2016-08-26, 06:58
Bannlyst
Dragit på en en tjej som precis fyllt femton (veckan innan) som var elev på en skola där min barndomsvän var rektor, jag var väl 28 vid tillfället.

Som lilla flickan fick åka snopp, och satan vilken lite fitta hon hade,

runkar än idag 8 år senare til detta.
Citera
2016-08-26, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eldstorm
Dragit på en en tjej som precis fyllt femton (veckan innan) som var elev på en skola där min barndomsvän var rektor, jag var väl 28 vid tillfället.

Som lilla flickan fick åka snopp, och satan vilken lite fitta hon hade,

runkar än idag 8 år senare til detta.

Hon var ju 15 så det var ju lagligt att ha sex med henne så det var ju egentligen inget omoraliskt.
Såg hon bra ut, jag förmodar att hon var trång?
Citera
2017-01-02, 23:25
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Många inlägg här är väl snarare snuskiga än omoraliska. Men jag hakar på.

Har sugit av flera män på porrbion på Hisingen i Gbg.

Sög av en turk i hans bil samtidigt som han fingrade mig i röven. Han ville spruta mig i munnen men jag sa nej till det.

Stora åldersskillnader (30+ år).

Anonymsex på hotell med äldre män.
Citera
2017-01-02, 23:47
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingMeToSleep
Många inlägg här är väl snarare snuskiga än omoraliska. Men jag hakar på.

Har sugit av flera män på porrbion på Hisingen i Gbg.

Sög av en turk i hans bil samtidigt som han fingrade mig i röven. Han ville spruta mig i munnen men jag sa nej till det.

Stora åldersskillnader (30+ år).

Anonymsex på hotell med äldre män.
Är du kille eller tjej?
Citera
2017-01-03, 00:38
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Är du kille eller tjej?

Jag är man.
Citera
2017-01-03, 01:02
Medlem
King Pins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingMeToSleep
Jag är man.

Låter som helt vanligt homosex.
Citera
2017-01-03, 01:05
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Pin
Låter som helt vanligt homosex.

Typ. Anser dock att det är omoraliskt att låta sig besudlas av en turk, men allt ska testas åtminstone en gäng här i livet.
Citera
2017-01-04, 09:57
Medlem
När jag var 16 knullade jag en kvinna på 26. När jag var 26 knullade jag hennes 15-åriga dotter

Cirkeln sluten. Kanske inte omoraliskt? Men lite skumt iaf.
Citera
2017-01-04, 10:36
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulbasaur72
När jag var 16 knullade jag en kvinna på 26. När jag var 26 knullade jag hennes 15-åriga dotter

Cirkeln sluten. Kanske inte omoraliskt? Men lite skumt iaf.
För min del hade det räckt med det faktum att du som 26-åring knullade en 15-åring för att kvala in här. Att du då dessutom satt på hennes mamma många år tidigare gör dig nästan överkvalificerad!
Citera
2017-01-04, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
För min del hade det räckt med det faktum att du som 26-åring knullade en 15-åring för att kvala in här. Att du då dessutom satt på hennes mamma många år tidigare gör dig nästan överkvalificerad!
Hennes mamma fick reda på det dessutom och började ringa mej när hon var full och ville ha min påle. Men då var hon 36 och avdankad vinhora. Var inget svårt val vem av dom som skulle få smaka på min baguette
Citera
2017-01-04, 10:48
Medlem
En annan grej var när jag var full på krogen och stöter på ett gammalt ex. Följde henne hem, knullade henne och somnade i sängen. Vaknade på natten pissnödig som fan. Fortfarande full så vinglar jag bort till hennes byrå, drar ut lådan längst ner och pissar på alla hennes trosor

Gick hem och däckade. På morronen vaknade jag med världens ångest och tänkte va i helvete gjorde jag så för haha
Citera
2017-01-04, 10:54
Medlem
En annan kroggrej. Jag var ihop med en tjej men det knakade i fogarna. Träffade en gammal tant ute, tror hon var 56. En bekant till min mor. Jag var 24 vid den tiden. Vi slog följe hemåt för vi bodde nära varandra. Min tjej var på fest nån annanstans och inte hemma. Sa till tanten att häng med in en sväng. Javisst sa hon. Direkt i hallen slet jag av henne kläderna och knullade henne rakt upp och ner. Efteråt så skickade jag hem henne på en gång för tjejen kunde ju komma när som helst.

Men alltså.. det skilde 32 år mellan oss haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in