2014-01-06, 03:13
Medlem
Albanoi23s avatar
Har aldrig åkt tidigare till Tomorrowland, men vill gärna testa på det. Är det ett lämpligt ställe att åka med sin flickvän utan att behöva hamna i trubbel med pundare och folk som inte kan kontrollera sig osv?
Citera
2014-01-06, 03:31
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanoi23
Har aldrig åkt tidigare till Tomorrowland, men vill gärna testa på det. Är det ett lämpligt ställe att åka med sin flickvän utan att behöva hamna i trubbel med pundare och folk som inte kan kontrollera sig osv?

absolut
Citera
2014-01-06, 13:34
Medlem
dafuqups avatar
Citat:

Vet flera som åker med sin flickvän. Skulle säga att det är en av dom mest vänliga parfestivalerna jag har besökt runt om i europa i alla fall.
Citera
2014-01-06, 17:19
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Vet flera som åker med sin flickvän. Skulle säga att det är en av dom mest vänliga parfestivalerna jag har besökt runt om i europa i alla fall.

Sålänge man vill se samma artister är det helt perfekt. Men annars får man nog förbereda sig på att hänga ensam inne på området haha..
Citera
2014-01-06, 20:59
Medlem
Albanoi23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup

Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Sålänge man vill se samma artister är det helt perfekt. Men annars får man nog förbereda sig på att hänga ensam inne på området haha..

Nej båda är intresserade av samma smak, trots att ja även gillar rock, men då är ja ensam i den åsikten. Men techno/house/rock är min stil, men ja frågade om omgivningen, för jag konsumerar inte alkohol personligen och ja vill bara ha en fredlig miljö med tanke på att när folk är höga/fulla så brukar de alltid söka provokationer och risken blir högre när man har en partner med sig, så man vill inte förstöra det med polis inblandat eller vakter, utan snarare bara njuta.

Är man tvungen och ta del av duscharna där? Toaletterna och annat? Är ganska petig i hygien och vill helst ha en egen toalett och dusch som jag inte delar med random människor, om ja söker mig till hotell, måste jag betala "inträde" varje gång när jag ska till platsen där festivalen utspelar sig?
Citera
2014-01-06, 21:24
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Är man tvungen och ta del av duscharna där? Toaletterna och annat? Är ganska petig i hygien och vill helst ha en egen toalett och dusch som jag inte delar med random människor, om ja söker mig till hotell, måste jag betala "inträde" varje gång när jag ska till platsen där festivalen utspelar sig?

Tvungen och tvungen. Duscharna är fräschare än vad toaletterna är. Toaletterna är bajamajor med blandad kvalite lite beroende på när på dagen man väljer att nyttja dem.

Flera väljer att bo på hotell. Du kommer behöva ett festivalpass till alla dagar oavsett om du väljer att bo på campingen eller hotell, campingen och festivalområdet sitter inte ihop.
Citera
2014-01-07, 16:40
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Nej båda är intresserade av samma smak, trots att ja även gillar rock, men då är ja ensam i den åsikten. Men techno/house/rock är min stil, men ja frågade om omgivningen, för jag konsumerar inte alkohol personligen och ja vill bara ha en fredlig miljö med tanke på att när folk är höga/fulla så brukar de alltid söka provokationer och risken blir högre när man har en partner med sig, så man vill inte förstöra det med polis inblandat eller vakter, utan snarare bara njuta.

Vet inte vart någonstans du brukar festa eller på vilka festivaler du brukar hänga på men med dina "preferenser" så är nog Tomorrowland ett av de bättre alternativet. Kanske inte helt o hållet enligt dina föreställningar om livet men ändå. Alkoholnivån är extremt låg på Tomorrowland, överlägset lägst av alla de festivaler och fester jag någonsin varit på. Det tillsammans med att folk konsumerar stora mängder av kärleks- och empatistimulerande substanser gör att stämningen är enorm härlig och positiv. Helt klart den trevligaste och lugnaste festivalen jag någonsin varit på.

Varit där de senaste två åren och i somras åkte jag med min flickvän. Rena julafton, verkligen rena julafton, om man jämför med hur det är att gå ut med sin flickvän på krogen i Sverige!!

Bör i sammanhanget tillägga att hon är allt annat än fysiskt avskräckande !!
Citera
2014-01-07, 17:45
Medlem
OneRequests avatar
Hur ser chanserna ut om man siktar på att försöka fixa biljetter först sen kolla på hotell? Kommer alla hotell inom närmsta 10 mils radie vara uppbokade då eller?
Citera
2014-01-07, 18:26
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Tänkte bara kolla med er som har bott på hotell och tagit shuttle busses in till TL hur funkar det??? Är det smidigt eller får man kriga för att komma på bussarna? Samt hur lång tid tar det ungefär?

Har nämligen bott på dreamville 2 år nu och är lite less på det.
Citera
2014-01-07, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
Tänkte bara kolla med er som har bott på hotell och tagit shuttle busses in till TL hur funkar det??? Är det smidigt eller får man kriga för att komma på bussarna? Samt hur lång tid tar det ungefär?

Har nämligen bott på dreamville 2 år nu och är lite less på det.

Vi bodde i Antwerpen 2012 och tog dom bussarna dit. Vi åkte till området vid 1-2 på dagarna och då vart varenda buss knökfull va ja vill minnas, du behöver dock inte oroa dig över att inte komma dit
Tog typ 20-30 min att åka dit
Citera
2014-01-08, 01:59
Medlem
Har vi datum för biljettsläpp?
Citera
2014-01-08, 02:26
Medlem
Tillflyktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antefh
Har vi datum för biljettsläpp?
Jag tror de släpper infon den 13 januari!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in