2014-01-02, 00:38
Medlem
mustams avatar
Ligger runt 5 i snitt ungefär.
Citera
2014-01-02, 03:05
Medlem
Jag tycker inte att den är seriös eftersom de raderar bilder på mig direkt..
Citera
2014-01-02, 03:43
Medlem
Skitsida!
Var medlem där i 2 dagar och fick nästan 1000 meddelanden :0 Mest kåta gubbar och ungdomar, men även snygga killar som endast var ute efter sex. Så, nej, never more.
Citera
2014-01-02, 04:51
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diorella
Skitsida!
Var medlem där i 2 dagar och fick nästan 1000 meddelanden :0 Mest kåta gubbar och ungdomar, men även snygga killar som endast var ute efter sex. Så, nej, never more.

Typ så ja... däremot finns det många tjejer som är löjligt lätta, tippar på att 50% inte är ute efter nåt seriöst nödvändigtvis.

Är ganska nöjd över att ha lyckats få en tjej med tiotusentals besökare att vilja träffa just mig ändå.
Citera
2014-01-02, 05:23
Medlem
El Capitanos avatar
Har ni varit med om någon bisarr avancerad trollning? En person jag pratade med en del för ett par veckor sedan, kukade ur, och blev direkt otrevlig helt plötsligt från ingenstans. Det känns ju rätt osannolikt att någon investerar många, många timmars chattande för en helt meningslös trollning. Vilket är anledningen till att jag frågar om någon varit med om något liknande.

Beteendet är så underligt, och fullständigt och totalt oprovocerat att man undrar om det verkligen är en vanlig person.
Citera
2014-01-02, 07:23
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Capitano
Har ni varit med om någon bisarr avancerad trollning? En person jag pratade med en del för ett par veckor sedan, kukade ur, och blev direkt otrevlig helt plötsligt från ingenstans. Det känns ju rätt osannolikt att någon investerar många, många timmars chattande för en helt meningslös trollning. Vilket är anledningen till att jag frågar om någon varit med om något liknande.

Beteendet är så underligt, och fullständigt och totalt oprovocerat att man undrar om det verkligen är en vanlig person.

Chattade med ett troll, märktes tydligt men fortsatte för att se vad syftet var för trollet. Men detta troll var bara extremt tråkigt så jag slutade svara.
Citera
2014-01-02, 13:17
Medlem
Luspankens avatar
Alla tjejer är sjukt tråkiga på badoo. Det kan börja ganska bra men efter 1 min så får man sktitråkiga svar. Korta, tråkiga svar och de frågar aldrig något tillbaka så det blir som en intervju där jag hela tiden får ställa frågor.

Skrev en ganska bra grej till en tjej på fyllan, lite halvkaxigt/bestämt och fick respons. Tog dock inte lång tid innan dessa korta och tråkiga svar kom. Jag skriver helt normalt, frågar vart de bor och sånt för det vill man väl veta i början?

Har inte skrivit detta men principen är densamma:

Jag: Hur är läget?
Hon: Bra
Jag: Vart bor du då?
Hon: Stockholm

Efter 2 såna svar orkar jag inte skriva mer. Så jävla ointressant

Får börja ragga mer på krogen
Citera
2014-01-02, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luspanken
Alla tjejer är sjukt tråkiga på badoo. Det kan börja ganska bra men efter 1 min så får man sktitråkiga svar. Korta, tråkiga svar och de frågar aldrig något tillbaka så det blir som en intervju där jag hela tiden får ställa frågor.

Skrev en ganska bra grej till en tjej på fyllan, lite halvkaxigt/bestämt och fick respons. Tog dock inte lång tid innan dessa korta och tråkiga svar kom. Jag skriver helt normalt, frågar vart de bor och sånt för det vill man väl veta i början?

Har inte skrivit detta men principen är densamma:

Jag: Hur är läget?
Hon: Bra
Jag: Vart bor du då?
Hon: Stockholm

Efter 2 såna svar orkar jag inte skriva mer. Så jävla ointressant

Får börja ragga mer på krogen

Haha men försök att sluta fråga frågor som hon bara kan svara JA och NEJ på, då blir det lätt så.
Citera
2014-01-02, 13:34
Medlem
alcatrazs avatar
Förbannat svårt att tolka badoo. Dels på fotona, de bilder jag tycker ser bäst ut får jag sämst betyg på, och de bilderna där jag nästan skäms och tycker känns spänniga får jag högst betyg, ligger strax under 5.

Och som alltid, man skickar nåt meddelande till nån brud där man försöker fråga nåt trevligt samtidigt som man säger hej, de kollar in ens sida och sen svarar de inte ens. Bor i mindre stad och nu känns det som jag har skrivit till de som verkat intressanta men fått noll respons så verkar lite kört. Får se det som ett tidsfördriv helt enkelt och inget mer seriöst. Så man kan verkligen pendla mellan att emellanåt känns sig som världens looser sitta och skriva till brudar på nätet som inte ens svarar, där vissa av dem inte är nån 10 poängare själva. Till att få nån mindre vacker kvinna med både viktproblem och tre ungar i bagaget efter sig som nästan desperat vill träffas.

Nä får nog se till att styra upp i verkligheten mer tror jag.
Citera
2014-01-02, 14:06
Medlem
Ska man bry sig om vad tjejerna söker?

Alltså om dom "vill chatta", "vänner", "dejta"?

Vill dom som söker vänner ha kuk ändå?
Citera
2014-01-02, 14:21
Medlem
evilbeavers avatar
Är det någon som är nöjd med badoo?
Citera
2014-01-02, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diorella
Skitsida!
Tyvärr ingenting som förvånande med dessa typer av "dejtningsidor". Speciellt Badoo som även är gratis att vara reggad på. Vad hade du förväntat dig innan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in