2013-12-29, 19:58
Medlem
Raxzxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxzx
Skulle kunna vara något internt skämt mellan denna "Jok3" och Lenita.

Jag skulle glädjas om hon kom in igen då jag tycker hon är den snyggaste* som har medverkat i årets version vilket gjorde det tråkigt att hon åkte ut "direkt".

Det är också möjligt att hon kommer in då hon inte lämnade något direkt intryck samt åkte ut "direkt" detta gör att hon skulle vara oväntad att komma tillbaks. Det är ju T ex mer väntat att Samir eller Ak kommer tillbaks till programmet då de lämnat avtryck hos både tittar och deltagare.

*Dock är det något med hennes utseende som är speciellt jag kan inte riktigt sätta ord på vad. Det är utav positiv karaktär dock och jag skulle inte tacka nej till en vild natt med henne.

Jag kom på vad det var med henne utseende när jag fann den här bilen och såg likheten med den här.

Det kanske bara är jag som tycker dem är lika, men Anna(Kajsa) Anka har ju alltid varit snygg.
Citera
2013-12-29, 22:07
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_Ace
Här följer min analys av deltagarna på Paradise Hotel 2013:

Skönt att få avsluta 2013 med ett av årets bästa inlägg på Flashback

Ang generellt låga intelligensnivåer så ser man nu hur alla desperat försöker skörda genom barturné, instagram, pod-sändningar osv. Men vill man verkligen ha en skara fans på mellan 14-18 år efter sig?

Förstår dom inte att övrig normalpresterande befolkning enbart ser ner på dom?
Citera
2013-12-29, 22:32
Medlem
Irbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Skönt att få avsluta 2013 med ett av årets bästa inlägg på Flashback

Ang generellt låga intelligensnivåer så ser man nu hur alla desperat försöker skörda genom barturné, instagram, pod-sändningar osv. Men vill man verkligen ha en skara fans på mellan 14-18 år efter sig?

Förstår dom inte att övrig normalpresterande befolkning enbart ser ner på dom?
Jag tror ovanstående fetmarkerade hör ihop
Citera
2013-12-29, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enrosafisk
Här hittar du deltagarnas instagram.

Tackar=)
Citera
2013-12-30, 01:41
Medlem
cussens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunnsomluft
Söker ett klipp från förra säsongen på ngn brud som satt gränsle över en pojkvasker vid namn Johannes och fjärtar högt som fan. Hon totalt bryter ihop, vi snackar ngn ångestattack alltså. Så säger hon nåt om att hon är en prinsessa. Länk????

Gå in på paradise hotel på tv3play och välj säsong 2, alla avsnitt finns där, vet ej vilket avsnitt det är som du söker efter.
Citera
2013-12-30, 03:25
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cussen
Gå in på paradise hotel på tv3play och välj säsong 2, alla avsnitt finns där, vet ej vilket avsnitt det är som du söker efter.

Nice med säsong 2. När är det Erik (skåningen) imiterar de andra deltagarna? Är det i huvudprogrammet eller i något eftersnack som inte ligger uppe?
Citera
2013-12-30, 04:34
Medlem
var är oddsen på samir kommer in igen han verkar ligga runt föresten med paow mm
Citera
2013-12-30, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smeider1
var är oddsen på samir kommer in igen han verkar ligga runt föresten med paow mm

Alla deltagare som åker ut tidigt verkat ju komma in igen, tror han kommer tillbaka om ett par avsnitt.
Citera
2013-12-30, 12:41
Medlem
Righteds avatar
Citat:
Sista inlägget jag gör som är off-topic.

Du måste ju ha en eller flera diagnoser med tanke på hur du beter dig. Se nu till att inte svara mer då vi är trötta på ditt off-topic.

För att återgå till topic ser jag fram emot sista delen av säsongen nu. Jag hoppas AK & Samir är de sista som får komma tillbaka. Hade varit jävligt kul att se Niklas försöka förklara sina ligg med Aina & Mia för AK. Och det hade varit jävligt kul om Samir kom in och körde ut Emelie en gång till.
Citera
2013-12-30, 12:41
Medlem
Citat:
Sista inlägget jag gör som är off-topic.

"Kasta inte sten i glashus" Betyder för mig att du tar upp en sten och kastar den igenom en glasruta.

Det är inte så genomtänkt,
Hahaha Tycker vi släpper det här nu, du är ute och cyklar och tråden är till för diskussion av Paradise Hotel. Tack.
Citera
2013-12-30, 13:04
Medlem
Paow senaste inlägg på hennes blogg är ganska underhållande att läsa

Bla skriver hon

Jeppe: . Vi träffades lite efteråtoch ja vad ska vi säga han är ett riktigt svin. Fast han vill ju vara det.. Om vi bortser från att jag älskar sliskiga blonda charterkillar som kan flarra.. Och utöver att jag faktiskt blev kär i honom. Så är han en rätt vidrig människa utåt sätt. Spelar till och med tuff inför sin mamma, det är mycket ”jag är kingen” osv. Vi hade bra sex för att vi hade kemi men annars så hade det nog inte vart någon höjdare. Osäker alfahanne. Han har fina mjuka sidor också, men det här ”tuffa tugget” tar över lite mycket. Kommer att sluta upp som färjan Håkan men en unge i varje land och en 15 årig hora till flickvän i något varmt land. - See more at: http://www.paow.se/#sthash.hypJGotZ.dpuf

Haha
Citera
2013-12-30, 13:17
Medlem
Aurlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vistavargen
Ser att ni diskuterar Jesper Fröidh mycket. Nemo Hedén (från kungarna av Tylösand) skrev idag på Twitter "Jesper Fröidh ringde nu. Han hade lite ångest. Han hade legat me en 17åring på sin barturné. Ingen fara Jeppe! Du är ju bara 35! #chef"

Kan se det framför mig, hur 35-årige Jesper frågar om han FÅR ligga med henne.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in