2013-11-24, 19:48
Medlem
Chokladpralinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Den 7 December anordnar Svenskarnas parti en demonstration under parollen "Stoppa Svenskfientligheten" för att visa vårt missnöje över det mångkulturella främlingsvåld som drabbat Daniel och många andra.
https://www.flashback.org/t2259319

Salemmanifestationen som sådan existerar inte längre, även om han vad jag förmodar kommer att hedras av närstående och nationalister på sin dödsdag.

Det är verkligen synd, idag känns Salemhändelsen symbolisk för hela Sveriges hälsotillstånd.
Citera
2013-11-24, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladpralinen
Det är verkligen synd, idag känns Salemhändelsen symbolisk för hela Sveriges hälsotillstånd.
Jag kan hålla med om att det är synd att Salemmanifestationen lades ner i sin ursprungliga form. Men så blir det ibland när ett fåtal individer är så drivande och dessa får andra politiska uppdrag inom bland annat Svenskarnas parti. Nu arrangerar åtminstone SvP ett substitut som uppmärksammar ungefär samma sak. Men Salemmanifestationen är ju klassisk, visst är det så.
Citera
2013-12-24, 03:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Teleskopbatong
Bump, just för att detta var den nyaste tråden. Tappat bort mitt exemplar av FUP och tänkte skaffa ett nytt, vet att det är Huddinge Tingsrätt men inte vilket nummer? Någon som vet?
Sitter på mobilen och lite illa till, har inte tid att forska själv.
Har du fått tag i den? Mäkta intresserad av att få läsa den.

Förövrigt räcker det väl med namn på en part för att få ut den?
Citera
2013-12-25, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladpralinen
Snart 13 år sedan och har det blivit bättre?

Nej, det knivas på tok för lite undermänniskor som Daniel Wretström, du vet lillnassen som gillade att slå tjejer.

Hade det varit en muslim som gjort samma sak under exakt lika omständigheter hade det varit annat ljud i grisarnas trynen om han blivit knivhuggen/skuren under ett slagsmål.
Citera
2013-12-25, 14:46
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKnaprig
Nej, det knivas på tok för lite undermänniskor som Daniel Wretström, du vet lillnassen som gillade att slå tjejer.

Hade det varit en muslim som gjort samma sak under exakt lika omständigheter hade det varit annat ljud i grisarnas trynen om han blivit knivhuggen/skuren under ett slagsmål.

Intressant att din sort har så svårt att hålla er till fakta och sanning, fulast är det när man sprider ut lögner om en död 17-åring eftersom hela "tjejmisshandelshistorien" var ett påhitt av lögnmedia från början till slut. Allt för att ta udden av händelsen, eftersom sanningen är att media dessförrinnan hetsat grovt mot nationella.

Traditionell media fäster ingen uppmärksamhet överhuvudtaget till alla tusentals fega illdåd som diverse inavlade parasitfolk begår, därför gör vi det istället. Det kommer vi att fortsätta med och det får allt större genomslag i takt med att traditionell media går mot en välförtjänt död.
Citera
2013-12-26, 01:41
Medlem
Oprovocerat grova våldet? Nazisten misshandlade en tjej på en fest. Kniven satt fint där. En mindre kvinnomisshandlande nasse.
Senast redigerad av KlassMotKlass 2013-12-26 kl. 01:45.
Citera
2013-12-26, 02:20
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlassMotKlass
Oprovocerat grova våldet? Nazisten misshandlade en tjej på en fest. Kniven satt fint där. En mindre kvinnomisshandlande nasse.

Expos lögnaktiga rykten biter inte i internets tidevarv när sanningen alltid kommer fram. Daniel Wretström glöms inte, det gör inte heller hans mördare Danilo Henriquez alias "Danjah”.

http://www.nationell.nu/2009/05/16/kand-artist-deltog-vid-mordet-pa-daniel-wretstrom/
Citera
2013-12-26, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Intressant att din sort har så svårt att hålla er till fakta och sanning, fulast är det när man sprider ut lögner om en död 17-åring eftersom hela "tjejmisshandelshistorien" var ett påhitt av lögnmedia från början till slut. Allt för att ta udden av händelsen, eftersom sanningen är att media dessförrinnan hetsat grovt mot nationella.

