Citat:
Ursprungligen postat av
stom72
Tack för svar och din sansade ton.
Jodå, fler kan vilja "pulverisera" CIA men bara nämnda insiders har och hade kapacitet att göra det, då och nu. CIA;s "fiender" har man i huvudsak själva konstruerat, Bin Laden solklar "boogieman", just vad en regim som Bushadmin behöver.
Nej, jag är skeptisk till ditt resonemang. Det skulle ju bara krävas lite spaningsarbete för att ta reda på lämplig dag för dådet dvs dagen när militärövning pågår. Kapningen kräver att några man rekryteras inom usa eller förflyttas till landet för att göra flygningen. Sen som jag ser det behövs det bara några gubbar med rätt kostymer som springer in som vesslor i wtc 7 under kaoset lite senare på förmiddagen och placerar ut sprängladdningar där. Jag kan tänka mej att många industrinationer har den spaningskapacitet som krävs och resten är ju bara rent hantverk som vem som helst klarar. Inte raketforskning direkt som jag ser det.
Sen har väl cia m fl printat ut en massa falska dokument i efterhand för att få det att se ut som att det var bin laden eller false flag-konceptet som gäller, det vi ska hjärntvättas med. Kan ju finnas politiska skäl att dölja vem som gjorde vad.