Citat:
Ursprungligen postat av
GanjaThorulf
Tycker du verkligen att KJ verkar vara en person som skulle tycka att det är så obehagligt med papper i munnen att han gick igenom besväret att leta upp tejp och tejpa sina filter. Något jag personligen aldrig sett eller hört talas om någon finkänslig nog att göra. Vi pratar om KJ, killen som dricker ur öppna dryckesförpackningar han hittar vid soptunnor ute i skogen.
Det är väl högst sannolikt att han vid tillfällen då ciggaretter varit slut och han inte kunnat få tag på nya har tömt fimpar han haft tillgång till och sedan rullat riktiga mongo cigaretter med gammalt papper och kirurgtejp.
Vad tycker du själv mest passar in i bilden vi har fått av kribba?
Killen som är fin i kanten och går igenom onormala besvär av bekvämlighet eller halv-idioten ?
Öh.. Båda? Va?
Jag fattar inte vad du är ute efter,
Han kanske rökte kvitton och skit men när tejpen kommer på tal blir han nervös.
Han trodde nog inte han lämnat tejp i håret på V, och han trodde säkert han gjort sig av med rullen också.
Som jag skrev förut så har han tappat koncentrationen när han ska köra en tvättmaskin efter att ha slitit i timmar med att städa och fixa. Han tömmer fickorna och lägger upp tejpen på badrumshyllan, av bara farten, för nu är han trött och allt börjar bli luddigt. Han orkar inte hela vägen.
Vem bryr sig om han rullat cigg med någon form av tejp? Tejpen på hyllan är delningabar och av samma typ som den bit man ser i Vs hår.
Frågor på det?