2013-12-20, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rdinho
Varför Paradise hotel är fake:

Jesper F, skön kille no doubt, höll på att gråta när folk frågade om han skulle börja spela spelet, skulle inte hålla två timmar om det var på riktigt. Han kunde också ta emot diverse dissar från Dorota och Mia men lipar som ett barn när Anja sa någon liten skitsak.

StekarJesper.. Minsta lilla hemlighet mellan två personer kommer fram, jesper har sagt till varenda tjej att "Ställer du dig bakom mig kommer jag garanterat välja dig" och detta har inte kommit på tal under 15-16 avsnitt? Vad som också är kul är att när kärleksguden var ny så var det mellan Jesper och Björn vem som var minst romantisk på date.

Jesper åt som en idjut samt öppnade skumpa och sa att han ville spruta så på henne inatt, björn förlorade på att han hämtade två vinflaskor

Aina, var den bästa tjejen i huset, gjorde en 360 på 1-2 avsnitt. Attackerade Samir för att han slickade fröken plastik, låg med sin bästa kompis "kille" och det är helt plötsligt okej.

Jesper F vann Modelltävlingen

Det ända trovärdiga på hela programmet är Samirs ångestattacker, han gör serien.

Niklas och Jesper F är ändå liksom 30+ och borde ha lite livserfarenhet, men ändå gör dem planer med Jesper, tror dom att 3 grabbar kommer vinna PH? Även om Samir åker ut så är det deras tur efteråt.

Fast det ultimata är ju att, Dorota trivs inte alls, vet att hon ska åka hem, väljer bort 50 000 kvällen innan och påstår att hon värdesätter människan mer än pengar, hon hatar människan och hela hotellet, bra jobbat!

Förlåt om jag förstörde för vissa Flashbackare som älskar PH och genuint tror på att det är äkta.

Men herregud nu sket du på dig i onödan..

Hur menar du fake? Fake så att produktionen klippar ihop allt i efterhand och vrider och vänder på saker och ting? Aina bad om ursäkt till Samir, hade ångest som fan för sitt beteende men PH tog helt enkelt inte med det. Men hela spelet är ju 100% äkta sen kan produktionen försöka manipulera spelarna genom brev etc..

Tobias som var kärleksguden visade redan då vilken liten mes han var.. Han föll för Anjas totala diss på Björn och märkte att han var svagast i gruppen och gick på honom.. Ville inte trampa någon på fötterna den lilla bögen.

Samma sak nu med Samir, han våga inte trotsa husets alfahane Jeppe och valde att skicka hem Samir. PH-produktionen hatade det valet så de kommer slänga in Samir senare.. Han är tvtittarsiffror.

Jesper F vann modelltävlingen för han var bästa bilden vilket han var och var dessutom Dorota som domare och vi alla vet att något i snett i hennes huvud.

Dina argument suger, förstår inte vad du vill få fram? Försöker du säga att allt är castat?...
Citera
2013-12-20, 16:32
Avslutad
Hur Jävla Svårt är Det Att Fatta Att 3 Dagar På Paradise = 1 Vecka För Oss.
Citera
2013-12-20, 18:10
Medlem
Samirs farsa ger svar på tal om "påhoppet" på Anja! :

http://web.stagram.com/p/615110052844562824_358171177
Citera
2013-12-20, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Men herregud nu sket du på dig i onödan..

Hur menar du fake? Fake så att produktionen klippar ihop allt i efterhand och vrider och vänder på saker och ting? Aina bad om ursäkt till Samir, hade ångest som fan för sitt beteende men PH tog helt enkelt inte med det. Men hela spelet är ju 100% äkta sen kan produktionen försöka manipulera spelarna genom brev etc..

Tobias som var kärleksguden visade redan då vilken liten mes han var.. Han föll för Anjas totala diss på Björn och märkte att han var svagast i gruppen och gick på honom.. Ville inte trampa någon på fötterna den lilla bögen.

Samma sak nu med Samir, han våga inte trotsa husets alfahane Jeppe och valde att skicka hem Samir. PH-produktionen hatade det valet så de kommer slänga in Samir senare.. Han är tvtittarsiffror.

Jesper F vann modelltävlingen för han var bästa bilden vilket han var och var dessutom Dorota som domare och vi alla vet att något i snett i hennes huvud.

