Är tillbaka efter några månader med en uppdatering.
Har blivit väldigt förtjust i rimjob numera. Har inte praktiserat särskilt mycket men min flickväns sköna ringmuskel frossar jag säkerligen fler gånger runt
Har kissat på henne och hon har även kissat på mig så vi står varandra jäkligt noga just nu. Dock gjorde vi det i badkaret. Tycker om att spela rollspel där jag spelar våldtäksman samt boja henna sätta på henne en ögonbindel och smiska hinna röd och blå. Jag tycker även själv om att bli bojad, då jag är både dominant och underlägsen. Hon har tryckt upp ett finger i analen och hon har även trängt igenom mig med en buttplug samtidigt som jag runkat mig själv till orgasm.
Jag har frågat henne om hon vill ha trekant med mig och en annan kille men hon sa nej, och detta är absolut det mest omoraliska jag gjort efter min otrohet enligt mig.
Väntade på att en kompis skulle komma ner på sin gård och när han tagit lång tid på sig så drog jag en tralla på en av bänkarna som låg mitt bland alla husen. Gjorde det dock så gott jag kunde innanför brallerna men hade någon sett mig så hade dom förstått.
Vi hörs när jag experimenterat ytterligare. Ciao!