Förlåt för dubbelpost, men kom på en viktig sak.
Ett stort problem är att du behöver en ganska stor "bankrulle" innan du börjar. Om du inte börjar på de mindre bonusarna då. Jag satsade direkt på de största jag kunde hitta, typ 1000kr, 1500kr osv. Då händer det förr eller senare att du låser alla pengar på fel konto, och sitter med 6000kr som du inte kan ta ut, utan att förlora bonusen. Så var beredd på att du får lov att punga ut pengar från början
Sen är det viktigt att förstå att, även om många säger att detta är riskfritt (vilket till viss del stämmer) så smiter det undan pengar här och där. För det första så tar betfair en avgift på varje vinst. Utöver den, så tar de en avgift på varje insättning. Om du nu börjar bolla vinster fram och tillbaka mellan spelbolaget och spelbörsen ett tag, så blir det en del pengar som försvinner p.g.a. avgifterna.
Ännu värre är om du, som jag, råkar få alla pengar på fel konto. Då måste du fylla på med pengar på betfair, och den procentuella avgiften kan då svida lite. Helt plötsligt märker du att bara 300:- av den där tusenkronorsbonusen är kvar.
GLHF