2013-12-28, 00:20
  #20389
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Värst är när man möter Real Madrid som har Ronaldo och Bale på kanterna, spelar aldrig med Bayern längre det går fan inte att stå emotd de två(då möter man nästan alltid real). Lirar mest med Dortmund nu och kommer till division 3, sen går det åt helvete haha

Jag suger på att avsluta, mina skott lyckas gå någon centimeter utanför hela tiden eller pricka burgaveln. Börjar tro att det är nåt fel på min spak på DS4:an. Har inte för mig att det va såhär innan. Eller så suger jag bara på att sikta... ska träna lite lite nu innan jag lirar online igen. Speciellt på fasta situationer och avslut.

Har du missat att detta är Ultimate Team tråd?
Citera
2013-12-28, 01:05
  #20390
Medlem
Det är så uppenbart när man har scripting emot sig, i princip varenda match i DIV 1 är så, många i div 2 också.
Varför? För att lura idioter som er att köpa points eller coins i tron om att ni kommer vinna mer om ni får bättre spelare.
Citera
2013-12-28, 01:08
  #20391
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamienoble
Det är så uppenbart när man har scripting emot sig, i princip varenda match i DIV 1 är så, många i div 2 också.
Varför? För att lura idioter som er att köpa points eller coins i tron om att ni kommer vinna mer om ni får bättre spelare.
fast du inser väl själv att inte båda lag kan missgynnas av scripting?
Citera
2013-12-28, 01:17
  #20392
Medlem
JogoBonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Någon som vet hur mycket FIFA points man får för 500kr? Har inte tillgång till konsolen nu så kan inte checka. Sugen på att öppna lite.
PS - 4600 FÖR 359 KR
Citera
2013-12-28, 01:19
  #20393
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
lirade med just den anfallsduon tidigare. drogba har helt sjukt dålig touch och kone har inte mycket mer än pace + 4* skills. ingen av dom var min smak direkt.

de som säger att drogba är en gud att spela med använder honom enbart för att nicka. (dock kan han vara dryg att möta då majoriteten av de man möter använder just denna taktik)


Håller inte alls med, sjukt dålig touch med 80 ball control? Han har bra strength, sjukt bra skott, bra nickspel, bra kort pass/cross(för en striker). Sen kan jag förstå att han inte passar in om man är en pace whore, men det är en annan femma.
Citera
2013-12-28, 01:26
  #20394
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
fast du inser väl själv att inte båda lag kan missgynnas av scripting?

Jo men ju längre upp man kommer desto mer sällan sker det. De vill ju inte att man ska vinna, de vill att man ska känna att man måste ha bättre spelare. De gör allt för att tjäna pengar, och de flesta i den här tråden faller pladask för detta. KÖP MER COINS ELLER POINTS!! Jävla idioter..
Citera
2013-12-28, 01:36
  #20395
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamienoble
Jo men ju längre upp man kommer desto mer sällan sker det. De vill ju inte att man ska vinna, de vill att man ska känna att man måste ha bättre spelare. De gör allt för att tjäna pengar, och de flesta i den här tråden faller pladask för detta. KÖP MER COINS ELLER POINTS!! Jävla idioter..
Jag tycker ju självklart inte att det ska förekomma scripting men EA är ett företag som alla andra och med samma mål- att tjäna pengar.
Citera
2013-12-28, 01:38
  #20396
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamienoble
Jo men ju längre upp man kommer desto mer sällan sker det. De vill ju inte att man ska vinna, de vill att man ska känna att man måste ha bättre spelare. De gör allt för att tjäna pengar, och de flesta i den här tråden faller pladask för detta. KÖP MER COINS ELLER POINTS!! Jävla idioter..

aa fast jag vettefan om dom skulle tjäna på det asså.. skulle väl vara många som slutar spel fifa helt och hållet eller iaf FUT om det är som du säger..
Citera
2013-12-28, 01:43
  #20397
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abstinence
Håller inte alls med, sjukt dålig touch med 80 ball control? Han har bra strength, sjukt bra skott, bra nickspel, bra kort pass/cross(för en striker). Sen kan jag förstå att han inte passar in om man är en pace whore, men det är en annan femma.
förklarade lite dåligt. vad jag menar är att det är svårt att vända och skapa ytor med honom.

när jag lirar med 2 strikers vill jag helst ha en stor tank och en djupledslöpare. tanken ska sköta länkspelet och agera lite som en playmaker högt upp i banan. drogbas kortpass duger, men verkligen inte hans long passing.

strength är ju en del av själva huvudspelet vilket jag sa att han var bra på. även skottet var bra, det glömde jag säga, men han kommer (relativt) sällan i skottlägen pga låg dribbling (75, vilket är 5 sämre än kone) och 3* skills. lägg där till hans (imo) dåliga workrates.

och imo är drogba en rätt typisk pacewhore-spelare då drogba-lagens taktik är att ha 90+ pace wingers, springa till hörnan och slå inlägg

uppenbarligen tycker vi helt olika, smaken är som baken
Citat:
Ursprungligen postat av Jamienoble
Jo men ju längre upp man kommer desto mer sällan sker det. De vill ju inte att man ska vinna, de vill att man ska känna att man måste ha bättre spelare. De gör allt för att tjäna pengar, och de flesta i den här tråden faller pladask för detta. KÖP MER COINS ELLER POINTS!! Jävla idioter..
vad jag menar är att enligt din teori skulle 50% av spelarna gynnas av scriptingen. jävligt synd att vi aldrig får höra något från deras håll
Citera
2013-12-28, 01:52
  #20398
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomek
aa fast jag vettefan om dom skulle tjäna på det asså.. skulle väl vara många som slutar spel fifa helt och hållet eller iaf FUT om det är som du säger..

Och vad skulle de förlora om folk slutade spela? De har redan betalat för spelet, deras mål är att få oss att känna att vi hela tiden behöver ett bättre lag. Det är programmerat att någon ska förlora, jag skulle gissa på att det beror mestadels vilken DIV man är i och vilken div motståndaren är i
Citera
2013-12-28, 01:54
  #20399
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
förklarade lite dåligt. vad jag menar är att det är svårt att vända och skapa ytor med honom.

när jag lirar med 2 strikers vill jag helst ha en stor tank och en djupledslöpare. tanken ska sköta länkspelet och agera lite som en playmaker högt upp i banan. drogbas kortpass duger, men verkligen inte hans long passing.

strength är ju en del av själva huvudspelet vilket jag sa att han var bra på. även skottet var bra, det glömde jag säga, men han kommer (relativt) sällan i skottlägen pga låg dribbling (75, vilket är 5 sämre än kone) och 3* skills. lägg där till hans (imo) dåliga workrates.

och imo är drogba en rätt typisk pacewhore-spelare då drogba-lagens taktik är att ha 90+ pace wingers, springa till hörnan och slå inlägg

uppenbarligen tycker vi helt olika, smaken är som baken

vad jag menar är att enligt din teori skulle 50% av spelarna gynnas av scriptingen. jävligt synd att vi aldrig får höra något från deras håll


Ja man får tycka olika
Funkade iaf utmärkt för mig tillsammans med Yilmaz och Turan/Payet på kanterna.
Citera
2013-12-28, 01:57
  #20400
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamienoble
Och vad skulle de förlora om folk slutade spela? De har redan betalat för spelet, deras mål är att få oss att känna att vi hela tiden behöver ett bättre lag. Det är programmerat att någon ska förlora, jag skulle gissa på att det beror mestadels vilken DIV man är i och vilken div motståndaren är i
kunder till fifa 15 kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in