2014-01-06, 22:34
Medlem
Ihavenonames avatar
Jag är också jäkligt trött på alla som bara spelar för att sabba för andra, skönt att se att vi är fler.
Citera
2014-01-06, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Desmondcane
Försökte idag i säkert 2 timmar att försöka få vänlig kontakt med diverse folk. Körde upp mot dom försiktigt och tuta, blinka med helljusen. Gick fram obeväpnad och gjorde salut... Osv osv. Allt för att försöka göra mig vän med någon för att förhoppningsvis få någon att spela med då i min mening är det riktigt trist att bara åka runt och skjuta på varandra.

Jag vart nermejad av varenda en... Är det mig eller vad är det med folk? Är det inte roligare att försöka hitta vänliga spelare och göra aktiviteter tillsammans istället för att planlöst gå runt och skjuta på allt man ser?

Jag är väl en av få som faktiskt tycker det vore kul att rollspela lite och visa varandra sina fina bilar/ åka runt och latja.

Eller ta ett par hojjar o gasa runt mount chilliad. Eller spela golf?

Suck...

En gång var jag jagad av snuten (4 stjärnor) och då plötsligt börjar de bomba i bakgrunden och de är en snubbe i en helikopter som bombar ner snutarna

Slutade med att vi blev vänner, så de finns trots allt folk som inte skjuter på en.

Dock är de rätt kul att sätta en stickybomb på en annans bil och när han sätter sig i den så blåser man av
Citera
2014-01-07, 01:23
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntelaar
En gång var jag jagad av snuten (4 stjärnor) och då plötsligt börjar de bomba i bakgrunden och de är en snubbe i en helikopter som bombar ner snutarna

Slutade med att vi blev vänner, så de finns trots allt folk som inte skjuter på en.

Dock är de rätt kul att sätta en stickybomb på en annans bil och när han sätter sig i den så blåser man av

Eller så tar man en random bil, pimpar den med chrome-lackering och mörka rutor innan man sätter dit en remote-bomb. Sen ställer man den nära nån snubbe som med lite tur nappar på betet och hoppar in i bilen. Sen är det bara att smälla av bomben

Jag brukar annars sätta en sticky på min bil och sedan åka nära nån och smälla bomben. Självmordsbombning... Kan också göras med plan, kamikaze-style.
Citera
2014-01-07, 07:21
Medlem
Vilken tycker ni är den snabbaste muskel samt sportbilen?
Jag vill vara lite kontroversiell och säga Ruiner samt Elegy. Finns inget som matchar dem i deras respektive klass.
Citera
2014-01-07, 08:25
Medlem
OnTheWeeds avatar
Haha denna tråden är fan skön, kul att läsa om hur ni lirar Gta.
Vilken/vilka är era favoritbilar? Min är nog Entity XF, kändes dock som den gick mycket snabbare helt plötsligt idag, någon annan som märkt något? Inte ändrat något annat än färgen, tror ju knappast färgen påverkar farten så.
Citera
2014-01-07, 10:11
Medlem
thokro77s avatar
Min favoritbil är Lampadati Felon!

Den får plats med 4 stk. Har ett grymt ljud, nästan bättre utan turbo, men det går ju inte. Den är tung, så den klarar sig bra i krockar. Även go att drifta med pga detta.
Toppfarten är lite dålig, men det spelar ingen roll.

Mina val i sport och muskel är Carbonizzare och Gauntlet.
Tycker Elegy har för tråkigt ljud, samt att den ligger så bra på vägen att det känns konstigt.
Har försökt hitta någon annan muskelbil som känns bra. Det finns ju en del som har mycket mer styling-alternativ än Gauntlet, men har inte hittat nån som går och känns lika bra.

Har både Adder och Entity i mitt garage, men de känns bara tråkiga. Endast nödvändiga att ha för racing för tillfället.
Citera
2014-01-07, 10:59
Medlem
Kul att se att folk fortfarande är igång och lirar! Som många andra är jag trött på randoms som bara är ute efter att döda folk istället för att göra något ihop. PSN eRensson - ute efter lite folk att lira med. Grindar lite Coveted för tillfället.
Citera
2014-01-07, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thokro77
Min favoritbil är Lampadati Felon!

Den får plats med 4 stk. Har ett grymt ljud, nästan bättre utan turbo, men det går ju inte. Den är tung, så den klarar sig bra i krockar. Även go att drifta med pga detta.
Toppfarten är lite dålig, men det spelar ingen roll.

Mina val i sport och muskel är Carbonizzare och Gauntlet.
Tycker Elegy har för tråkigt ljud, samt att den ligger så bra på vägen att det känns konstigt.
Har försökt hitta någon annan muskelbil som känns bra. Det finns ju en del som har mycket mer styling-alternativ än Gauntlet, men har inte hittat nån som går och känns lika bra.

Har både Adder och Entity i mitt garage, men de känns bara tråkiga. Endast nödvändiga att ha för racing för tillfället.

Jag har alltid haft Gauntlet som favorit muskelbil men den är inte alls lika snabb runt banor som Ruiner så jag bytte upp mig. Samma sak med Carbonizzare, men den är klart snyggare och har trevligare ljud än Elegyn.
Citera
2014-01-07, 14:09
Medlem
Forevos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floosiki
Finns det inget Flashback crew?

I så fall vill jag gå med men vet inte hur man gör. Hur funkar de där med gäng egentligen?
Ska införskaffa mic snart och då skulle de vara kul att lira med någon (XBOX 360).

Den stora 360 FB gruppen är stendöd, nästan inga som pratar med varandra.

Dom här grabbarna är aktiva istort sett varje dag:

http://socialclub.rockstargames.com/crew/svearikets_vikingar
Citera
2014-01-07, 17:27
Medlem
Fiffelquists avatar
jag sitter på ps3 o lirar men polarna har tröttnat på att köra, så jag söker ett aktivt crew som kör lite allt möjligt. personligen gillar jag missions o Deathmatch mer än race. är lvl 51, har headset och spelar en hel del när jag inte jobbar
Citera
2014-01-07, 17:36
Medlem
Fiffelquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffelquist
jag sitter på ps3 o lirar men polarna har tröttnat på att köra, så jag söker ett aktivt crew som kör lite allt möjligt. personligen gillar jag missions o Deathmatch mer än race. är lvl 51, har headset och spelar en hel del när jag inte jobbar

nickname är detsamma som här
Citera
2014-01-07, 17:44
Medlem
Kan man öppna motorhuven på sina bilar? Och isf hur?

Xbox
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in