2014-01-08, 21:27
Medlem
mumindalen101s avatar
När jag var 16år och höll på med droger drog jag med min benzade/moffade pojkvän till familjens julfest och hånglade upp han mitt under middagen.. detta var dock inget sexuellt utan handlade mest om att revoltera/chocka.
Citera
2014-01-09, 00:25
Medlem
TexasSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whitetrash78
Det dummaste jag gjort knullat min kompis morsa när han var till sjöss. Kompisens tjej ringde satt drack lite med hans mamma fråga om inte jag kunde komma dit.

Kan du ta om det där på svenska, med lite bättre satsbyggnad?

* Var din kompis till sjöss?
* Vad gjorde kompisens tjej? Satt hon och drack med kompisens mamma?
* Vem var det som frågade om du kunde komma dit?

Dessutom heter det "frågade" i imperfekt. :-)

Det var bara första stycket, orkar inte försöka tolka resten.
Citera
2014-01-09, 00:38
Medlem
Horatiuss avatar
En gång i Tyskland hade jag sex med en kvinna på ett lyxigt hotell. Hon betalade rummet med sin makes kreditkort, vilket hon skadeglatt berättade för mig. Flera veckor senare skickade han ett email och kallade mig "little bastard". Jag svarade att, enligt hans fru så var jag den större av oss.
Sedan har jag piskat kvinnor med livrem, ridpiska och andra tillhyggen. Men det ser jag inte som direkt omoraliskt eftersom det var kvinnor som uppskattade det.
Citera
2014-01-12, 01:23
Medlem
Är tillbaka efter några månader med en uppdatering.
Har blivit väldigt förtjust i rimjob numera. Har inte praktiserat särskilt mycket men min flickväns sköna ringmuskel frossar jag säkerligen fler gånger runt
Har kissat på henne och hon har även kissat på mig så vi står varandra jäkligt noga just nu. Dock gjorde vi det i badkaret. Tycker om att spela rollspel där jag spelar våldtäksman samt boja henna sätta på henne en ögonbindel och smiska hinna röd och blå. Jag tycker även själv om att bli bojad, då jag är både dominant och underlägsen. Hon har tryckt upp ett finger i analen och hon har även trängt igenom mig med en buttplug samtidigt som jag runkat mig själv till orgasm.
Jag har frågat henne om hon vill ha trekant med mig och en annan kille men hon sa nej, och detta är absolut det mest omoraliska jag gjort efter min otrohet enligt mig.
Väntade på att en kompis skulle komma ner på sin gård och när han tagit lång tid på sig så drog jag en tralla på en av bänkarna som låg mitt bland alla husen. Gjorde det dock så gott jag kunde innanför brallerna men hade någon sett mig så hade dom förstått.

Vi hörs när jag experimenterat ytterligare. Ciao!
Citera
2014-01-12, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ey-mannen...
Är tillbaka efter några månader med en uppdatering.
Har blivit väldigt förtjust i rimjob numera. Har inte praktiserat särskilt mycket men min flickväns sköna ringmuskel frossar jag säkerligen fler gånger runt
Har kissat på henne och hon har även kissat på mig så vi står varandra jäkligt noga just nu. Dock gjorde vi det i badkaret. Tycker om att spela rollspel där jag spelar våldtäksman samt boja henna sätta på henne en ögonbindel och smiska hinna röd och blå. Jag tycker även själv om att bli bojad, då jag är både dominant och underlägsen. Hon har tryckt upp ett finger i analen och hon har även trängt igenom mig med en buttplug samtidigt som jag runkat mig själv till orgasm.
Jag har frågat henne om hon vill ha trekant med mig och en annan kille men hon sa nej, och detta är absolut det mest omoraliska jag gjort efter min otrohet enligt mig.
Väntade på att en kompis skulle komma ner på sin gård och när han tagit lång tid på sig så drog jag en tralla på en av bänkarna som låg mitt bland alla husen. Gjorde det dock så gott jag kunde innanför brallerna men hade någon sett mig så hade dom förstått.

Vi hörs när jag experimenterat ytterligare. Ciao!
vad fan snackar du om? jag fattade ingenting av ditt inlägg. kan du förklara igen, vad var det mest omoraliska du har gjort? att lägga en tralla på en bänk?
Citera
2014-01-12, 21:38
Bannlyst
Jag har haft sex med min bäste kompis morsa när jag var 18-19 år, hon var kanske 40. Kommer inte ihåg speciellt mycket eftersom jag var kanonfull......och morsan också!
Citera
2014-01-14, 00:33
Medlem
DaNeShadys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q1986
Passande tråd för det som hände mig för 2 veckor sedan

Kl 21: jag och flickvännen är hemma hos hennes föräldrar som precis åkt till Frankrike på semester. Vi skulle hälsa på hennes syster som är 18 år.

