2014-01-02, 04:18
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eksty
Som fattig student är det lite tråkigt att det enda man köpte (Raptor) var feltillverkad eller dyl. Tror jag hann räkna 5 skott men sen slocknade den...

Riktigt fin verkade den annars. Såg verkligen fram emot finalen med de 3 saluterna!

Denna killen hade också lite fel på sin monster från Svea.

http://www.youtube.com/watch?v=Q1oYy3XjNRc

Vet i fan vad som händer, precis som den står upp och ner. Det är ju helt klart en rörsprängning men det ser ändå ut som första skotten flyger ut och landar precis bredvid tårtan. Tur att den slockna efter första skottet iaf.
Citera
2014-01-02, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Det tror inte jag alltså, tror bara det är layouten som är olika på dom där. Skulle bara vara jätteomständigt annars ju

Fan vad segt. Var den bra då?

Den var från Linders. Den blåa på fronten är Shuurmans logga, du har Linders vita ettiket på sidan.

Men ändå står det Extreme fireworks på då den???
Står inget om att den är från Linders förvirrande värre.
Citera
2014-01-02, 10:23
Medlem
Citat:
Det tror inte jag alltså, tror bara det är layouten som är olika på dom där. Skulle bara vara jätteomständigt annars ju

Jo jag var helt övertygad om det också (och tror kanske det fortfarande) men om du kollar min film i skryttråden brassar jag av en Charger och en Paris samtidigt och bredvid varandra och de är inte identiska i mina ögon
Citera
2014-01-02, 12:53
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Denna killen hade också lite fel på sin monster från Svea.

http://www.youtube.com/watch?v=Q1oYy3XjNRc

Vet i fan vad som händer, precis som den står upp och ner. Det är ju helt klart en rörsprängning men det ser ändå ut som första skotten flyger ut och landar precis bredvid tårtan. Tur att den slockna efter första skottet iaf.

Antagligen har tårtan varit upp och ner vid något tillfälle och första skottet har kommit lite längre upp än det ska och ja.. Flyger inte som det ska och lådsprängning uppstod.

Citat:
Ursprungligen postat av TNTJOCKE
Men ändå står det Extreme fireworks på då den???
Står inget om att den är från Linders förvirrande värre.

Jo på vänstra sidan Du kan se det här: https://www.youtube.com/watch?v=PUUosejxPYc&t=18s

Den är alltså importerad från den nederländska aktören Shuurman ( http://www.schuurmans-vuurwerk.nl/shockwave.php ) som i sin tur importerat från Kina, därav det lite höga priset.

Citat:
Ursprungligen postat av Mo
Jo jag var helt övertygad om det också (och tror kanske det fortfarande) men om du kollar min film i skryttråden brassar jag av en Charger och en Paris samtidigt och bredvid varandra och de är inte identiska i mina ögon

Ungefär när i klippet startar dom?
Citera
2014-01-02, 13:11
Medlem
2:42 tänder jag båda
Citera
2014-01-02, 13:19
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mo
2:42 tänder jag båda

Okej, asså dom har ju olika i olika skott, men det låter mer som att skotten i tårtan blivit lite fel bara. I vår var den som Chargers 5 av ena sen 5 av andra osv. Vore märkligt om det inte var den, men visst, det ser lite skumt ut kanske
Citera
2014-01-02, 14:33
Medlem
Full house-hammargrens- Bra tryck, okej tempo.
Hip hop-hammargrens- kul med lite variation, bra final.
JW42 Black Cat- Bra tryck och fina krevader.
JW57 New Age- Fint tempo och goa effekter, stor final. Prisvärd.

När jag hade skjutit hälften av mina artillery shells så smällde en på marken, så kunde inte skjuta upp resten. Får se om nåt av bombrören kanske passar :/
Köpte 120st tigerraketer från festival för att dom tidigare har haft "fafner" som jag tycker är dom bästa minirakterna. Men när jag började skuta av dom nya så märke jag att dom bara har tjut Får väl använda stubinen o visselmixen till nåt annat.
Citera
2014-01-02, 15:55
Medlem
NoelFBs avatar
Bild på mitt bättre sent än aldrig :http://imgur.com/e7l7W7P

Köpt på bonnen och bs.

Megatron var en besvikelse ingen har fungerat

Bomb bon riktigt bra smäll!

Cobran Bra som alltid!

Dem små tårtorna från bonnen (4 för 100:-) helt klart värt det!

Krevad raketerna för 1 krona st helt klart värt de blir fler nästa år! (någon smällde för tidigt)

45mm bomberna bra knall helt klart värt att köpa dem!

Vill ni ha recensioner på något så säg till!
Citera
2014-01-02, 16:36
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viper90
Får väl använda stubinen o visselmixen till nåt annat.

Bara att börja vika polumnas då

Citat:
Ursprungligen postat av NoelFB
Megatron var en besvikelse ingen har fungerat

Låter som du fått fake.

Citat:
Krevad raketerna för 1 krona st helt klart värt de blir fler nästa år! (någon smällde för tidigt)

Smäller dom? Trodde bara dom gjorde sånt där sött "dropp" av stjärnor?

Citat:
Vill ni ha recensioner på något så säg till!

Vilken av Extreme Fireworks och Fyrverkerimästarnas thunderking tyckte du var bäst?
Senast redigerad av pyro860 2014-01-02 kl. 16:38.
Citera
2014-01-02, 16:47
Medlem
zyzlites avatar
Inför nästa år ska jag nog satsa mer på stora kaliber med bra tempo, istället för tårtor med 1 skott var 10:e sekund
Citera
2014-01-02, 16:55
Medlem
NoelFBs avatar
Citat:
Bara att börja vika polumnas då

Låter som du fått fake.

Smäller dom? Trodde bara dom gjorde sånt där sött "dropp" av stjärnor?

Vilken av Extreme Fireworks och Fyrverkerimästarnas thunderking tyckte du var bäst?

Hur vet man om det är fake? Konstigt att bs skickar fake.. Har öppnat upp en och det är krut och så men dom bara "ploppar".

Ja dem smäller så helt klart värt 1 krona st!

Tycker nog att Fyrverkerimästarnas TK har bäst knall av dem 2 men Extreme har finare stjärnor!

Edit så här händer med Megatron: http://www.youtube.com/watch?v=wtc5lQv9iXA
Senast redigerad av NoelFB 2014-01-02 kl. 16:58.
Citera
2014-01-02, 17:12
Medlem
zyzlites avatar
Har nu fått video på mina 2 tivoli samtidigt och min daytona, men det är filmat av en 14 årig tjej som bor på gatan, så det är snett filmat och hon snackar, frågan är om man ska lägga upp det ändå?

Jag glömde filma överhuvud taget, och hon filmade bara 2 av mina 10 skjutningar av tårtor :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in