2013-12-28, 02:42
Medlem
Jag är också intresserad av FUPen.
Citera
2014-01-18, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Migrat
Jag har läst förundersökningen för ett par år sedan, och vill minnas att han gav en tjej en örfil. Att han misshandlade en tjej låter extremt överdrivet mot vad som stod i förundersökningen, varifrån kommer uppgifterna om misshandel ifrån?

Förresten var han ett barn, ynka 16 år.

Jävla vilken stolt krigare att örfila tjejer. Örfilar du nån e det misshandel. Pucko.
Du som läst fupen vet du om daniel kissade i byxan när han smakade kniven? 16 år då vet man att man inte slår tjejer
Citera
2014-01-18, 02:49
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlassMotKlass
Jävla vilken stolt krigare att örfila tjejer. Örfilar du nån e det misshandel. Pucko.
Du som läst fupen vet du om daniel kissade i byxan när han smakade kniven? 16 år då vet man att man inte slår tjejer

Daniel är verkligen ingen hjälte men jag ser inte dig ofta eller någonsin kommentera likadant på andra trådar där gärningsmannen är svart och både slog och våldtog sin tjej. Varför? Är man från Somalien, 18 år men blott ett ensamkommande flyktingbarn och gruppvåldtar tillsammans med fem andra svartmustiga män en ung flicka kallar henne en hora borde man väl veta vad som gäller? Detta är en tråd gällande Daniel, men förklara gärna för mig KlassMotKlass hur du ser på mordet på Runken?
Senast redigerad av JollyRogers 2014-01-18 kl. 03:09.
Citera
2014-01-18, 05:25
Bannlyst
Citat:
Tjejen/tjejerna i fråga har ju förnekat just detta, det var ju bara påhitt och lögn.
Citera
2014-01-18, 14:39
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Tjejen/tjejerna i fråga har ju förnekat just detta, det var ju bara påhitt och lögn.
Oavsett det så är det bara rätt sjukt att ta upp örfilar (!!!) som premisser till ett bestialiskt och blodigt mord.

Hur fel det än är att örfila tjejer så kan det aldrig jämföras med att ett gäng ger sig på en kille och skär halsen av honom.
Citera
2014-01-19, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Oavsett det så är det bara rätt sjukt att ta upp örfilar (!!!) som premisser till ett bestialiskt och blodigt mord.

Hur fel det än är att örfila tjejer så kan det aldrig jämföras med att ett gäng ger sig på en kille och skär halsen av honom.

Lol om en invandrare hade örfilat tjejen hade ni gapat efter att han ska dödas. Hycklare.
Citera
2014-01-19, 11:58
Medlem
frihetskrigares avatar
Citat:

Jävlar vilken stolt krigare att mörda ett barn. Vi gör alla misstag här i livet och för det förtjänar man inte att mördas.

Du är allt bra kaxig där bakom skärmen. Slår vad om att även du hade pissat på dig om du fick en kniv i dig. Du är säkert han som sticker kniven i andra och skrattar åt hur dom reagerar.
Citera
2014-01-19, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frihetskrigare
Jävlar vilken stolt krigare att mörda ett barn. Vi gör alla misstag här i livet och för det förtjänar man inte att mördas.

Du är allt bra kaxig där bakom skärmen. Slår vad om att även du hade pissat på dig om du fick en kniv i dig. Du är säkert han som sticker kniven i andra och skrattar åt hur dom reagerar.

Hade det varit en muslim elr nån annan som slagit tjejen hade ni nazister gormat er hesa om hur han förtjänat det, e hyckleri. Daniel fick smaka på sin egna medicin. läste att Daniel hade kissat i byxorna undra bara om det stämmer med förundersökningen. Vad rädd han måste varit den där kvällen. så går det för svenskfientliga kvinnomisshandlare.
Citera
2014-01-19, 13:23
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Hade det varit en muslim elr nån annan som slagit tjejen hade ni nazister gormat er hesa om hur han borde mördas. Daniel fick smaka på sin egna medicin.

Jag läste att Daniel hade kissat i byxorna, undrar bara om det stämmer med förundersökningen. Vad rädd han måste varit den där kvällen.

Att judekuksugande små rödingar har bollar som jordnötter vet alla nationella med erfarenhet, men även hjärnan tycks ha skrumpnat ihop på er till följd av allt haschpundande.
Senast redigerad av Aegishjalmr 2014-01-19 kl. 13:44. Anledning: Ord
Citera
2014-01-19, 13:42
Medlem
PilsnerPers avatar
Citat:
Lol om en invandrare hade örfilat tjejen hade ni gapat efter att han ska dödas. Hycklare.

Nej han örfilade ingen, läs förundersökningen. Men det är väl den nazistiska poliskåren som undanhåller detta för att skydda nazisterna.
Citera
2014-01-19, 14:31
Medlem
frihetskrigares avatar
Citat:
Hade det varit en muslim elr nån annan som slagit tjejen hade ni nazister gormat er hesa om hur han förtjänat det, e hyckleri. Daniel fick smaka på sin egna medicin. läste att Daniel hade kissat i byxorna undra bara om det stämmer med förundersökningen. Vad rädd han måste varit den där kvällen. så går det för svenskfientliga kvinnomisshandlare.

Bara för att jag försvar en sextonåring som blev mördad betyder det inte att jag är nazist eller för att jag är emot våld från kommunister. Nej Daniel fick inte smaka på sin egna medicin. Han gjorde ett misstag som alla barn gör och blev mördad på grund utav det. Om han nu pissade på sig för att han fick en kniv i sig, så spelar det ingen roll. Det går inte att veta hur kroppen reagerar när man blir utsatt för grovt våld. Ibland får jag en känsla av att du är ett troll eller i alla fall en människa utan känslor.

Det är snarare ni som är hycklare. Om någon från era vänstergrupper hade slagit en tjej och nazisterna hade mördat honom, så hade ni gråtit ut om hur hemska nazister är.
Citera
2014-01-19, 14:42
Medlem
SleighBellss avatar
Citat:
Jag hoppas verkligen du är ett troll! Annars är du ett avskrap och ett riktigt fittigt sådant!

Oavsett var man står politiskt, högerextrem som vänsterextrem kan man inte ifrågasätta brutaliteten och den helt sjuka upprinnelsen till detta mord. Daniel var en förvirrad liten grabb som hamnat i fel sällskap och hade hela livet framför sig, hade han fått ett par år på sig hade han mycket väl kunnat vara en förändrad människa med andra värderingar och tankar. Att tycka det är rätt att kniva någon för att dom är rasist, nazist, tillhörande antifa eller annan gruppering är fan i mig vidrigt och rätt sorgligt att behöva läsa.

Dock gissar jag att du tillhör extremvänstern och umgås med samma pack som flyger på människor pga av deras åsikter och partitillhörighet. Förhoppningsvis växer du också upp någon gång, trots att det är 18årsgräns här gissar jag att du fortfarande befinner dig på lågstadiet om inte annat mentalt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in