2014-01-13, 14:46
Medlem
golffs avatar
Var kan man hitta priserna till Global Journey?
Citera
2014-01-13, 14:52
Medlem
Maxeris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golff
Var kan man hitta priserna till Global Journey?

http://www.tomorrowland.com/simulator/Shop.htm?F#c=EU&o=FFEU-CPH-1
Citera
2014-01-13, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saralucy
http://www.reseguiden.se/ Arlanda > Bryssel kör vi.
http://i.imgur.com/YzMyWHu.png, Den du syftade på eller? Hur mycket kostade taxin därifrån sen?
Citera
2014-01-13, 15:18
Medlem
Aritzos avatar
När släpps biljetteran till Tomorrowland?

Trodde faktiskt det var idag.
Citera
2014-01-13, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
När släpps biljetteran till Tomorrowland?

Trodde faktiskt det var idag.
15 feb för oss utanför Belgien.

Vafan... går ju fortf inte att regga sig? Vad är det här?
Citera
2014-01-13, 15:41
Medlem
DrApples avatar
Förmodligen en FAQ: Ingår festivalbiljetten i Global Journey? Är det alltså ett paket som inkluderar allt, resa, camping, inträde?
Citera
2014-01-13, 15:43
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Helt jävla sjuka priser på global journey i år. 8600KR i dagens valuta. De vill dessutom ha betalt i Pund och inte Euro. Jag satsar på buss eller att köpa på worldwide släppet.
Citera
2014-01-13, 15:49
Medlem
Maxeris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrApple
Förmodligen en FAQ: Ingår festivalbiljetten i Global Journey? Är det alltså ett paket som inkluderar allt, resa, camping, inträde?

Allt ingår! Flyg, transfer till och från camping från flygplats, Full madnesspass. Boendet väljer du själv, om du vill bo på camping eller hotell är upp till dig. Priserna varierar utefter var du väljer att bo.

Kostar 799 euro om du flyger från Sverige/Danmark och bor på vanlig camping.

Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Helt jävla sjuka priser på global journey i år. 8600KR i dagens valuta. De vill dessutom ha betalt i Pund och inte Euro. Jag satsar på buss eller att köpa på worldwide släppet.

Uhm, nej? Vad jag kan läsa så är det i euro och inte pund. Alltså 799 euro (7480:- enligt forex.se).
Citera
2014-01-13, 15:55
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxeri
Allt ingår! Flyg, transfer till och från camping från flygplats, Full madnesspass. Boendet väljer du själv, om du vill bo på camping eller hotell är upp till dig. Priserna varierar utefter var du väljer att bo.

Uhm, nej? Vad jag kan läsa så är det i euro och inte pund. Alltså 799 euro (7480:- enligt forex.se).
My bad, såg helt fel. Zoomade inte in tillräckligt. De har iaf höjt med ca 850kr från förra året.
Citera
2014-01-13, 16:31
Medlem
Tillflyktens avatar
Citat:

Är det inte roligare att bo på campingen än hotell eller?
Citera
2014-01-13, 16:31
Medlem
Ngn som har en fungerande regglänk? Funkar fan fortfarande inte. Börjar bli förbannad!

Citat:
Ursprungligen postat av Tillflykten
Är det inte roligare att bo på campingen än hotell eller?
Klart det är. En del av hela festivalen.
Citera
2014-01-13, 16:33
Medlem
DrApples avatar
Citat:

Hur är det prismässigt jämfört med det som erbjuds via svenska partners, festivalbussen & hardstylers? VAD BÖR MAN SATSA PÅ?

Om någon är sugen på att bli helgonförklarad (av mig) så hade någon slags guide inför biljettsläppet varit guld, silver & platina. Vilka biljetter ska man satsa på, vilken site, hur optimerar man chanserna att lyckas osv. Lite som den guiden Faragon skrev på sida.2 (TACK FÖR DEN).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in