2014-02-17, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Joel ”djungel-joel” Bjurströmer Almgren är det som sitter häktad misstänkt för försök till dråp:

https://www.nordfront.se/vansterextremist-begars-haktad-for-drapforsok-i-karrtorp.smr

Notera också hur Aftonbladet väljer att formulera det i sin artikel:

"En man som deltog i upploppet är fortsatt häktad för försök till dråp och åtalsbeslut i det här ärendet väntas först vid senare tillfälle."

Innan i artikeln har journalisten Andreas Johansson* bara talat om "attacken" och Motståndsrörelsen. Ingenstans framgår det att personen som är häktad för försök till dråp är en vänsterextremist från Revolutionära fronten.

*Om det nu är ett riktigt namn, många som skriver om Kärrtorp verkar ha väldigt "vanliga namn" och kan misstänkas vara pseudonymer.
Ändrade mitt inlägg då jag insåg att några av mina frågor var något korkat ställda, men tack för infon.
Citera
2014-02-17, 21:06
Medlem
Citat:
Joel ”djungel-joel” Bjurströmer Almgren är det som sitter häktad misstänkt för försök till dråp:

https://www.nordfront.se/vansterextremist-begars-haktad-for-drapforsok-i-karrtorp.smr

Notera också hur Aftonbladet väljer att formulera det i sin artikel:

"En man som deltog i upploppet är fortsatt häktad för försök till dråp och åtalsbeslut i det här ärendet väntas först vid senare tillfälle."

Innan i artikeln har journalisten Andreas Johansson* bara talat om "attacken" och Motståndsrörelsen. Ingenstans framgår det att personen som är häktad för försök till dråp är en vänsterextremist från Revolutionära fronten.

*Om det nu är ett riktigt namn, många som skriver om Kärrtorp verkar ha väldigt "vanliga namn" och kan misstänkas vara pseudonymer.

Hoppas han åker dit så det svider men det känns rätt osannolikt då personen han högg är patriot.
Citera
2014-02-18, 07:55
Medlem
Någon som har FUP? Skulle kommit igår?

Då kommer man tydligt se hur, patrioterna skulle hålla en fredlig motdemonstration men blev hänsynslöst attackerade där två nationalister nästan blev av med livet! Men ändå är det patrioter som får stå till svars i rätten!
Citera
2014-02-18, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Njorden
Någon som har FUP? Skulle kommit igår?

Då kommer man tydligt se hur, patrioterna skulle hålla en fredlig motdemonstration men blev hänsynslöst attackerade där två nationalister nästan blev av med livet! Men ändå är det patrioter som får stå till svars i rätten!

Södertörns tingsrätts fildelningssystem ligger nere. Så ända sättet att få ut den just nu är att någon går dit och betalar 120 kr för att få den på skiva.
Citera
2014-02-18, 16:02
Medlem
Från ett förhör med Emil Hagberg (EH = Emil, FL = förhörsledare):
Citat:
FL: Ja. Som jag sa här innan bandspelaren satte igång, har du någonting som
du själv vill ta upp i förhöret innan jag börjar med mina frågor?

EH: Ja, det har jag.

FL: Okej.

EH: Jag skulle vilja få följande på pränt.

FL: Okej.

EH: Kära Flashbacksanvändare. Skicka pengar till snus.

FL: Du vill att det ska vara med i förhörets utskrift?

EH: Ja.

FL: Okej. Ja det tas j u upp på band där så att det… (Skrattar). Det var första
gången jag hör den kan jag säga. Har du någonting annat som du känner
att du vill ta upp, kanske något som rör själva händelserna i Kärrtorp?

EH: Nej.
Senast redigerad av M.Saxlind 2014-02-18 kl. 16:05.
Citera
2014-02-18, 20:14
Medlem
Shine_s avatar
Skönt att den till synes svagbegåvade våldverkaren hagberg åtalas! Hoppas han får ett kännbart straff för de där sjuka fasonerna.

