2014-01-01, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nissedista
Är lite nybörjare då det gäller UT, men kommer priserna alltid att vara så låga som dem är nu? Minns att jag köpte min Thiago Silva nån gång i början för cirka 70k och nu är han ju typ 20k-30k. Någon erfaren som kanske kan svara på hur priserna kommer att gå upp/ner den kommande tiden?=)

Just backarna är löjligt billiga år, varför vet jag inte. Käns ju ändå som att backar är minst lika viktiga i år
Citera
2014-01-01, 17:04
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Ja de kommer öka 1000% du måste förstå att ingen här inne kan svara säkert på den frågan,
Det enda man kan göra är att spekulera i mer eller mindre bra/dåliga gissningar. Min gissning är att spelarna kommer dippa hela kvällen pga 100k packet för att under imorgon em/kväll börja öka sakta till TOTY. Men är alltid en chansning, hade fel senast för 2 dagar sedan då jag köpte 60 hökkort 1600c i hopp om en ökning till runt 3000c . Idag går de för runt 1200 c
Adebayor är ju inte kvar i packs efter 18 typ så han lär väl öka, men Neymar är jävligt svår att spå
Citera
2014-01-01, 17:05
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Citat:
Just backarna är löjligt billiga år, varför vet jag inte. Käns ju ändå som att backar är minst lika viktiga i år
Tror det är för att pace inte är lika viktigt. Folk betalade 200k för en 80-pacead thiago silva förra året, men nu spelar det fan inte så stor roll om backen har 70 pace eller 80.
Citera
2014-01-01, 17:06
Medlem
Citat:

Joo har märkt det, samma sak om man ser till Ramos och hans värde... Men det känns ju som att irpincip alla spelare är billigare nu än vad dem var tidigare? Kommer priserna gå upp nånting eller? Tänkte hur det varit vid den här tiden tidigare år.
Citera
2014-01-01, 17:07
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nissedista
Joo har märkt det, samma sak om man ser till Ramos och hans värde... Men det känns ju som att irpincip alla spelare är billigare nu än vad dem var tidigare? Kommer priserna gå upp nånting eller? Tänkte hur det varit vid den här tiden tidigare år.
Nä det tror jag inte. Men vissa spelare är ju överdrivet dyra, typ Hazard som typ går för 200k när han gick för 50k förra året och då var han 87-ratead.. jävligt skumt.
Citera
2014-01-01, 17:10
Medlem
R4xx0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fifagamer11
Bumpar redan denna, har bråttom,

IF Ade kommer gå upp i pris. Han försvinner ur pack om 50 minuter och sen kommer det inga fler av honom. Neymar tror jag dock inte går upp så mycket i pris.
Citera
2014-01-01, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Någon som har lust att göra ett så låg-ratad men BRA lag som möjligt?(Runt 4,5 stjärnor) Helst så många 4* & 5*skillers som möjligt. Formation spelar ingen roll då jag byter när matchen börjar.

Budget: runt 50k

Blev lite mer än 50k, men detta kanske är något? (Någon annan där nere vid cdm:en istället för ronaldinho) Mixa lite med laget om du känner att du inte är nöjd. Bara ett exempel.

http://www.futhead.com/14/squads/4592497/
Citera
2014-01-01, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggelin-Jonas
Adebayor är ju inte kvar i packs efter 18 typ så han lär väl öka, men Neymar är jävligt svår att spå
Oftast brukar billiga if gå ner i pris när intresset svalnat, sedan brukar det ta någon/några veckor innan priset satt sig. Skulle absolut inte köpa ett billigt if dagen efter att de försvunnit ur packs, finns ju en anledning till att man skall sälja if kort så fort man får dem priset är högst först dan för att sedan bara falla. Undantaget är väl spelare över Millen då, finns alltid folk med mycket coins som slåss om de absolut dyraste if/SIF/tif korten.
Citera
2014-01-01, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4xx0r
IF Ade kommer gå upp i pris. Han försvinner ur pack om 50 minuter och sen kommer det inga fler av honom. Neymar tror jag dock inte går upp så mycket i pris.
Vad går han för nu? Jag gissar på att han dippar, kul att se på söndag. Hur det blev
Citera
2014-01-01, 17:15
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Citat:
Oftast brukar billiga if gå ner i pris när intresset svalnat, sedan brukar det ta någon/några veckor innan priset satt sig. Skulle absolut inte köpa ett billigt if dagen efter att de försvunnit ur packs, finns ju en anledning till att man skall sälja if kort så fort man får dem priset är högst först dan för att sedan bara falla. Undantaget är väl spelare över Millen då, finns alltid folk med mycket coins som slåss om de absolut dyraste if/SIF/tif korten.
Tänker att han spelar i PL med bra stats. Vi får se hur det blir I värsta fall får jag väl hålla honom lite längre än tänkt, men till slut kommer han garanterat gå upp.
Citera
2014-01-01, 17:17
Medlem
R4xx0rs avatar
Citat:
Vad går han för nu? Jag gissar på att han dippar, kul att se på söndag. Hur det blev

Han går för runt 24k BIN på Xbox just nu. Ska kanske tilläggas att jag inte är världens bästa på att förutspå priset såhär på en IF spelare, men vi får som sagt se om ett par dagar hur det blev
Citera
2014-01-01, 17:26
Medlem
Igår gick Etoo för 37k, idag kan man plocka upp honom för 29-30k.

Har köpt upp 35 st nu, och är ganska säker på att han kommer stiga till runt 35 innan TOTY. Tips till er är att göra samma sak, fast med nåt annat guldkorn kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in