Citat:
Ursprungligen postat av
Mansory
jaha

Såg de första gången i somras. Sen bor ja ej i sthlm/gbg så e där inte lika ofta

Nej då håller man inte lika mycket koll på det
Citat:
Ursprungligen postat av
vivalaboeg
Ser mycket fram emot vad NemeN har att erbjuda för SS14, CP känns inte alls intressant längre. Nöjer mig med min gamla Mille Miglia. MA Strum har aldrig tilltalat mig överhuvudtaget. SI tycker jag släpper mycket skit nu med.. Ett par stickade tröjor, min David-TC lined parka samt ice-J från Aw13 gillar jag dock väldigt bra. Köpte en camo crewneck av väldigt god kvalitet, önskar de vanliga crewnecken kunde hålla samma nivå.
Tycker storlekarna har blivit knepigare senaste 2 åren med? I en ghost piece-jacka har jag XL och i en Membrana-TC från samma år har jag XXXL.. Lite svårt i stickade plagg med, kan skilja 5-6cm i pit to pit på samma storlek i olika tröjor.
Håller med dig, Nemen är verkligen på tapeten nu i vår.
CP har blivit sämre och sämre, inte samma klass som på SPW-tiden tyvärr.
MA Strum tilltalar inte mig heller direkt då det är för ojämnt.
Jag gillar att SI kör lite färger i nya kollektionen.
Sen har jag inte sett så mycket från S/S14 men verkar som dom kör lite vintage stuk vilket är kul!
Ang. storlekarna så håller jag med dig att det har blivit lite svårare.
Turligt nog har jag kunnat köra samma storlek rakt igenom på mina plagg men man märker verkligen att det diffar rätt mycket i tex. bröstmått och det beror inte på att dom är sydda på något annorlunda sätt.