2013-12-30, 16:36
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxzx
Sista inlägget jag gör som är off-topic.

"Kasta inte sten i glashus" Betyder för mig att du tar upp en sten och kastar den igenom en glasruta.

Det är inte så genomtänkt,

Du säger att jag har fel men du väljer enbart att länka till mitt första inlägg där jag även nämner det var en tafatt beskrivning.

I två inlägg senare nämns konsensus där jag skriver: "Grabbarna som är i 20års åldern är på väg till stans hetaste nattklubb, dem står länge och väntar i kön. När dem väl kommer fram visar det sig att stället hade 20 års gräns."

Vilket gjorde att jag antog att du läst tråden och ville vara dryg, eller att du missat det faktum att jag skrev överstående citat. Det antagandet gör jag eftersom att mitt citat motsäger matematiken du använde i inlägget där du idiotförklarade mig...

Alltså är min slutsats att ditt agerande inte var så genomtänkt, samt att du inte har förförståelsen att saker och ting kan vara Tolknings-frågor.

Jag har läst allt du skriver och faktum kvarstår med ett tillägg. Du vet inte vad konsensus är heller.

Alltså:
Du har fel i sak.
Du förstår inte vad begreppet "kasta sten i glashus" betyder.
Du vet inte vad konsensus är.

Jag försökte inte vara dryg, jag försökte i likhet med flera andra tala om för dig att du har fel.
Det är möjligen off topic men det är nödvändigt för diskussionen att folk förstår varandra och då måste det redas ut. Vilket jag anser att det nu är. Utrett alltså.

Så, släpp det nu och gå vidare.
Citera
2013-12-30, 17:12
Medlem
R2Ps avatar
Tror jag börjar grina om jag ser mer av denna jävla betahanediskussion. Släpp det bara.

OnT: Såg julspecialen först idag, har inte varit speciellt lockad att se avsnittet och så här i efterhand var det inte så sevärt heller. Enda roliga var att man fick se mer av småstadstjejernas reaktion när de fick åka ut i början, patetiska brudar verkligen. Påminde mig om hur gärna jag vill se Aina åka, föredrar t o m Emilie över henne.
Citera
2013-12-30, 22:30
Medlem
Bokmasks avatar
Har Paow silicon?
Citera
2013-12-30, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bokmask
Har Paow silicon?

Nej hon är väl bara 20 år och har medelsmå bröst, inte ovanligt att dom är så fasta då.

Dagens avsnitt var grymt kul, mkt bättre än förra julspecialen.

Kulan som Emelie fick ut hade ju garanterat varit i fittan. haha.

Kommande avsnitt verkar riktigt lovande, segt att det är en vecka kvar innan dom börjar sända igen.
Citera
2013-12-30, 22:43
Medlem
Det var inget avsnitt ikväll va?
Citera
2013-12-30, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pkj
Det var inget avsnitt ikväll va?

Jo julspecial nr 2.
Citera
2013-12-31, 00:16
Medlem
Lothbroks avatar
Efter julspecial nr 2 så visa dom lite vad som händer i fortsättningen i Paradise, och AK kommer som väntat in igen iaf =)
Citera
2013-12-31, 00:22
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Efter julspecial nr 2 så visa dom lite vad som händer i fortsättningen i Paradise, och AK kommer som väntat in igen iaf =)

Ja tolkar det också. Aina lipar för hon knullat Niklas framför AK
Citera
2013-12-31, 00:55
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokmask
Ja tolkar det också. Aina lipar för hon knullat Niklas framför AK

Hon var även med i bild precis i slutet när dom sitter i soffan, blir nog sköj
Citera
2013-12-31, 01:19
Medlem
Var jäkligt kul med shampoot och samir med.
Citera
2013-12-31, 01:42
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingenperson
Var jäkligt kul med shampoot och samir med.
Jag förstår verkligen inte hatet mot Samir i den här tråden. Han är helt klart den som tillför serien mest, och det visades tydligt i schamposcenen. Grymt kul!
Citera
2013-12-31, 11:07
Medlem
Arbetarbroders avatar
Inlägg raderade och tre Varningar för regelbrott 0.03 utdelade.
Vänligen håll er till topic.

/ MODERATOR
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in