2014-12-07, 01:14
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Jag har aldrig testat Norrskensbomb så jag vet faktiskt inte, men dom innehöll i alla fall exakt samma krutvikt. Tiger hade tail på alla skotten och det var mixade effekter, typ peony med blink och lite annat smått och gott

Så du kollade på den, vad bra, för jag har en fråga till om den som du kanske kan svara på. Har den reservstubin också eller bara en vanlig?

Låter trevligt! Hade den några blåa krevader i sig?

Citat:
Var där uppe idag, och då provsköt vi samtliga nya tårtor

Vet du om det kommer fler nyheter än dessa tre?
Citera
2014-12-07, 10:02
Medlem
zyzlites avatar
Citat:
Jag har aldrig testat Norrskensbomb så jag vet faktiskt inte, men dom innehöll i alla fall exakt samma krutvikt. Tiger hade tail på alla skotten och det var mixade effekter, typ peony med blink och lite annat smått och gott

Var där uppe idag, och då provsköt vi samtliga nya tårtor
Hoppas videosen kommer upp snart Norrskensbomb är mest Peonys, om du polstjärnan hade massa peonys är det samma
Hade Scorpion också Saluter? och vet du storleken på skotten? På både Scorpion och Tiger
Citera
2014-12-07, 10:27
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Dom kommer, vanligtvis filmas dessa under provskjutningarna (brukar vara 26:e och 29:e december).

Vi skjuter 26, 27 och 28 i år. Nya produkter på varje skjutning

Citat:
Så du kollade på den, vad bra, för jag har en fråga till om den som du kanske kan svara på. Har den reservstubin också eller bara en vanlig?

Låter trevligt! Hade den några blåa krevader i sig?

Vet du om det kommer fler nyheter än dessa tre?

Princip alla tårtor som vi importerar idag har reservstubin!
Vad för nyheter tänker du på då? Av Svens egna eller allmänt?

Citat:
Ursprungligen postat av zyzlite
Hoppas videosen kommer upp snart Norrskensbomb är mest Peonys, om du polstjärnan hade massa peonys är det samma
Hade Scorpion också Saluter? och vet du storleken på skotten? På både Scorpion och Tiger

Scorpion hade också saluter, rätt så liten tårta för 79 kr. Ska nog handla några såna! Tiger är iaf 30 mm tror jag det var, och scorpion ligger väl på ~20mm
Citera
2014-12-07, 10:29
Medlem
zyzlites avatar
Litar på Koncentrat. Så här är min inköplista än så länge Blir några stycken större kaliber tårtor också. Men inte bestämt mig än detta året för vilka

TNT 25 - RP 219
RIO - EF /B 155
Paris - EF/B 345
2 Monster - EF/B 219
2 Tiger - B 375kr
2 Scorpion - B 79
King Cobra - B 149
2 Gold Bar - Svea 99
2 Polstjärnan - FM 99
2 Brocade Crown - RP (kommer inte ihåg pris )

EDIT* Hade hoppats på att han tar in Balder med från RP och Infantry 72 eller 92
Senast redigerad av zyzlite 2014-12-07 kl. 10:33.
Citera
2014-12-07, 10:33
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Litar på Koncentrat. Så här är min inköplista än så länge Blir några stycken större kaliber tårtor också. Men inte bestämt mig än detta året för vilka

TNT 25 - RP 219
RIO - EF /B 155
Paris - EF/B 345
2 Monster - EF/B 219
2 Tiger - B 375kr
2 Scorpion - B 79
King Cobra - B 149
2 Gold Bar - Svea 99
2 Polstjärnan - FM 99

Notera att det finns två olika Monster, två totalt olika tårtor. Kinesjävlarna är tröga och trodde allt sven skulle ha, skulle heta monster.. Men den gamla på 19 skott är kvar, 249:- i år, och den nya är på 16 skott, 219 kr. Denna small på rätt så låg höjd har jag för mig. Jag som sköt stod mitt i nedfallet.
Citera
2014-12-07, 10:34
Medlem
zyzlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koncentrerat
Notera att det finns två olika Monster, två totalt olika tårtor. Kinesjävlarna är tröga och trodde allt sven skulle ha, skulle heta monster.. Men den gamla på 19 skott är kvar, 249:- i år, och den nya är på 16 skott, 219 kr. Denna small på rätt så låg höjd har jag för mig. Jag som sköt stod mitt i nedfallet.
Varför höjer han priset på Monster för varje år? 199 var asbra pris, 219 okej. 249 är nog gränsen
Citera
2014-12-07, 10:36
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Varför höjer han priset på Monster för varje år? 199 var asbra pris, 219 okej. 249 är nog gränsen

Det är EF som höjer priset faktiskt. Har blivit rätt så mycket dyrare att plocka in den tyvärr. Fast, 250 är fortfarande ruggigt bra med tanke på vad du får enligt mig! Är faktiskt sugen på en sån i år igen!
Citera
2014-12-07, 11:15
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Princip alla tårtor som vi importerar idag har reservstubin!
Vad för nyheter tänker du på då? Av Svens egna eller allmänt?

Både och egentligen

Synd att monster gått upp till 249:-, 219:- var jävla bra pris på den. Men men, fortfarande bättre än mycket andra höjningar från andra företag
Citera
2014-12-07, 11:46
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Både och egentligen

Synd att monster gått upp till 249:-, 219:- var jävla bra pris på den. Men men, fortfarande bättre än mycket andra höjningar från andra företag

Tyckte faktiskt det inte var så många nyheter i år som jag hade hoppats på. Men Flower Power finns i år, och även den nya Eldorado som skulle vara snäppet vassare än tidigare tydligen. Sedan så är det ju att dem billigaste airbombsen ligger på 10 kr/6 st.
Allt har faktiskt inte kommit in än, så jag har inte hunnit gå igenom så värst mycket, samt att mitt minne sviker mig lite

Tycker ju i för sig det är väldigt tråkigt med prishöjningen, tycker ju han kunde unnat oss det. Men vi får hoppas på vi kan ordna något ännu mer spännande till nästa år!
Citera
2014-12-07, 11:52
Medlem
Harrybs avatar
Citat:

Ja sånt är synd som fan. Hade tänkt köpa två stycken Daytona, men tyvärr hade han höjt priset med en 100 på dom. Så det blev att skita i den istället :/ Men han hade många bra nyheter iaf till bra priser så jag skett i vilket.
Citera
2014-12-07, 12:00
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Tyckte faktiskt det inte var så många nyheter i år som jag hade hoppats på. Men Flower Power finns i år, och även den nya Eldorado som skulle vara snäppet vassare än tidigare tydligen. Sedan så är det ju att dem billigaste airbombsen ligger på 10 kr/6 st.
Allt har faktiskt inte kommit in än, så jag har inte hunnit gå igenom så värst mycket, samt att mitt minne sviker mig lite

Tycker ju i för sig det är väldigt tråkigt med prishöjningen, tycker ju han kunde unnat oss det. Men vi får hoppas på vi kan ordna något ännu mer spännande till nästa år!

Vi får se

Vad kostar Flower Power?
Citera
2014-12-07, 12:49
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Vi får se

Vad kostar Flower Power?

390kr om jag förstod det rätt, där var ingen prislapp på den.

Sen så var det någon här på forumet som var ute efter crackling balls med småkulor i. Och jag öppna faktiskt ett zampaskott från Fyrverkerimästna. Och den innehöll små kulor, inte en stor klump som dom flesta andra gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in