Citat:
Ursprungligen postat av
Floyd.Lemonpould
Försöker bygga en 4-2-3-1(2) med Reus och IF Hulk på kanterna. Hur hade ni fyllt upp resten av truppen?
Använd Jucilei och Gustavo som CDMs, Diego som CAM och Brassebacklinje, Lewan på topp kanske. Något sådant hade jag försökt med.