Citat:
Ursprungligen postat av
Skoll
Jaja, fega du ur och kryp tillbaka under din sten och göm dig. Mig gör det inget att du signalerar din egen oförmåga att föra en saklig diskussion

Nej ignorance is a bliss som man sager. Men om man ger dig flera exempel som ar historiskt erkanda och du kommer med sadana trams argument och osakliga pahopp spelar bara din egen osakerhet.
Jag ger dig ett sista exempel pa ett krigsbrott som ar valdukomunterat och det ar Częstochowa massakerna , dar tyskar blev attackerade av "polska partisaner" men kunde inte ens ge en beskrivning pa dem. I panik skot tyskar soldater pa en kolonn med fangar, pa befolkning i staden som samlade framfor kyrkan och pa flera andra stallen bland annat ett sjukhus som roda korset satt upp.
Man vet att 600 manniskor dog den dagen i Częstochowa minst , antagligen ar siffran hogre upp emot 1000 Och vet du hur manga tyskarna forlorade ? 2 , hastar. Det var i alla fall vad som stod i den officiella raporten som wermacht enheten som utforde massakarn skrev och det var deras ursakt ocksa att dem utforde den som hamnd.
Men du kanske menar att alla tyska soldater , invanare i staden , foton, dagbocker , intervjuer , bocker, den officiela raporten fran enheten, och liken man hittar fortforande ar manipulerade. Visar bara hur efterbliven du ar din fis.