2013-11-19, 07:47
Medlem
CoopColas avatar
Skulle köpa en sub men så var det en som hade "tjeckisa roppar 0.5mg" i blister, så vi gick iväg en bit och jag kollade på dom. Var något helt annat och det stod något random kort namn och tabletterna såg inte alls ut som roppar. Gav tillbaka dom direkt och han sa att jag kunde få dom för 10kr och att han trodde 5mg betydde 0.5. Haha riktig tattarblåsare.

Sen gick jag tillbaka och köpa mig en b8 för 200kr av en som jag kände igen Mer negerer än vanligt som säljer kola också, något jag inte märkt av tidigare. Men de sköna arabgubbarna med sub finns kvar som alltid.

Så allt är dom vanligt, massa snutar dock. Både civila och klädda.
Citera
2013-11-19, 08:36
Medlem
CoopColas avatar
Skriver från luren, hann inte göra edit.. ville bara säga att det var torrt på bens igår men en yngre invandrare sålde en bit, ca 0,6, för en hundring så jag köpte den. Faktiskt bra drag i rökat, sure det var överpris men inte ofta man hittar bra cannabis på plattan..
Citera
2013-11-25, 16:05
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Skulle köpa en sub men så var det en som hade "tjeckisa roppar 0.5mg" i blister, så vi gick iväg en bit och jag kollade på dom. Var något helt annat och det stod något random kort namn och tabletterna såg inte alls ut som roppar. Gav tillbaka dom direkt och han sa att jag kunde få dom för 10kr och att han trodde 5mg betydde 0.5. Haha riktig tattarblåsare.

Sen gick jag tillbaka och köpa mig en b8 för 200kr av en som jag kände igen Mer negerer än vanligt som säljer kola också, något jag inte märkt av tidigare. Men de sköna arabgubbarna med sub finns kvar som alltid.

Så allt är dom vanligt, massa snutar dock. Både civila och klädda.

Jo har också sett snutarna. Undrar hur bensotillgången är då jag försöker ta det lite lugnt med subben. Undviker helst plattan men kan ej få tag på benso på annat sätt.
Citera
2013-11-26, 16:50
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ledig11
det gick riktigt åt helvete idag på plattan. (...)

Ja, det var ju dumt av dig att lämna ifrån dig pengarna utan att ha koll på produkten. En seriös försäljare kommer aldrig att ha något emot att visa dig produkten innan han får pengarna! Gå bort en bit (gärna bakom Kulturhuset) eller kom överens om att mötas någonstans om 10 min och ta olika vägar dit.
Det är mycket poliser just nu, eftersom de vill städa upp innan julen. Ännu värre är det på sommaren, när de ska ha semester. Det är vid dessa två tider på året det är mest polisaktivitet vid Plattan, så se upp!
Plattan är väldigt bra till att knyta kontakter; handla en gång, få ett nummer, och träffa försäljaren någon annanstans nästa gång.

Det verkar ha varit ganska ont om benso på sistone, har jag märkt. Sub finns, både orangea svenska, vita svenska (i två varianter - en som är helt vit med en djup skåra i mitten och löser sig i vatten på 2 sekunder, och en som är lite beigeaktig helt utan skåra, och tar skitlång tid att lösa), samt importerade franska i blister (de med röd text).
Citera
2013-11-26, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Plattan är väldigt bra till att knyta kontakter; handla en gång, få ett nummer, och träffa försäljaren någon annanstans nästa gång.

Nä dom här plattan horsearna är UR KASSA på att hålla kvar vid sin mobil (med samma nummer), sannolikheten att han inte bytt luren mot 13 ciggaretter är jävligt stor.
Citera
2013-11-28, 11:28
Medlem
Jaaaas avatar
Hur handlar man heroin på plattan/gatan utan att bli blåst?.
Kan bli rätt svårt att titta på varorna om det är en hård boll.
Ska man försöka hooka med nån som själv ska skjuta kanske?
Har rena sprutor så alltid nått att erbjuda(använder ej själv)
Citera
2013-12-01, 20:09
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
Nä dom här plattan horsearna är UR KASSA på att hålla kvar vid sin mobil (med samma nummer), sannolikheten att han inte bytt luren mot 13 ciggaretter är jävligt stor.

Beror helt på vem man talar om. De seriösa försäljarna (som alla vet är det alltid bättre att ha en försäljare som inte själv knarkar) är... ja, seriösa. Har träffat många schyssta, försiktiga, och pålitliga kranar på Plattan.
Citera
2013-12-02, 18:37
Medlem
Hur beter man sig på pllattan?
Va där i sommras och köpte okej koks, begav mig ditt idag vid 4 tillfällen, fick inte kontakt med någon endas massa pundare utan för BK såg jag gäller kokain vart ska jag leta?
Citera
2013-12-04, 12:58
Medlem
Jaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Hur handlar man heroin på plattan/gatan utan att bli blåst?.
Kan bli rätt svårt att titta på varorna om det är en hård boll.
Ska man försöka hooka med nån som själv ska skjuta kanske?
Har rena sprutor så alltid nått att erbjuda(använder ej själv)
Gick bra, snacka med en svensk äldre heroinst som verka ok sen kom det flera och vi handlade, kostade 200 för en rätt liten boll.
fick även en 140mg metadonflaska för 350kr
Citera
2013-12-10, 15:48
Medlem
Är det helt tomt på kvällarna nuförtiden eller kan det finnas? Funderar nämligen på att dra dit men det det är en bit att åka...
Citera
2013-12-10, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beulenpest
Är det helt tomt på kvällarna nuförtiden eller kan det finnas? Funderar nämligen på att dra dit men det det är en bit att åka...
Var där för någon vecka sedan vid lunch tid va helt dött, vet inte om det är mer på kvällarna dock..
Citera
2013-12-10, 19:34
Medlem
WTF?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibiff
Tippar på runda piller från thetripp utan märkning

Haha va? Thetripp säljer inte E...
Det är för fan 3-Meo-PCP, 4-ACO-DMT, 5-meo-mipt och 4F-PVP.

Vilken färg var dom?

Rosa "Meo" = 10mg 3-Meo-PCP
Gula "Aco" = 25mg 4-ACO-DMT
Vita "Moxy" = 20mg 5-meo-mipt
Blåa "OZ" = 50mg 4F-PVP och 10mg 5-meo-mipt

Vad kostade dom på plattan?
Dom går för 30kr till 35kr hos thetripp..

Något som jag tänkt på är varför ni inte köper från någon på nätet? Finns hur mycket som helst ju att välja mellan där..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in