Citat:
Ursprungligen postat av
KlassMotKlass
Jävla vilken stolt krigare att örfila tjejer. Örfilar du nån e det misshandel. Pucko.
Du som läst fupen vet du om daniel kissade i byxan när han smakade kniven? 16 år då vet man att man inte slår tjejer
Jag hoppas verkligen du är ett troll! Annars är du ett avskrap och ett riktigt fittigt sådant!
Oavsett var man står politiskt, högerextrem som vänsterextrem kan man inte ifrågasätta brutaliteten och den helt sjuka upprinnelsen till detta mord. Daniel var en förvirrad liten grabb som hamnat i fel sällskap och hade hela livet framför sig, hade han fått ett par år på sig hade han mycket väl kunnat vara en förändrad människa med andra värderingar och tankar. Att tycka det är rätt att kniva någon för att dom är rasist, nazist, tillhörande antifa eller annan gruppering är fan i mig vidrigt och rätt sorgligt att behöva läsa.
Dock gissar jag att du tillhör extremvänstern och umgås med samma pack som flyger på människor pga av deras åsikter och partitillhörighet. Förhoppningsvis växer du också upp någon gång, trots att det är 18årsgräns här gissar jag att du fortfarande befinner dig på lågstadiet om inte annat mentalt!