Jag hoppas även att de andra inblandade, Joel inklusive, får rätt straff och hjälp att komma bort från skiten. Hagberg har jag inga som helst sådana förhoppningar om så jag hoppas han får sitta så länge som möjligt, den sjuke jäveln.
Citera
2014-02-19, 04:20
Medlem
Citat:
Från ett förhör med Emil Hagberg (EH = Emil, FL = förhörsledare):

Emil har alltid en skön kommentar till övers. Man blir aldrig besviken. Kan tänka mig att hans abstinens är bra mycket värre än vad straffet i sig kan bli. Så får slänga in ett mindre bidrag och samtidigt uppmana alla andra att göra detsamma, nationella eller ej.

Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Skönt att den till synes svagbegåvade våldverkaren hagberg åtalas! Hoppas han får ett kännbart straff för de där sjuka fasonerna.

Jag hoppas även att de andra inblandade, Joel inklusive, får rätt straff och hjälp att komma bort från skiten. Hagberg har jag inga som helst sådana förhoppningar om så jag hoppas han får sitta så länge som möjligt, den sjuke jäveln.

Ja! Hagberg den sinnessjuke jäveln som vägrar att rätta sig i ledet, sitta tyst och själv försöka sy igen sina ögon och mun...
Citera
2014-02-19, 05:46
Medlem
Här är FUP, huvuddokumentet är på tusen sidor och ger mycket rolig läsning! SMR blir totalt nergolade av sina yngre förmågor, man får bekräftat om och om igen hur inkapabel organisationen är då den går till anfall och lyckas endast få sina egna medlemmar skadade och det bästa av allt är kanske det här:

På sida 401 står det skrivet i ett protokoll från SMR's huvudgrupp "Undvik Högdalen med omnejd nästa lördag, pga AFA 20års jubileum." SÅNA JÄVLA FEGA KRÄK! Man gömmer sig för AFAs fest för att sedan samla så många 16åringar man kan för att gå till attack mot en fredlig manifestation och det slutar ändå med att man springer därifrån knivhuggna och spöade!

http://dropcanvas.com/u18wb/1
Citera
2014-02-19, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldriggolare
Här är FUP, huvuddokumentet är på tusen sidor och ger mycket rolig läsning! SMR blir totalt nergolade av sina yngre förmågor, man får bekräftat om och om igen hur inkapabel organisationen är då den går till anfall och lyckas endast få sina egna medlemmar skadade och det bästa av allt är kanske det här:

På sida 401 står det skrivet i ett protokoll från SMR's huvudgrupp "Undvik Högdalen med omnejd nästa lördag, pga AFA 20års jubileum." SÅNA JÄVLA FEGA KRÄK! Man gömmer sig för AFAs fest för att sedan samla så många 16åringar man kan för att gå till attack mot en fredlig manifestation och det slutar ändå med att man springer därifrån knivhuggna och spöade!

Kan man ens lita på sionist lakejerna? Kan mycket väl ha varit snuten som hittat på. Bevis på golning?
Citera
2014-02-19, 08:14
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Jag hoppas ni lägger upp Joel FUP också när det är dags
Citera
2014-02-19, 08:55
Medlem
atskitvlasovits avatar
lägger till

Alltså den här FUP:en är guld. Förutom att vi får typ alla protokoll från Stockholm (även vissa med mördaren Arnamo närvarande), så finns även en lista på medlemmar i SMR som är ganska omfattande.

Aldrig gola? Det har ju ingen betydelse om du skriver allas namn på en lapp som finns hemma när polisen traskar in. Som att gola genom att vara en idiot. Måste ju fan vara värre än att tjalla för snuten.

s. 420-421 i huvuddokumentet: Lista på alla medlemmar som betalar medlemsavgift på 200kr.
Senast redigerad av atskitvlasovit 2014-02-19 kl. 09:25.
Citera
2014-02-19, 09:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Aldriggolare

Nån som kan lägga upp den på annat sätt än torrent?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in