2013-12-27, 23:31
  #20377
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomek
Hans LW, SU kostar tydligen 5 millar på PC enligt futhead xD
det är folk som lagt ut honom som spelare när de köper coins från coinseller hemsidorna
Citera
2013-12-27, 23:40
  #20378
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sir.skalman
Måste skriva av mig nånstans...
Har verkligen helt tappat suget för att ens försöka vinna matcher längre. Seriespelet har jag gett upp för där möter man 19/20 gånger patetiska individer som verkar spela fifa för att kompensera sitt meninglösa liv med att vinna matcher till varje pris för att boosta sitt trasiga ego i utbyte mot en avveckling av den egna personligheten. Ni vet mycket väl att det handlar om inlägg som skjuts in där spelaren t.o.m har ryggen mot målet när han trycker på inlägget och ändå måttar ett halvtaskigt inlägg som Kroos når högra på än Thiago. Och just idag svider det lite extra då fifa hatat mig hela kvällen och lägger stolpen och ribban och diverse konstiga beteenden hos mina spelare så att jag omöjligt kan utmana.

Cupspelen är väl de enda som faktiskt kan bidra till lite glädje till och från då fotbollen verkar återfå lite av sin charm hos dom som spelar där med spelstilar som utmanar hjärnan och inte sakta bryter ner den med upprepade scenarion minut för minut.

Jag kommer i vilket fall fortsätta att dribbla mig fram och satsa på snygga mål och sexiga framspelningar och totalt skita i statistiken som förs över mitt lag, vägrar brytas ner psykiskt av EAs inkompetens och hopplösa idioter med en kontroll i handen.

Tror denna hade passat bättre i filosofi tråden men då de gäller fifa så hamnade den här..
Hoppas att dom flesta delar min frustration om nu någon orkat läsa, men skulle någon känna igen sig i min beskrivning över idioter som man möter önskar jag att ni blir rånade och misshandlade någon gång under 2014!!

Word...

Känner exakt likadant. Majoriteten av dom man möter är så jävla tråkiga. 2 snabba spelare på kanten och en lång spelare som anfallare som är jävligt stark och har grym heading. Behöver inte ens vara en snabb spelare, se bara Carroll och Llorente t.ex. Jag försöker också likt dig att spela mig snyggt igenom, lyckas med finter och dribblingar och få igång ett tempo i spelet.
Citera
2013-12-27, 23:45
  #20379
Medlem
dparas avatar
Någon som kan göra det till mindre offensivt? helst bara mitten.

http://www.futhead.com/14/squads/4343550/

Är det värt att vänta till toty eller ska jag köpa laget nu? Vad tror ni?
Citera
2013-12-27, 23:47
  #20380
Medlem
HestDrickaColas avatar
Fick möta Kone och Drogba. Vart jävla massa knytnävar mot kontrollen. Fyfan vad ont jag har. Kone är tråkigt bra.
Citera
2013-12-27, 23:47
  #20381
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dpara
Någon som kan göra det till mindre offensivt? helst bara mitten.

http://www.futhead.com/14/squads/4343550/

Är det värt att vänta till toty eller ska jag köpa laget nu? Vad tror ni?
Xabi Alonso som center cm
Citera
2013-12-27, 23:49
  #20382
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dpara
Någon som kan göra det till mindre offensivt? helst bara mitten.

http://www.futhead.com/14/squads/4343550/

Är det värt att vänta till toty eller ska jag köpa laget nu? Vad tror ni?
avvakta med att köpa
ramos mot pepe
isco mot khedira
iniesta mot busquets
gundogan mot kehl

du behöver inte göra alla dessa byten, men iaf 2 imo
Citera
2013-12-27, 23:52
  #20383
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Fick möta Kone och Drogba. Vart jävla massa knytnävar mot kontrollen. Fyfan vad ont jag har. Kone är tråkigt bra.
lirade med just den anfallsduon tidigare. drogba har helt sjukt dålig touch och kone har inte mycket mer än pace + 4* skills. ingen av dom var min smak direkt.

de som säger att drogba är en gud att spela med använder honom enbart för att nicka. (dock kan han vara dryg att möta då majoriteten av de man möter använder just denna taktik)
Citera
2013-12-27, 23:57
  #20384
Medlem
antonaugustssons avatar
Någon som vet hur mycket FIFA points man får för 500kr? Har inte tillgång till konsolen nu så kan inte checka. Sugen på att öppna lite.
Citera
2013-12-27, 23:57
  #20385
Medlem
dparas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Xabi Alonso som center cm

Citat:
Ursprungligen postat av Guap
avvakta med att köpa
ramos mot pepe
isco mot khedira
iniesta mot busquets
gundogan mot kehl

du behöver inte göra alla dessa byten, men iaf 2 imo


Tackar, testar detta så får vi se men tror ni inte reus kommer sjunka fort? känns inte som normalpris för han..
Citera
2013-12-28, 00:05
  #20386
Medlem
sir.skalmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flippflopp1
Till alla som klagat på inlägg samt uppspel från målvakt till anfall. Lär er försvara!!!

Roligare att anfalla och det lämnar lite hål bakåt! Anser dock att jag är bra på försvara då jag i snitt släpper in ett legit mål varannan match cirkus, då är inlägg inräknat fast där motståndaren faktiskt ser forwarden ta en löpning och slår den perfekt på skallen, resterande mål är rent utnyttjande av glitchar i spelet, och där min vän har du en poäng om att jag måste bli bättre på försvara.
Citera
2013-12-28, 00:08
  #20387
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sir.skalman
Roligare att anfalla och det lämnar lite hål bakåt! Anser dock att jag är bra på försvara då jag i snitt släpper in ett legit mål varannan match cirkus, då är inlägg inräknat fast där motståndaren faktiskt ser forwarden ta en löpning och slår den perfekt på skallen, resterande mål är rent utnyttjande av glitchar i spelet, och där min vän har du en poäng om att jag måste bli bättre på försvara.

Det är ett spel, så om man lär sig spelet kan man utnyttja bristerna. Varför skulle man inte göra det liksom?
Citera
2013-12-28, 00:19
  #20388
Medlem
max02s avatar
Hoppas marknadens priser som dom är nu inte håller i sig länge. Ällt är typ svindyrt. Lw->lm kort får man för 2k nu, gick att få för 1k för 2 dagar sen. Cm->cdm kort kunde man få för 750 för också 2 dagar sen, ligger på 1,3k nu. Xbox är det jag pratar om men kanske är samma på PS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in