Citat:
Ursprungligen postat av
Albanoi23
Nej båda är intresserade av samma smak, trots att ja även gillar rock, men då är ja ensam i den åsikten. Men techno/house/rock är min stil, men ja frågade om omgivningen, för jag konsumerar inte alkohol personligen och ja vill bara ha en fredlig miljö med tanke på att när folk är höga/fulla så brukar de alltid söka provokationer och risken blir högre när man har en partner med sig, så man vill inte förstöra det med polis inblandat eller vakter, utan snarare bara njuta.
Vet inte vart någonstans du brukar festa eller på vilka festivaler du brukar hänga på men med dina "preferenser" så är nog Tomorrowland ett av de bättre alternativet. Kanske inte helt o hållet enligt dina föreställningar om livet men ändå. Alkoholnivån är extremt låg på Tomorrowland, överlägset lägst av alla de festivaler och fester jag någonsin varit på. Det
tillsammans med att folk konsumerar stora mängder av kärleks- och empatistimulerande substanser gör att stämningen är enorm härlig och positiv. Helt klart den trevligaste och lugnaste festivalen jag någonsin varit på.
Varit där de senaste två åren och i somras åkte jag med min flickvän. Rena julafton, verkligen rena julafton, om man jämför med hur det är att gå ut med sin flickvän på krogen i Sverige!!
Bör i sammanhanget tillägga att hon är allt annat än fysiskt avskräckande

!!