2014-01-08, 22:56
Medlem
Men framför allt så har som sagt är det något skumt med min chat på Badoo från och med kvällen 6:e januari tydligen, personer som är online har mina meddelanden som jag skickat kvar som "har ej läst" och personer som skriver till mig först frågar varför jag inte svarar fast jag gör det? Både sådana som jag chattat med förr och även när jag testar med nya. ... fick bekräftat av en tjej på HP att mina svar inte syns i hennes chatt på Badoo... Loggat ut , avinstallerat Badoo Desktop och tömt webhistorik och startat om datorn: funkar ändå INTE...
Nån som har samma problem eller vet något?
Citera
2014-01-08, 22:59
Medlem
wippedcreams avatar
Tycker badoo är helt värdelös sida, inte fått ett enda mail
Citera
2014-01-08, 23:03
Medlem
javlahelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
stockholm..

hur ser din approach ut när du bara går in för att ligga? jag kan på sätt och vis vara lite för seriös misstänker jag.. men samtidigt de privata bilderna är på sin höjd ifrån stranden.

Oki.

Svårt att säga, jag lägger upp det olika för varje gång, börjar med att kolla av korten(som nästa säger allt oftast) läser vad dom skriver i sin presentation sen sätter jag dom i fack för att kunna placera dom och sen kör jag med glimten i ögat eller bara rakt fram!

Får självklart nej också. Fick detta av en och lyckades knulla hennes bästa vän som jag hitta där, hade sett ett foto med dom tillsammans i hennes fotoalbum

Kör på spannet 25-40
Citera
2014-01-08, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av javlahelvete
Oki.

Svårt att säga, jag lägger upp det olika för varje gång, börjar med att kolla av korten(som nästa säger allt oftast) läser vad dom skriver i sin presentation sen sätter jag dom i fack för att kunna placera dom och sen kör jag med glimten i ögat eller bara rakt fram!

Får självklart nej också. Fick detta av en och lyckades knulla hennes bästa vän som jag hitta där, hade sett ett foto med dom tillsammans i hennes fotoalbum

Kör på spannet 25-40

Man vill ju inte bli dragandes med dem...
Citera
2014-01-08, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wippedcream
Tycker badoo är helt värdelös sida, inte fått ett enda mail

Det beror på att du inte har ett tillräckligt snyggt ansikte, inte sidan felet ligger hos.
Citera
2014-01-09, 00:05
Medlem
eatsleepraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
stockholm..

hur ser din approach ut när du bara går in för att ligga? jag kan på sätt och vis vara lite för seriös misstänker jag.. men samtidigt de privata bilderna är på sin höjd ifrån stranden.

i Stockholm är det 1 tjej på 20(!!!!) killar på badoo vilket kan förkalra saken. Västkusten/Göteborg samt studentstäder är bättre
Citera
2014-01-09, 00:07
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eatsleeprave
i Stockholm är det 1 tjej på 20(!!!!) killar på badoo vilket kan förkalra saken. Västkusten/Göteborg samt studentstäder är bättre

Är det så jävligt? I så fall ger jag mig själv cred.
Citera
2014-01-09, 00:09
Medlem
wippedcreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Det beror på att du inte har ett tillräckligt snyggt ansikte, inte sidan felet ligger hos.

äh tror jag inte på.
Citera
2014-01-09, 00:13
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
äh tror jag inte på.

Det är en faktor som kan vara väldigt viktig. Men får du matcher och besök är du tillräckligt snygg.
Citera
2014-01-09, 00:18
Medlem
wippedcreams avatar
Jag vet inte vad ett hyfsat snittbetyg ligger på, sen så klickar väl folk säkert samma på alla bilder dom ser, men dom som har gett betyg ger ju inga kommentarer eller drar iväg ett mail av nån anledning
Citera
2014-01-09, 00:19
Medlem
eatsleepraves avatar
Citat:
Jag vet inte vad ett hyfsat snittbetyg ligger på, sen så klickar väl folk säkert samma på alla bilder dom ser, men dom som har gett betyg ger ju inga kommentarer eller drar iväg ett mail av nån anledning
man kan inte skriva till folk bara för att man rejtar dom har jag för mig om.
Citera
2014-01-09, 01:22
Medlem
Chinisibas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agharta
När jag loggade in nästa gång stod det att jag var intresserad av små pojkar!

Haha, jo, det verkar kunna bli. Såg någon som hade "små pojkar" som intresse. Det blir ju lite fel om man säger så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in