Dina argument suger, förstår inte vad du vill få fram? Försöker du säga att allt är castat?...

Blev du ledsen för att ditt favoritprogram kanske inte är så äkta som du tror?

Vad jag menar med fake är att det inte finns något spel, det är förmodligen tv3 som väljer vem som ska stå med vem, vem som vinner tävlingar.

Jag vet inte hur många kukar Jesper F har sugit uppe på tv3, han väljer partners beroende på vem som vill skeda, tigger om pussar och kramar som en efterbliven 8 åring och gömmer sig bakom Jesper och Niklas, du vill få mig att tro att en sån person ska kunna hantera ett riktigt Paradise Hotel?

Han hade hängt sig själv i loungen efter två dagar, tv3 vill ha kvar honom, det finns anledningar till att din favorit "alfa jeppe" försvarar honom hela tiden, niklas också, dom har blivit tillsagda att göra det.

Alfa jesper, han säger själv att han bara är där för spelet, svär på sin taskiga svenska i tv, knullar hit och dricker dit, varför skulle han försvara Tönt jesper och minimera sina chanser på en halv mille? Folk ska ut, inte in.

Kom inte och lek produktionsledare på tv3 bara för att du och dina polare sitter och maratonkollar på PH med ögon som tefat.
Citera
2013-12-20, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rdinho
Blev du ledsen för att ditt favoritprogram kanske inte är så äkta som du tror?

Vad jag menar med fake är att det inte finns något spel, det är förmodligen tv3 som väljer vem som ska stå med vem, vem som vinner tävlingar.

Jag vet inte hur många kukar Jesper F har sugit uppe på tv3, han väljer partners beroende på vem som vill skeda, tigger om pussar och kramar som en efterbliven 8 åring och gömmer sig bakom Jesper och Niklas, du vill få mig att tro att en sån person ska kunna hantera ett riktigt Paradise Hotel?

Han hade hängt sig själv i loungen efter två dagar, tv3 vill ha kvar honom, det finns anledningar till att din favorit "alfa jeppe" försvarar honom hela tiden, niklas också, dom har blivit tillsagda att göra det.

Alfa jesper, han säger själv att han bara är där för spelet, svär på sin taskiga svenska i tv, knullar hit och dricker dit, varför skulle han försvara Tönt jesper och minimera sina chanser på en halv mille? Folk ska ut, inte in.

Kom inte och lek produktionsledare på tv3 bara för att du och dina polare sitter och maratonkollar på PH med ögon som tefat.

och du gör det för att?
Citera
2013-12-20, 21:32
Medlem
Alltså blir så trött på Thobias, han kommer gå så långt bara för att han är alla brudars gay-polare...

Förhoppningsvis så kan vi få lite riktiga parcermonier i fortsättningen, grymt tråkigt när en utvald har all makt och kan skicka ut i princip vem som helst.
Senast redigerad av NuriSahin 2013-12-20 kl. 21:56.
Citera
2013-12-20, 21:45
Medlem
tunnsomlufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esset45
Jeppe nämnde väl något om hur snälle Jesper hade jobbat som personlig assistent o blabla i något bråk med någon? Typ när de skulle ge paket eller vad det var? Tror knappast man kan jobba som personlig assistent om man själv har en diagnos.. Eller ja, de beror väl på diagnos och vem man jobbar med, men ändå... ADHD möjligen.

Hur länge håller paradise hotell på? När sänds sista avsnittet?
skojar du eller? vem som helst får fan jobb som personlig assistent!
Citera
2013-12-20, 21:54
Medlem
Kan säga att Jesper F är precis likadan i verkligheten som i programmet..
Citera
2013-12-20, 22:00
Medlem
raxmouses avatar
Samir borde ha vunnit skiten, genuin dude.
Senast redigerad av raxmouse 2013-12-20 kl. 22:22.
Citera
2013-12-20, 23:10
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krueger
Jeppe gör mig galen! Han är så himla omogen och vill att alla ska dansa efter hans pipa. Hoppas han sätts på plats någon gång. Hur fan kan han bli sur (om han nu blev det) för att Thobias fick flest paket och inte Fröijd?! Är han helt efterbliven eller, varför ska alla göra som han tycker?!?
Jeppe är ju inte ens lite roligt heller, han verkar dessutom inte speciellt smart. Han försöker vara rolig i sina intervjuer med kameran osv men lyckas inte (tycker jag iaf)
Att Jeppe ville att Jesper Fröjdh skulle få flest julklappar beror på att platsen ut ur Paradise med Tobias som bekant stod mellan just Jeppe och Samir.
Det är ett spel och de känns som Jeppe styr väääldigt mycket av de som händer inne på Paradise Hotel och han spelar helt klart spelet bäst där inne, tycker han haft kontroll sen i början men då trodde man inte på honom.

