2011-05-30, 16:26
Medlem
Hej

Lste p en sida om bonustrading, http://www.sharps.se/forums/taenkarh...-bonustrading/, ville hra om nn har testat det? Och om man praktiskt taget kan hitta lika odds p betfair och ett vanligt spelbolag?
Citera
2011-05-30, 16:42
Medlem
tOpOffs avatar
Det funkar vldigt bra om du inte varit registrerad innan, och du br vl d kunna samla p dig minst 8000kr. I princip riskfritt.
Citera
2011-05-30, 19:07
Medlem
jass ok, vrt att prva d kanske
men r det inte svrt och hitta likvrdiga oddsen p betfair och ett annat spelbolag?
Citera
2011-05-30, 20:35
Medlem
det r svrare n man tror till en brjan. jag drog nyligen in ca 7000 under ca 2 mnader, sen trttnade jag. Krde frst med Betfair, men trttnade p avgifterna, s brjade surebetta istllet

EDIT:
Kan vl ge dig tips om du ska brja.

Vill du kra med Betfair, leta frmst p stora marknader som fotboll och tennis. Titta p de mest spelade matcherna, dr har du strst chans att hitta likvrdiga odds. Att spela under/ver 2,5 eller 3,5 ml i fotboll r ofta bra. Det finns ven sidor som listar likvrdiga odds, men tycker inte att dessa funkar s bra alltid. Vill du istllet rkna ut sjlv hur mnga procent du frlorar om det r olika odds, rkna 1/odds A + 1/odds B, s fr du ut hur mnga procents skillnad det blir. Hnder ibland att man hittar surebets dr man gr plus ett par procent.

Kan komma med lnkar sen, sitter inte p min dator atm
Senast redigerad av daannneee 2011-05-30 kl. 20:47.
Citera
2011-05-30, 22:36
Medlem
Frlt fr dubbelpost, men kom p en viktig sak.

Ett stort problem r att du behver en ganska stor "bankrulle" innan du brjar. Om du inte brjar p de mindre bonusarna d. Jag satsade direkt p de strsta jag kunde hitta, typ 1000kr, 1500kr osv. D hnder det frr eller senare att du lser alla pengar p fel konto, och sitter med 6000kr som du inte kan ta ut, utan att frlora bonusen. S var beredd p att du fr lov att punga ut pengar frn brjan

Sen r det viktigt att frst att, ven om mnga sger att detta r riskfritt (vilket till viss del stmmer) s smiter det undan pengar hr och dr. Fr det frsta s tar betfair en avgift p varje vinst. Utver den, s tar de en avgift p varje insttning. Om du nu brjar bolla vinster fram och tillbaka mellan spelbolaget och spelbrsen ett tag, s blir det en del pengar som frsvinner p.g.a. avgifterna.

nnu vrre r om du, som jag, rkar f alla pengar p fel konto. D mste du fylla p med pengar p betfair, och den procentuella avgiften kan d svida lite. Helt pltsligt mrker du att bara 300:- av den dr tusenkronorsbonusen r kvar.

GLHF
Citera
2011-05-30, 23:07
Medlem
jo, jag r medventen om att det inte blir hela bonusen man kan "vinna" men blir ju nd lite pengar om man kr p det och finns vll rtt mnga spelbolag som erbjuder bonusar med.

Men hur ska man tnkas behva som startkapital d? ( i runda slngar)
Citera
2011-05-31, 00:20
Medlem
tOpOffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankieLucas
jo, jag r medventen om att det inte blir hela bonusen man kan "vinna" men blir ju nd lite pengar om man kr p det och finns vll rtt mnga spelbolag som erbjuder bonusar med.

Men hur ska man tnkas behva som startkapital d? ( i runda slngar)

Jag satte in 6000 kr p Betfair direkt och det rckte. Inte skert att du behver stta in s mycket. Brja med sm bonusar (500kr) och prva p.
Citera
2011-05-31, 08:42
Medlem
Kostar inget att anvnda moneybookers
Citera
2011-05-31, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinkhole
Kostar inget att anvnda moneybookers

r det inte insttningsavgift?

Btw, lovade lnkar, hr kommer ngra!
Surebets/arbitrage (ven laybets)
Oddskalkylator 2-vgs
Oddskalkylator 3-vgs
Lista med bonusar (kanske lite outdated, men den gick jag efter)
Senast redigerad av daannneee 2011-05-31 kl. 09:19.
Citera
2011-05-31, 13:08
Medlem
Tack, fr tipsen och lnkarna

Finns det ingen sida man jmfra betfair med ett annat "sitt" spelbolag s man slipper leta manuellt hela tiden?
Citera
2011-05-31, 13:28
Medlem
Gav dig ju en lnk till just det

Surebets/arbitrage (ven laybets)

G in i instllningarna och vlj vilka spelbolag du vill leta p
Citera
2011-05-31, 17:22
Medlem
jaha ok, ja nu frstod jag fick tips om en annan lnk idag, http://bet72.com/oddsmatcher/?affili...r&minBackOdds=
tyckte jag verka bttre

men tack iaf, och hur fugerar det med betfair hur vet man om det blir accepterat nr man layar tex? kan nog frklara hur det fungerar fr en idiot? haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in