Citat:
Ursprungligen postat av
flippflopp1
Till alla som klagat på inlägg samt uppspel från målvakt till anfall. Lär er försvara!!!
Roligare att anfalla och det lämnar lite hål bakåt! Anser dock att jag är bra på försvara då jag i snitt släpper in ett legit mål varannan match cirkus, då är inlägg inräknat fast där motståndaren faktiskt ser forwarden ta en löpning och slår den perfekt på skallen, resterande mål är rent utnyttjande av glitchar i spelet, och där min vän har du en poäng om att jag måste bli bättre på försvara.