Citat:
Ursprungligen postat av tunnsomluft
skojar du eller? vem som helst får fan jobb som personlig assistent!
Sant, där krävs ingen Harvard utbildning direkt.
Men jag måste säga, med risk för att jag slickar lite väl mycket Jepperöv just nu, att i ett sådant här ytligt program som Paradise Hotel lyfta fram ett arbete som personlig assistent som en positiv god egenskap, det trodde jag faktiskt inte skulle komma från de där utseendefixerade träningsnarkomanerna.

den jag stör mig mest på: Jesper Fröjd

Killen blir sur när en 19-åring inte vill skeda med honom, och han är fan medelålders man på 36 år.
Känns som hans självbild är att han dels ser bra ut, dels är en äventyrare, godhjärtad och snäll och 28 år.
Han trodde väl ett tag ganska starkt på att de va kärlek mellan honom och den skelögda stockholmsbruden Mia...?
Men de är inte så starka karaktärer i år så jag kan säga att jag hatar honom, stör mig bara.

Läst lite saker men postar de med i de här inlägget fall någon vet, hur lång tid är de kvar av Paradise Hotel?
Citera
2013-12-21, 01:31
Medlem
R2Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porterbiff
Det var hennes val att ställa upp i ett så pass ytligt TV-program som Paradise Hotel. Hade hon varit gäst i något matprogram hade ingen kommenterat någonting. Möjligtvis att lökarna var ovanligt stora.

Ja såklart, jag tycker inte heller att det är ngt fel med att kommentera utseende per se, blev bara lite äcklad av att se vad många skriver till henne på fb osv.

Förresten, vad gör ens Paow i huset förutom att sitta och tjura vid poolen eller grisa med Jeppe under lakanen? Tycker hon syns väldigt lite, beror det på att hon är tråkigt eller är det nån deal?
Citera
2013-12-21, 01:41
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Att Jeppe ville att Jesper Fröjdh skulle få flest julklappar beror på att platsen ut ur Paradise med Tobias som bekant stod mellan just Jeppe och Samir.
Det är ett spel och de känns som Jeppe styr väääldigt mycket av de som händer inne på Paradise Hotel och han spelar helt klart spelet bäst där inne, tycker han haft kontroll sen i början men då trodde man inte på honom.

Sant, där krävs ingen Harvard utbildning direkt.
Men jag måste säga, med risk för att jag slickar lite väl mycket Jepperöv just nu, att i ett sådant här ytligt program som Paradise Hotel lyfta fram ett arbete som personlig assistent som en positiv god egenskap, det trodde jag faktiskt inte skulle komma från de där utseendefixerade träningsnarkomanerna.

den jag stör mig mest på: Jesper Fröjd

Killen blir sur när en 19-åring inte vill skeda med honom, och han är fan medelålders man på 36 år.
Känns som hans självbild är att han dels ser bra ut, dels är en äventyrare, godhjärtad och snäll och 28 år.
Han trodde väl ett tag ganska starkt på att de va kärlek mellan honom och den skelögda stockholmsbruden Mia...?
Men de är inte så starka karaktärer i år så jag kan säga att jag hatar honom, stör mig bara.

Läst lite saker men postar de med i de här inlägget fall någon vet, hur lång tid är de kvar av Paradise Hotel?

Tycker du har samma syn på detta som jag. klarsynt :-)
Jeppe äger just nu. Man måste inte gillar det, eller honom, men man måste respektera det. Personligen hoppas jag att det ändras snart. Dock, i detta nu skulle Jeppe vara en värdig vinnare eftersom han dominerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in