2013-12-30, 20:26
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forhelvete
De stödjer ingen "trotsijstisk extremvänster" det är bara dravel. Makt eliten är för invandring av ekonomiska skäl och sedan påstår de att dom är mot rasism men det tror jag är bullshit på individuell nivå hos enskilda politiker, jag tror dom flesta från högerregeringen är ungefär lika ödmjuka för andra kulturer som dig ungefär, de har bara insett att det går att tjäna massa pengar på folk. Det spelar ingen roll för dem, för de behöver ju inte beblanda sig med "arbetarslasket" ändå.
Det du skriver om linje 17 låter också som rena påhitt från din sida, men ni (extremhögern) är ju på det sättet att ni ser "juderödingmuslimsympatisörer" var ni än vänder näsan. Alla som inte tycker som er är måste ju vara "juderödingmuslimer" eller nåt i den stilen.
Kan det inte vara så att folk helt enkelt tycker era åsikter är skit och inte vill leva i en sådan värld som ni förespråkar?
Det finns fem hundra miljarder länkar i tråden om Linje 17:s arrangörers medlemskap i RS där dom i intervjuer förklarar att dom använder våld som politisk metod och samarbetar med AFA och RF.
Citera
2013-12-30, 21:12
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
http://www.expressen.se/nyheter/dokument/fiendelagren-kan-motas-i-rattssalen/

Kul att Hagberg får vara med med Namn och bild medan Djungel-Joel pixlas och anonymiseras. Fåntratterier.

Judepressen i ett nötskal. De "goda" våldsverkarna ska skyddas, men alla andra kan man hänga ut. Fy fan!
Citera
2013-12-30, 21:36
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Hagberg har ju varit ansvarig utgivare, uttalat sig offentligt med namn m.m, medan Joel inte har det, endast nassar som gått ut med hans bild, tror det är där skillnaden ligger. Varken Blixt eller Jusztin är uthängda med bild eller namn.

Det är dags att vakna nu, ditt nöt. Det finns ingen oberoende media, alla har sin agenda.

http://i39.tinypic.com/21m7pmd.jpg
http://i43.tinypic.com/2dkg42c.jpg
http://youtu.be/L1gy0X0Zfx4
Senast redigerad av TheBurden 2013-12-30 kl. 21:40.
Citera
2013-12-31, 11:51
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Svara på mitt påstående era lymlar!, tror ni på att det var polisen som åsamkade SMR ansiktsskador?, är det isåfall vanligt att poliser gärna dunkar batongen i näsroten på folk när man försöker mota bort någon som inte utgör en fara för polisens liv
Citera
2013-12-31, 12:30
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Svara på mitt påstående era lymlar!, tror ni på att det var polisen som åsamkade SMR ansiktsskador?, är det isåfall vanligt att poliser gärna dunkar batongen i näsroten på folk när man försöker mota bort någon som inte utgör en fara för polisens liv

Vem är frågan ställd till och vad är din poäng?
Citera
2013-12-31, 12:39
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Vem är frågan ställd till och vad är din poäng?
Era lymlar, det betyder att den är ställd till alla, om jag inte citerar någon så torde allting förövrigt betraktas som en öppen fråga till allmänheten.

Jag vill inrikta mig på kukmätartävling .Min poäng är att det ska avslöjas att SMR förlorade slagsmålet mot afa/rf den här gången, och för att göra det krävs det olika styrkanden.
Senast redigerad av Herr Bökberg 2013-12-31 kl. 12:41.
Citera
2013-12-31, 12:48
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Era lymlar, det betyder att den är ställd till alla, om jag inte citerar någon så torde allting förövrigt betraktas som en öppen fråga till allmänheten.

Jag vill inrikta mig på kukmätartävling .Min poäng är att det ska avslöjas att SMR förlorade slagsmålet mot afa/rf den här gången, och för att göra det krävs det olika styrkanden.