Kl 23: Efter en filmkväll och en flaska vin går vi och lägger oss.

23:45: Skulle upp på toa och kissa då jag ser att hennes syster lyssnar på musik i sitt rum. Jag blir nyfiken och går in och säger "tja, vaken?" Hon vänder sig om och ler och säger att hon inte är trött.

00:15 Efter att ha spenderat ca 30 min i hennes rum (samtidigt som min tjej, hennes storasyrra sover) börjar vi hångla.

01:00 Efter en stund med att vi hade sex och jag sprutade henne återvänder jag till rummet och lägger mig hos flickvännen.

Vi har träffats 1 gång efter detta och det var mest jobbigt för "lillasyrran" som var lite röd i ansiktet.

VILKEN jävla kväll

Och hur gammal är du om man får fråga?
Citera
2014-01-14, 16:28
Medlem
Sålde min tjejkompis till en torsk för 17 000 och sedan delade vi på pengarna (vi var 16 år). Har fortfarande dåligt samvete för detta. Fast å andra sidan fick de ju knulla i min lägenhet, så lite av kakan skulle jag väl ha haft i alla fall?

Efteråt ville hon att vi skulle fortsätta "jobba" ihop då jag var så bra på att förhandla priser med en torsk, detta var 20 år sedan och 17 papp var mycket pengar då. Undrar än i dag hur det gick med tjejen, vi tappade kontakten för jag klarade inte av att jag sålt henne..
Senast redigerad av Bitterflatan 2014-01-14 kl. 16:31.
Citera
2014-01-14, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitterflatan
Sålde min tjejkompis till en torsk för 17 000 och sedan delade vi på pengarna (vi var 16 år). Har fortfarande dåligt samvete för detta. Fast å andra sidan fick de ju knulla i min lägenhet, så lite av kakan skulle jag väl ha haft i alla fall?

Efteråt ville hon att vi skulle fortsätta "jobba" ihop då jag var så bra på att förhandla priser med en torsk, detta var 20 år sedan och 17 papp var mycket pengar då. Undrar än i dag hur det gick med tjejen, vi tappade kontakten för jag klarade inte av att jag sålt henne..

Hahaha...17tusen? Ge mig snubbens nummer! Neeej just det, han existerar bara i din fantasi ja. Läs på,skriv om, skriv rätt.
Citera
2014-01-14, 17:14
Medlem
Vet inte riktigt om det kvalar in i tråden med tanke på alla sjuka saker som skrivits här, men jag har haft sex med min bästa killkompis. Detta skedde nyktert också bör tilläggas, då han sov över här efter en kväll när vi och några andra kompisar hängde hemma hos mig.
Citera
2014-01-14, 17:28
Medlem
Peace and lovefestivalen 2006. Hade småflörtat med en brud i ca ett års tid men aldrig fått till det, märkte dock att hon också var sugen men hon hade pojkvän. Träffades på stan en kväll under festivalen och hon var helt klart sugen, men upprepade att inget kunde hända eftersom hon fortfarande hade pojkvän. Fine tänkte jag. Döm av min förvåning när hon släpar med mig till en parkeringsplats och vill bli tagen bakifrån mellan två bilar... Jag tyckte det var nice så vi körde på ett tag. Sen kom jag på att det vore pinsamt att bli upptäckta så vi drog hem till mig, hon knuffade ner mig i soffan och började suga av mig. Mitt i allt detta så ringer hennes kille, hon svarar och vid de tillfällena i konversationen som han pratar så suger hon för kung och fosterland. Sen avslutar hon samtalet och vi fortsätter.

Inget jag är stolt över så här i efterhand men brukar minnas tillbaka och skratta åt det ibland.
Citera
2014-01-15, 09:42
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farasha
Vet inte riktigt om det kvalar in i tråden med tanke på alla sjuka saker som skrivits här, men jag har haft sex med min bästa killkompis. Detta skedde nyktert också bör tilläggas, då han sov över här efter en kväll när vi och några andra kompisar hängde hemma hos mig.

Vad är det omoraliska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in