Citat:
Ursprungligen postat av
ACM81
IF Maicon och Ronaldinho hade jag valt. Gillar du verkligen Alex som CB?
Jo, IF Maicon har suttit och funderat på, lär nog bli att testa honom. Dinho kan det kanske bli, tänker annars på Hernanes med bra skott och 5* weakfoot.
Haha, Alex är en jävla vägg, stark och bra med huvudet.