Då får någon annan svara för "kukmätartävlingar" är inte mitt gebit, utan jag inriktar mig på metapolitiska frågeställningar och konsekvenser!
Citera
2013-12-31, 13:32
Medlem
McDonnells avatar
Citat:

Ja, dom åkte påt. Men nu, efter några hundra sidor och tusen inlägg, så orkar inte vi rödingar påpeka det längre så nu kommer det att svänga.
Om tre sidor till så VANN man, polisen skyddade rödingarna från total förintelse och att bli gripen av snuten var ren taktik. Att kissa på sig är en urgermansk kampteknik.
Citera
2013-12-31, 13:56
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McDonnell
Ja, dom åkte påt. Men nu, efter några hundra sidor och tusen inlägg, så orkar inte vi rödingar påpeka det längre så nu kommer det att svänga.
Om tre sidor till så VANN man, polisen skyddade rödingarna från total förintelse och att bli gripen av snuten var ren taktik. Att kissa på sig är en urgermansk kampteknik.

Det vi främst konstaterat i denna tråd om och om igen är hur rödingens främsta vapen alltid är lögnen, och ju oftare det vapnet används desto slöare blir det medan sanningen alltid är vass!
Citera
2013-12-31, 14:10
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Det vi främst konstaterat i denna tråd om och om igen är hur rödingens främsta vapen alltid är lögnen, och ju oftare det vapnet används desto slöare blir det medan sanningen alltid är vass!

Det vi kan konstatera utan att det blir ett kukmäteri är väl att kolla på faktan:

-SMR dyker upp i Kärrtorp.
-28 av deras aktivister grips, 26 av dessa anhålls, 3 utav dessa blir häktade.
-Samtliga är misstänkta för diverse brott.
-2st av deras aktivister blir knivhuggna.
-1 röding sitter häktad misstänkt för försök till dråp.
-Demonstrationen ökar från ~800 till ca 16000 personer på en vecka.
-20+ solidaritets demonstrationer hålls runt om i landet.
-Nazister på flashback är överens om att SMR gick segrande ur händelsen.
-Vi kan konstatera att allt nazister rör blir lyckat.
-Nazister är oförmögna till att förlora.
-SvP är strasserister som inte stöttar SMR otvivelaktigt i alla situationer även om man anser att de agerat fel på flera olika plan.
Senast redigerad av infogiver 2013-12-31 kl. 14:18.
Citera
2013-12-31, 16:03
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Det vi kan konstatera utan att det blir ett kukmäteri är väl att kolla på faktan:

-SMR dyker upp i Kärrtorp.
-28 av deras aktivister grips, 26 av dessa anhålls, 3 utav dessa blir häktade.
-Samtliga är misstänkta för diverse brott.
-2st av deras aktivister blir knivhuggna.
-1 röding sitter häktad misstänkt för försök till dråp.
-Demonstrationen ökar från ~800 till ca 16000 personer på en vecka.
-20+ solidaritets demonstrationer hålls runt om i landet.
-Nazister på flashback är överens om att SMR gick segrande ur händelsen.
-Vi kan konstatera att allt nazister rör blir lyckat.
-Nazister är oförmögna till att förlora.
-SvP är strasserister som inte stöttar SMR otvivelaktigt i alla situationer även om man anser att de agerat fel på flera olika plan.

Så här ser min lista ut

* SMR genomför för första gången en motdemonstration och blir attackerade med flaskor
* Vänstermedia ljuger sig blå och blir avslöjade av oberoende vittnen
* Den enda som misstänks för ett våldsbrott efter aktionen är en knivhuggande vänsteraktivist
* Extremvänstern lurar till sig ett begränsat antal "godhetsapostlar" i nya demonstrationer men dessa fick avsmak och gick tidigt enligt Britta Svensson från Expressen
* Extremvänstern fortsätter sin vana trogen att sprida hat-och våldspropaganda mot oliktänkande
* En debatt om hyckleriet från systemet börjar på internet och har nu nått traditionell media
Senast redigerad av Aegishjalmr 2013-12-31 kl. 16:07. Anledning: Ord
Citera
2013-12-31, 16:06
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Så här ser min lista ut

* SMR genomför för första gången en motdemonstration och blir attackerade med flaskor
* Vänstermedia ljuger sig blå och blir avslöjade av oberoende vittnen
* Den enda som misstänks för ett våldsbrott efter aktionen är en knivhuggande vänsteraktivist
* Extremvänstern lurar till sig ett begränsat antal "godhetsapostlar" i nya demonstrationer men dessa fick avsmak och gick tidigt enligt Britta Svensson från Expressen
* En debatt om hyckleriet från systemet börjar på internet och har nu nått traditionell media

Som sagt, uppenbar seger för SMR på samtliga plan. Svensken har vaknat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in