2014-01-14, 08:28
Bannlyst
Såg inte klart gårdagens avsnitt, men det är några som har nuppat alltså? Haha, det där lät fel, vem bryr sig om folk som nuppar i TV? Ser man något? Nej.

Tänkte eftersom P3 hade ett helt program om "sex i tv" - vem fan bryr sig? Och det är dags att bojkotta denna skiten nu, det går inte att ha realityshower i Sverige längre. Först BB, nu PH.

Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Blir denna säsong den första det blir bajspackning mellan två män?

Haha Förmodligen.
Citera
2014-01-14, 08:33
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Blir denna säsong den första det blir bajspackning mellan två män?
Inte en chans, den nya killen är inhyrd skådis. Han vände sig till och med bort när någon försökte pussa honom på munnen.
Citera
2014-01-14, 08:55
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Inte en chans, den nya killen är inhyrd skådis. Han vände sig till och med bort när någon försökte pussa honom på munnen.

Aha, det missade jag. Kan ju helt enkelt också bara vara så att han tyckte personen som försökte pussa honom var äcklig? (Inte så konstigt med tanke på hur de beter sig).
Citera
2014-01-14, 09:11
Medlem
Horrorgrams avatar
Paow verkar ha ett förhållande med Samir, om man kollar hennes fb?
Citera
2014-01-14, 09:39
Medlem
merrilys avatar
Fy satan i h-vete vilket tråkigt avsnitt igår. Nog för att jag är liberal och inte har något alls emot bögar men det är ju Paradise Hotel, kom igen! Jag har inget emot Thobias no. 1 som jag ändå tycker är rätt skön och glider med. Men den nya kräks jag på, usch fyfan. Och då är jag tjej.

Jag vill ha ut nya Thobias, ut med Fröidh som bara är bitter och tråkig, ut med trash-Emelie, ut med tråk-Joppe. In med några killar som faktiskt är snygga, hittills är Niklas den enda jag skulle ligga med under knivhot, och in med några snygga tjejer. Det här är så jävla tråkigt.
Citera
2014-01-14, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
http://www.youtube.com/watch?v=fckrZ6wp9Us Nya deltagaren i gårdagens/kvällens avsnitt?

Snyggt jobbat!

Då är det som en tidigare sa i tråden. Tobias #2 är skådespelare, och kommer att lämna paradise senare.

Han är bara där för att sätta griller i huvudet på dom stackars deltagarna.. Och blev givetvis inkallad när det var pride veckan ...
Citera
2014-01-14, 11:51
Medlem
Jag har tre funderingar över årets säsong.

1: Varför i helvete valde inte Björn Evelina istället för Anja? De klickade ju mycket bättre och passa honom mer som person.

2. Har inte Jesper Fröidh blivit mycket tråkigare ju längre serien har gått eller har man bara tröttnat på hans skämt? Första två veckorna var han outstandning men senaste tiden har det inte blivit mycket kramp i magen.

3. Tror ni TV3 kommer visa ifall Thobias x2 spänner på varandra i sängen/duschen?
Citera
2014-01-14, 12:32
Medlem
spolade igenom gårdagens avsnitt o såg kanske totalt 3 min. fy fan säger jag bara. fortsätter det så här kmr jag sluta följa
Citera
2014-01-14, 13:25
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseWHOREtel
Måste vara bland det dummaste jag har hört och typiskt WT-talk. Regel #1: Alla passar inte i tatuering.

Du tycker förmodligen att det är sexigt för att du sett sexiga brudar i tatueringar. De hade varit sexiga även utan tatueringarna. Med andra ord spelar tatueringarna ingen roll utan bidrar högst som en extra upphetsande dimension hos en redan sexig brud.

Idag är tatueringar mainstream. Jag ser ned på människor som har tatueringar för att de försöker vara häftiga i desperat försök att inte uppfattas som tråkiga. Ett försök att fylla sitt liv (och sig själv) med mening. "Hemligheten" är att otroligt många hamnar i samma konsumtionsfälla och tror sig vara unika (kollektivt medvetande). Sorry to break the news but tattoo's don't change a sh*t about who you are and just make you less special nowadays.

