2013-10-06, 16:13
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecold10
Nej det har hänt mig och flera andra också, det är bara och vänta...

Okej. Loggade in nyss då var den borta. Det är tredje gången jag gör en ny gubbe nu och jag har inte sett skymten av några av mina gamla skapade karaktärer. Jag måste ju får tillbaka den senaste jag gjorde i alla fall?
Citera
2013-10-06, 16:14
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Men läs tråden så får du svar på din fråga.

Men ska jag läsa igenom 300 sidor eller? Sluta vara så jävla tjurig. Svara på frågan bara.
Citera
Medlem
ShadeNs avatar
Finns det någon som kan bekräfta att dom har fått tillbaka sin gubbe genom att vänta?
Citera
Medlem
AbsentMindeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krukmakarn
Någon som är sugen på att joina om jag skapar en till Flashback Crew? PS3.

Jag skulle joina direkt! Heter Cshogun på socialclub.

MVH
Citera
2013-10-06, 16:15
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccoonnyy
Men ska jag läsa igenom 300 sidor eller? Sluta vara så jävla tjurig. Svara på frågan bara.

Det är ungefär tre sidor bakåt. Men ja, det är bara att vänta..
Citera
2013-10-06, 16:16
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Det är ungefär tre sidor bakåt. Men ja, det är bara att vänta..

Jag hoppas det... Tack för svar i alla fall...
Citera
2013-10-06, 16:19
Medlem
Cuprums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Fasen vad roligt! Får man en fallskärm automatiskt när man gått in i helikoptern? Och sköt dom inte ner er innan ni landat?

Man behöver inte hoppa in med fallskärm. Flygbasen är så mycket lättare Online, dröjer längre tid att få stjärnorna och knappt något luftvärn. De räcker med att landa så fort du kan precis bredvid hangaren med helikoptern för att knycka jaktplanet.
Citera
2013-10-06, 16:21
Medlem
Vickejs avatar
Hur grindar man uppdrag? Jag vill köra om det när man ska stjäla coke och får typ 9000$ men det går inte att trycka på "replay"...
Citera
2013-10-06, 16:23
Medlem
rasmusens avatar
Snälla, kan inte alla bara strunta i att vräka ur sig hur förfärligt det är att ha blivit av med sin gubbe? Vi alla vet att det är många som tyvärr råkat ut för det, verkligen tråkigt, men blir väldans uttjatat att läsa 57 sidor med samma sorts inlägg.. Läs tråden!

ONT. Ni som kommit över större summor pengar (>100k), hur har ni gått tillväga? Jag rånar butiker hej vilt och gör uppdrag så fort möjlighet finns. Är just nu lvl 13 och sitter väl på ca 30 k. Slösar inga deg heller på bilar och vapen utan försöker spara allt.. Tips?
Citera
2013-10-06, 16:24
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Nej, du ska inte läsa igenom 300 sidor. Det hade räckt med 16 inlägg ovanför ditt.

Inte för o vara dryg, men hade vi inte vart lite mer effektiva om du hade svarat på mitt inlägg direkt istället? Bittra jävel.
Citera
2013-10-06, 16:27
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Snälla, kan inte alla bara strunta i att vräka ur sig hur förfärligt det är att ha blivit av med sin gubbe? Vi alla vet att det är många som tyvärr råkat ut för det, verkligen tråkigt, men blir väldans uttjatat att läsa 57 sidor med samma sorts inlägg.. Läs tråden!

ONT. Ni som kommit över större summor pengar (>100k), hur har ni gått tillväga? Jag rånar butiker hej vilt och gör uppdrag så fort möjlighet finns. Är just nu lvl 13 och sitter väl på ca 30 k. Slösar inga deg heller på bilar och vapen utan försöker spara allt.. Tips?

Jo visst blir det. Men tredje gången? Någon jävla motta får det väl vara. Har inte fått tillbaka någon jävla gubbe som jag skapat.
Citera
2013-10-06, 16:27
Medlem
Hur många crews kan man joina?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här