2014-01-08, 21:34
Medlem
eatsleepraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av javlahelvete
Jag måste säga att vill man knulla mycket då är det badoo som gäller, jisses vilka slynor det finns där

Sen alla dessa privata bilder på deras fittor,bröst och rumpor vem fan tar en sån brud seriöst

Har knullat några av dessa och det är gratis horor, dom har inte ens vett att ta betalt

Finns det brudar som har såna bilder i privata?! Seriously????
Citera
2014-01-08, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eatsleeprave
Finns det brudar som har såna bilder i privata?! Seriously????

VÄLDIGT många.
Citera
2014-01-08, 21:59
Medlem
Jingos avatar
Är helt värdelös på att gå ifrån "kallpratet" till att flörta, hur rör man sig in mot det enklast? Det är ju kul att chatta men vill även flörta lite då det är en stor del av dessa appar/sidor..

edit: kallpratet= lära känna varandra/intressen/sysselsättning
Citera
2014-01-08, 22:08
Medlem
idiamin2s avatar
ja bl e medlem på badoo skiten nyss otroligt hittade massa brudar ja redan känner där o en ja inte träffat på 6 år med
Citera
2014-01-08, 22:09
Medlem
eatsleepraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
VÄLDIGT många.
Fyfan!! jag skulle vilja skaffa en badooprofil och låtsas vara kille bara för att jämföra hur folk beter sig

när jag hade badoo (som jag sa innan) skrev minst 40 till mig varje dag, jag hade inga privata, pratade iofs sex med många men det är för ajg tycker det är rätt skoj, hade höga ratings på mina bilder och väldigt hög popularitet konstant och flera hunda profilbesökare per dag.

Jag hörde av en killkompis som hade badoo (och han ser bra ut) och det var knappt nån som skrev nåt till han, knappt nån som svarade han. och han skriver bra och är charmig och söt. konstigt det där!
Citera
2014-01-08, 22:09
Medlem
eatsleepraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamin2
ja bl e medlem på badoo skiten nyss otroligt hittade massa brudar ja redan känner där o en ja inte träffat på 6 år med

ALLA har badoo, man träffar gamla ragg/ligg/ex/klasskompis och det är otroligt pinsamt!
Citera
2014-01-08, 22:30
Medlem
idiamin2s avatar
Citera
2014-01-08, 22:32
Medlem
Citat:
Jag hörde av en killkompis som hade badoo (och han ser bra ut) och det var knappt nån som skrev nåt till han, knappt nån som svarade han. och han skriver bra och är charmig och söt. konstigt det där!

Kan definitivt bekräfta det. Samma sak på HP också som kille för mig. (Enda gångerna jag fått riktiga svar och seriös kontakt på HP är när jag snabbt som fan sett en nyreggad tjej och skrivit världens mest seriösa mejl och berömt profiltext och intressen bigtime...)

Får däremot en hel del raggningsförsök från äldre inte så attraktiva kvinnor, samt från kedjerökande, mångtatuerade WT-mångbarnsmammor med kamphundar som älskar mina foton och att jag är välutbildad etc... WTF???
Citera
2014-01-08, 22:37
Medlem
javlahelvete

Vart bor du??

Ser ganska bra ut och får kontakt med såna i alla åldrar med privata bilder, förvisso ganska söta/snygga tjejer men en så länge bara en med ett par nakna bröst.. och hennes presentation var inte mindre avslöjande om vad hon ville.
Senast redigerad av qazwsxedc 2014-01-08 kl. 22:40.
Citera
2014-01-08, 22:43
Medlem
javlahelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
javlahelvete

Vart bor du??

Ser ganska bra ut och får kontakt med såna i alla åldrar med privata bilder, förvisso ganska söta/snygga tjejer men en så länge bara en med ett par nakna bröst.. och hennes presentation var inte mindre avslöjande om vad hon ville.

Västkusten.

Låter väldigt konstigt vart bor du själv?
Citera
2014-01-08, 22:43
Medlem
idiamin2s avatar
Citat:
ALLA har badoo, man träffar gamla ragg/ligg/ex/klasskompis och det är otroligt pinsamt!

jo ja märkte det blev medlem för ose va det e för skit men konstig sida
Citera
2014-01-08, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av javlahelvete
Västkusten.

Låter väldigt konstigt vart bor du själv?

stockholm..

hur ser din approach ut när du bara går in för att ligga? jag kan på sätt och vis vara lite för seriös misstänker jag.. men samtidigt de privata bilderna är på sin höjd ifrån stranden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in