2014-01-11, 22:26
Medlem
Äh, B är ju ändå 30. Hoppas han är bra.
Citera
2014-01-11, 23:32
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway
Äh, B är ju ändå 30. Hoppas han är bra.

Fast max 15 inombords.
Citera
2014-01-12, 00:20
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snigelparasiten
Ja, nu har ju B blivit ihop med den gamle gubben (som figurerade i ett klipp för någon vecka sedan). Vad ska man säga.. GLHF, happily ever after?
På något sätt tycker jag lite synd om henne. Fattar hon inte, eller vill hon inte fatta, att han är en dålig idé? Kanske har hon autismspektrumstörning ändå?
Hur vet du att det är han? Är det "Abbe McQuinn" du tänker på?
Citera
2014-01-12, 01:53
Medlem
mittenskittens avatar
"Gamla gubben" som medverkade i hennes lilla video på facebook är väl gift?
Citera
2014-01-12, 03:06
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snigelparasiten
Ja, nu har ju B blivit ihop med den gamle gubben (som figurerade i ett klipp för någon vecka sedan). Vad ska man säga.. GLHF, happily ever after?
På något sätt tycker jag lite synd om henne. Fattar hon inte, eller vill hon inte fatta, att han är en dålig idé? Kanske har hon autismspektrumstörning ändå?

B har vanlig borderline som hon trivs för bra med för att orka behandla med tex kbt.

Att hon har ett förhållande med mysfarbrorn visar ju bara att det stämmer.

GLHF till dig B. Jag ger det tre månader, max.
Citera
2014-01-12, 09:28
Medlem
Kardnialvokals avatar
Jag får också intrycket av att det är gubben hon är tillsammans med. Har även för mig han har en fru i Gbg som ngn skrev men det behöver ju inte vara ett hinder (bara det faktum att han ens sitter ensam med Berny i hennes lägenhet och umgås säger en del om honom) och sättet hon skriver på i ett försök att vara kryptisk leder tankarna till honom.
Citera
2014-01-12, 13:03
Medlem
Bööörny skrev att hon saknar mannen (snart mannen i hennes liv för övrigt ) som nu är utomlands. Går man in på Abbe´s fb så ser man att han nu är utomlands, så jag läser emellan de Bernyanska raderna och tolkar det som att det är denna gubben hon menar.

Det roar mig att hon är sjukligt förutsägbar men det mest roande är hon aldrig någonsin lär av sina misstag. Alltid samma historia, alltid samma övertygelse om att det är den renaste kärleken. Fast det står också alltid inklämt att Nicklas betyder mest men han är död.

Det är som filmen Måndag hela veckan.
Citera
2014-01-12, 20:19
Medlem
Kul att hon ljuger rakt upp i ansiktet i sin lilla frågestund.

Citat:
Och varför köper du kläder (eller planerar att köpa) samt köper böcker (som man kan låna gratis på biblioteket) när du måste krita cigg?

Svar: Böckerna var inte till mig.Inte sist.

ch köper jag böcker så är det antingen billiga e-böcker för cirka högst 50 kr (många på dito.se kan man få för 20-39 kr) eller så är det någon bok som jag hittat på antikvariat och som betyder extra mycket för mig. Jag köper aldrig nya böcker i bokhandeln. Fick dock några nya böcker i julklapp, vilket var kul. Oates senaste bland annat.

Kläder har jag inte köpt sen i somras ungefär. Jag har ett par jeans som jag använder och något par andra byxor som är från förra vintern och senast köpte jag mina vinterskor tror jag. Jag har inte ens köpt vantar den här vintern. Så just den saken, kläder, är inget att klaga på just nu.

Om man går några inlägg bak i hennes blogg ser man ett inlägg där hon visar bild på och skriver att hon fått ett nytt paket från Gömda Juveler. Varför kan hon inte bara erkänna att hon inte kan behärska sin ekonomi?
Citera
2014-01-12, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nijichou
Kul att hon ljuger rakt upp i ansiktet i sin lilla frågestund.

Om man går några inlägg bak i hennes blogg ser man ett inlägg där hon visar bild på och skriver att hon fått ett nytt paket från Gömda Juveler. Varför kan hon inte bara erkänna att hon inte kan behärska sin ekonomi?

Nån frågor dessutom om varför hon ljuger så förbannat:

"Är du medveten om hur pass mycket du faktiskt ljuger? Och då talar jag om lögner som bevisats, gång på gång."

Men den frågan har hon inte besvarat. Än i alla fall. Men hon har ju lovat att svara på alla frågor så det kommer nog en väldigt bernyansk förklaring till det, och den är naturligtvis att "hon inte berättar allt för oss och vi har inte hela bilden"....
Citera
2014-01-12, 21:15
Medlem
Hittade även något intressant på hennes Facebook ibland kommentarerna på en status:

Citat:
Abbe McQuinn In the near future there'll be some changes. At least when I'm around.
Yesterday at 6:22pm via mobile · Like
18 hours ago via mobile · Like
Berny Pålsson men abbe mgquinn mycket snack på dig. jag kanske är hungrig nu?
5 hours ago · Like · 1
Abbe McQuinn Suit yourself.
5 hours ago · Like
Berny Pålsson shoot myself?
5 hours ago · Like
Abbe McQuinn Please don't.
5 hours ago · Like
Berny Pålsson oh du ber? thihi
5 hours ago · Like
Berny Pålsson i´m ready to please....
5 hours ago · Like
Abbe McQuinn And I'm ready to enjoy it.
5 hours ago · Like · 1
Abbe McQuinn And I hope that pleases you.

Vet inte helt hurman ska tolka detta.. Men det förstärker ju tankarna kring att det är honom hon har ett "komplicerat" förhållande med, dvs ett glittersprakly-fantastiskt-mannenimittliv-förhållande med som vi aldrig skulle förstå, för, vi haaar ju inte hela bilden
Citera
2014-01-13, 08:16
Medlem
Citat:
Hittade även något intressant på hennes Facebook ibland kommentarerna på en status:

Vet inte helt hurman ska tolka detta.. Men det förstärker ju tankarna kring att det är honom hon har ett "komplicerat" förhållande med, dvs ett glittersprakly-fantastiskt-mannenimittliv-förhållande med som vi aldrig skulle förstå, för, vi haaar ju inte hela bilden

Jag begriper inte den där gubben. Varför kallar han sig Abb* Mc**in på Facebook när han annars kallar sig Jann*? Och varför skriver han bara på engelska på Facebook?
Var står det att han är gift förresten, jag såg inget om nån fru på hans fejja men jag har inte kollat så noga heller....
Citera
2014-01-13, 08:32
Medlem
Gafflens avatar
Citat:

SKÄMSKUDDEN ÄR PÅ!
Trodde att en äldre man skulle vara lite mindre flummig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in