Traditionell media fäster ingen uppmärksamhet överhuvudtaget till alla tusentals fega illdåd som diverse inavlade parasitfolk begår, därför gör vi det istället. Det kommer vi att fortsätta med och det får allt större genomslag i takt med att traditionell media går mot en välförtjänt död.
Klart det var ljug när ett litet nazistyngel får vad han förtjänar? Som alltid, det är aaaaaldrig nazistens fel, ni är ju egentligen supersnälla pojkscouter som inte alls följer en lära som bygger på folkmord och hat. Rätt kul att jämföra med tråden om John Hron, där ni bajsskjortor gärna drar diverse hjärndöda paralleller till den samhälleliga gärningen att rensa bort ett uppenbart skadat exemplar ur genpoolen. Där går ni vedervärdiga nazistpissråttor helt går in för att smutskasta och ljuga er blå om offret. Men om någon dristar sig att påstå att lilla ängeln Daniel inte var en perfekt mönstermedborgare får ni alla snad i trosorna.

Ingen kommer någonsin ta något ni säger på allvar eftersom ni saknar mänskligt värde och ni vet det själva. Det är därför ni är som ni är.
Citera
2013-12-26, 20:59
Medlem
Citat:
Klart det var ljug när ett litet nazistyngel får vad han förtjänar? Som alltid, det är aaaaaldrig nazistens fel, ni är ju egentligen supersnälla pojkscouter som inte alls följer en lära som bygger på folkmord och hat. Rätt kul att jämföra med tråden om John Hron, där ni bajsskjortor gärna drar diverse hjärndöda paralleller till den samhälleliga gärningen att rensa bort ett uppenbart skadat exemplar ur genpoolen. Där går ni vedervärdiga nazistpissråttor helt går in för att smutskasta och ljuga er blå om offret. Men om någon dristar sig att påstå att lilla ängeln Daniel inte var en perfekt mönstermedborgare får ni alla snad i trosorna.

Ingen kommer någonsin ta något ni säger på allvar eftersom ni saknar mänskligt värde och ni vet det själva. Det är därför ni är som ni är.

Du saknar all förmåga till logisk argumentation, blir inte ens arg när jag läser dina förståndshandikappade försök till resonemang. Tycker att du ska komma ut ur garderoben istället för att skita ner trådar på flashback med din smörja. Vem bryr sig om John Hron? Han var ju en smutsig zigenare som jag tror få saknar! Tror du skulle må bra av att få leva ut dina homofila drifter, så lyd mitt råd och börja bejaka ditt sanna jag så slipper du vara så frustrerad och arg!
Citera
2013-12-26, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vehmgericht
Du saknar all förmåga till logisk argumentation, blir inte ens arg när jag läser dina förståndshandikappade försök till resonemang. Tycker att du ska komma ut ur garderoben istället för att skita ner trådar på flashback med din smörja. Vem bryr sig om John Hron? Han var ju en smutsig zigenare som jag tror få saknar! Tror du skulle må bra av att få leva ut dina homofila drifter, så lyd mitt råd och börja bejaka ditt sanna jag så slipper du vara så frustrerad och arg!
Varför i helvete skulle jag försöka diskutera logiskt med en packe degenererade naziavskum? Er sort är inte kapabla till logik.

Men du kan ju fortsätta påstå att Hron var rom som om det skulle göra timmar av vedervärdig och sinnesjuk tortyr rättfärdig. Sanningen är att de pisståttor som gjorde det borde utraderas erftersom de som alla andra nazister aldrig kommer kunna göra annat än att vara en belastning för samhället.
Citera
2013-12-26, 22:18
Medlem
Migrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlassMotKlass

Jag har läst förundersökningen för ett par år sedan, och vill minnas att han gav en tjej en örfil. Att han misshandlade en tjej låter extremt överdrivet mot vad som stod i förundersökningen, varifrån kommer uppgifterna om misshandel ifrån?

Förresten var han ett barn, ynka 16 år.
Citera
2013-12-27, 08:28
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:

Uppenbarligen är du en riktigt störd individ som dessutom skaffat sig sin egen lilla bubbla där inga fakta biter och det finns väl gott om såna som dig numer, människor med en dikotom verklighetsuppfattning där den egna positionen alltid är "god". Det gick ett radioprogram om John Hron och där framgår att orsaken till mordet var förövarnas alkoholism och inget annat.
Senast redigerad av Aegishjalmr 2013-12-27 kl. 09:26. Anledning: Ord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in