Det mest patetiska är folk med inristade namn, personnummer etc. för att "minnas" personer. Min kritik till detta är:

*Minns man inte sina närmsta och måste tatuera dessa på sig är är man förmodligen helt dum i huvudet #guldfiskminne

*Skulle man förlora sitt minne så spelar det ingen roll om man har bokstäver/siffror tatuerade på armen då de är FRÄMMANDE. Man minns inte. Get it!?

Men aja, ska inte såga tatueringar för mycket nu. Då blir folk allt för sårade. Forumet badar säkert i tatuerade användare. Tatueringar är trots allt mainstream #degeneric. Ska ut och ta en cigg med ett stort segerflin.

Shit vilken tröttsam människa du är. Han skrev KAN vara sjukt sexigt. Inte ÄR sjukt sexigt. Förstår du skillnaden?
Citera
2014-01-14, 13:28
Medlem
belieberns avatar
Tankar efter avsnitt 19:

Bögarna förstör hela spelet. Går in och cementerar sig hos tjejerna och spyr på ett manshat. Känns så jävla fel. Finns det ärligt någon som gillar pride? Bara jävligt äckligt och förnedrande för bögar att hela tiden behöva förknippa sig med sådant fjanteri.

Jävlar vad äcklig Emelie är.

Jeppe måste in igen för att styra upp det hela. Han får gärna komma ensam.

Aina måste förstå att hon inte kan fortsätta spela som hon gör. Hon måste försöka hitta en kille att spela med. Men hon är nog för korkad för att förstå det.

Niklas måste försöka gå in och sära på Mia och Tobbe. Han känns som den spelaren bland killarna som har kapacitet å göra något. Alternativt haffar han den nya tjejen som kommer in, vilket inte borde vara så svårt med tanke på hur tafatta både Jesper och Joppe är.

Känns som Jesper kommer att lämna hotellet självmant. Ingen tjej vill ha hnm och han ser inte alls ut att trivas.

Joppe kan ta å packa väskan. Han försöker ju inte ens spela med Aina. Han borde spela hårdare på kortet att det var som höll kvar Aina i tävlingen. Han har ju knappt ens pratat med någon av tjejerna.

Joppe kan inte ha legat med 70 pers.

Folk jag vill ha ut:
1. Emelie
2. Tobbe
2. Tobbe
4. Joppe
Citera
2014-01-14, 13:36
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rexam92
Jag har tre funderingar över årets säsong.

1: Varför i helvete valde inte Björn Evelina istället för Anja? De klickade ju mycket bättre och passa honom mer som person.

2. Har inte Jesper Fröidh blivit mycket tråkigare ju längre serien har gått eller har man bara tröttnat på hans skämt? Första två veckorna var han outstandning men senaste tiden har det inte blivit mycket kramp i magen.

3. Tror ni TV3 kommer visa ifall Thobias x2 spänner på varandra i sängen/duschen?

1. Fan vet. Men jag tror det var bra eftersom det förmodligen ledde till att Björn åkte ut fortare. Bra för oss tittare, han var inte så jäkla skoj. Frågan är hur Evelina hade framstått om hon hade fått utvecklas i programmet. Hon verkade rejält skev enligt det lilla man fick se. Men vem vet.

2. Fröjdh har inget att komma med. Han fungerar bara som side-kick till en alpha. Nu är Jeppe borta och Fröjdh orkar inte dra tåget själv. Luften gick ur honom. Hans skämt är subpar imo.

3. Ja, självklart gör de det. Inte allt men tillräckligt mycket.
Citera
2014-01-14, 14:15
Medlem
Börjar kännas lite b nu när man redan kollat norska paradise hotel och Sverige kör samma grej. Norska hade och en transa inne och en bög. Själv klart får man se dom spänna på varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in