Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Jag är säker på min sak.
EDIT.
"Marie-Louise uppger att Kristoffer är kompis med Micha, att de gått tillsammans vid något
tillfälle
...
Marie-Louise uppger att Kristoffer och Micha kör rollspel och gillar geocaching m.m."
Tackar för det, FUP s.63, stämmer bra, MLL säger så, och det var mitt kvitto på att ME är en satans lögnare som säger att han inte känner KJ, bara träffat honom två gånger, en gång vid ett airsoftspel i Luleå vill jag minnas, och en gång på stan, då sa de bara hej.
Lögnare, lögnare, lögnare, medhjälpare eller mördare, jag kan tänka mig att det är så, faktiskt, hoppas att de tar den jäveln som har gjort det, haha, patetiskt.
Som jag har sagt tidigare, nu fick jag ett kvitto på det, KJ och ME har haft en överläggning, där bestämde de två att de är geocachare, det ger dem ett alibi för att ha synts i området vid fyndplatserna. Helt övertygad om att ME är "skummisen" som syntes med en kamera vid det gula huset, och han har varit inne i huset innan fyndet oavsett vad han säger, helt övertygad, hans skoavtryck är de mest förekommande på folierna.
Enligt FUP, vittnesmål från fyndtillfället så kan vi dra slutsatsen att minst tre personer sökte igenom huset efter fyndet för att se om de hittade något mer, det har allihopa rört sig lika mycket därinne, varför förekommer ME avtryck mer än de andras?
ME gick in först, borde inte de andras avtryck ha satts över hans då, eller liksom gjort dem oidentifierbara till stor del?
ME säger att han tog några steg bakåt när de andra tittade på fyndet, det säger han troligen för att ha en förklaring till att hans avtryck kan förekomma mer än de andras. Finns inga andra vittnesmål än ME eget att han gjorde så, han satt för fan och göttade sig i en hudflik, fettlager och köttslamsor och konstaterade att benen måste ha legat där mer än 4 dygn.
Jag tror att ME och KJ brukade knulla varandra med Norrlands guld, troligen hade de olika smak vad gäller glidmedel, ask eller flaska. Inte alls långsökt att ME föredrog KJ klädd i stringtrosor.
Jag tycker att polisen omedelbart borde köra BlueStar i hela KJ föredetta lägenhet och dessutom söka fingeravtryck på varenda kvadratcentimeter, be ME lägga upp tassarna och jämföra.
EDIT;Vid besöket i KJ föräldrahem, varför gick KJ ut en kort stund och in till brodern igen? Troligen för att gå ut till ME som satt i KJ bil och rökte Levelcigaretter och berätta att brodern är hemma och att de måste hitta hjälpmedel på annat vis, var de sedan tog vägen vet jag inte, men så tror jag att det gick till.
EDIT2;Sopsäcken som försvann från huset, det var troligen därför ME hade så bråttom och "älgade iväg" in i huset före de andra. Det var inte färdigstädat, han förstod snabbt att plastsäcken kommer att undersökas, aj fan, måste skynda sig in och lägga den i sin ryggsäck, hade han inte en sådan på sig? Iaf, han hade handskar hela tiden när de sökte, såklart för att inte sprida sina papillarlinjer över hela Bodens kommun, de hade hittats förre eller senare, det förstod han, så tror jag att det förhåller sig.