2014-01-09, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomika
Tyckte nog just det uttalandet var något utav de mest troliga.
Håller med. Säger sig självt att om man våldtagits och troligen blött från underlivet, drar det fram traumatiska minnen när man sedan ser blod från de regionerna igen. Men denna tråd går ut på att klaga på minsta skitbagatell man kan hitta gällande B, så go ahead..
Citera
2014-01-09, 18:47
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Håller med. Säger sig självt att om man våldtagits och troligen blött från underlivet, drar det fram traumatiska minnen när man sedan ser blod från de regionerna igen. Men denna tråd går ut på att klaga på minsta skitbagatell man kan hitta gällande B, så go ahead..

Om du verkligen hatar vad som skrivs här så läs inte då, ingen som tvingar dig.
Citera
2014-01-09, 20:24
Medlem
Gud, jag spyr av skratt... Fröken Pålsson är så himla eftersökt och eftertraktad!

Från Bernys Facebook:

"Allt händer ju i min hemstad. Jag missar inbjudningar till saker hela tiden och det börjar bli jobbigt. Bonniersförfattare som sammanstrålar, möten med Sveriges författarförbund, manifestationer av PEN osv. Jag måste helt enkelt titta på detta, hur jag ska kunna åka till Sthlm regelbundet på ett tryggt och bra sätt."

Och så nya projekt:

"Berny Pålsson
för 2 timmar sedan ·
Mötet gick riktigt bra! Hjälp jag ska börja föreläsa."

Måtte bara inte arrangörerna varit så dumma att de betalat den där bedragerskan i förskott.
Citera
2014-01-10, 01:08
Medlem
Recycles avatar
Var på tvn idag om den där kenneln som Berny köpte hunden på riktigt skitställe med hunder ute i bajs och kyla. Tjeckiska skithundar med sjukdommar
Citera
2014-01-10, 01:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Recycle
Var på tvn idag om den där kenneln som Berny köpte hunden på riktigt skitställe med hunder ute i bajs och kyla. Tjeckiska skithundar med sjukdommar
Hur vet du att det är samma kennel? Kenneln på tv hade ju bara små hundar.
Citera
2014-01-10, 09:57
Medlem
Ånej - rätt ska vara rätt, det är INTE samma "kennel"!
Jag är insatt i det fallet & kontaktat LS samt har protokoll från deras besök, jag tänker dock inte outa mig eller prata så mycket om det här, isåfall får man skriva PM.
JR (hennes initialer) har inte ens kennel utan är hundsmugglare & har sin egna lilla valpfabrik i Skåne, Berny köpte från en SKK-reggad uppfödare som inte bor i Skåne & heter nåt helt annat.
Dessutom har JR aldrig pysslat med collies utan frallor, eng. bulldogg samt herdehundar.
Citera
2014-01-10, 21:49
Medlem
lilysues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recycle
Fel. Läs om skriv rätt. Kvinnorna har inget med varandra att göra.
Citera
2014-01-11, 12:57
Medlem
kupochans avatar
http://www.nattstad.se/bernyblue

Tror inte ett ögonblick att vinflaskan blev oöppnad. Inte en chans. Hon ser ju full ut på bilderna också. Tycker hon bara kan erkänna att hon dricker när hon får sällskap. Och den där mannen.... alltid samma visa, det är som en låt på repeat.
Citera
2014-01-11, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kupochan
http://www.nattstad.se/bernyblue

Tror inte ett ögonblick att vinflaskan blev oöppnad. Inte en chans. Hon ser ju full ut på bilderna också. Tycker hon bara kan erkänna att hon dricker när hon får sällskap. Och den där mannen.... alltid samma visa, det är som en låt på repeat.

Hur lång tid tar det innan det kommer något om att hon blir "utnyttjad" och måste ha sin "frihet"?
Citera
2014-01-11, 16:58
Medlem
Gafflens avatar
Nu har Berny frågestund och ska svara på alla frågor, tror inte man kommer få något vidare värst svar men fråga era frågor.
Citera
2014-01-11, 18:08
Medlem
Ja, nu har ju B blivit ihop med den gamle gubben (som figurerade i ett klipp för någon vecka sedan). Vad ska man säga.. GLHF, happily ever after?
På något sätt tycker jag lite synd om henne. Fattar hon inte, eller vill hon inte fatta, att han är en dålig idé? Kanske har hon autismspektrumstörning ändå?
Citera
2014-01-11, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snigelparasiten
Ja, nu har ju B blivit ihop med den gamle gubben (som figurerade i ett klipp för någon vecka sedan). Vad ska man säga.. GLHF, happily ever after?
På något sätt tycker jag lite synd om henne. Fattar hon inte, eller vill hon inte fatta, att han är en dålig idé? Kanske har hon autismspektrumstörning ändå?

Tycker det där var lite elakt mot alla oss med autismspektrumstörning. Och nej, jag tror inte att B har det. Hon är nog bara desperat efter bekräftelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in