Citat:
Ursprungligen postat av
Fyllefyllot
Om du ska göra ett värdetransportrån eller vara otrogen så är ju din plan också riskfri, ändå åker folk fast på löpande band, det här är inte annorlunda och sålandes måste givetvis vissa faktorer räknas in i en sån här process.
Otrohet eller värdetransportrån riskfritt? Ganska otacksam liknelse för min modell, du verkar vara en hejare på riskbedömning... :/
Återigen; man måste skilja på teori och praktik. En teoretisk bedömning görs efter de faktorer man känner till, mer matematiskt. Min modell är således I TEORIN 100 % säker (med en avkastning på minst 175 % med genomsnittliga odds) då den uppfyller de regler och villkor som finns. Här kan man inte räkna in ev avstängning då det är helt osannolikt när man inte gör något konstigt alls (vissa verkar tro att detta är fusk? Inte om man gör det i eget namn, då spelar man bara som vilken spelare som helst).
Sedan kan det ju så klart gå fel ändå I PRAKTIKEN, men det till hör livet, inte till den teoretiska bedömningen av en modell. Annars kan man aldrig bedöma någon modell.
Edit; vilket, ja, innebär att min modell INTE är 100 % säker... Att den är 100 % säker enbart i teorin.