkla vidrig ja...
Skrämmande faktiskt.
Undra hur hon är "privat"
Citera
2014-01-14, 17:04
Medlem
Arthur.Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flowzo
Håller helt och hållet med, jävla moralprogram. Hur fan tänker dom när dom castar? Massa jävla transor och bisexuella. Det förstör hela jävla programmet, Så jävla typiskt svenskt. Det är så genomskinligt så man sitter och skäms.

Ja men faktiskt. Jag skulle inte ha något emot bisexuella eller transor eller vad man nu vill vara om dom hade i programmet att göra, men är inte den sexuella stämningen en ganska viktig del av PH? Thobias x2 är som en naturlig del av tjejgänget, och har väl aldrig ens övervägt att pussa tjejerna på munnen när de kan sukta efter Niklas dolme istället. Ännu mer pinsamt blir det när
Citera
2014-01-14, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jdags
Hon är extremt jäkla vidrig ja...
Skrämmande faktiskt.
Undra hur hon är "privat"

Antagligen lika vidrig. Om jag hade varit Joppe hade jag fan kastat den jävla flaskan han höll i rakt i huvvet på henne och skrikit ut " JA JAG HAR SAGGAT DIN ÄCKLIGA JÄVLA BILD, VAFAN SKALL DU GÖRA ÅT SAKEN". Äckliga jävla människa alltså.
Citera
2014-01-14, 17:07
Medlem
nå, vilka kommer pöka i kvällens avsnitt?

mitt tips går inte till anja och samir för deras sängmönster vid väggen är annorlunda.
det ser snarare ut som om emelie blir påsatt för hon hänger mycket i det rummet där kvällens pökande kommer äga rum. det var även i rummets toalett som emelie tryckte ut bollen från sin mutta.

kan det vara som så att thobias och emelie kommer pöka ikväll?
Senast redigerad av housepussy 2014-01-14 kl. 17:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in