Tja! Spelade nyss mot ett äckel där han ledde med 2-1 sen avgör jag i typ den 89 minuten med ett skit snyggt skott, han tryckte på och tryckte på men lyckades inte få in ett 2-3 mål och sedan så fort slutsignalen låter så stängs mitt fut av, det står att jag haft "problem with internet connection" eller något sånt ni vet det meddelandet man får när man får kick typ.. Detta är andra gången detta händer mig denna vecka haha vad fan är det för något? för det är fan inte ett sammanträffande, sist det hände var det exakt likadant scenario
Tja! Spelade nyss mot ett äckel där han ledde med 2-1 sen avgör jag i typ den 89 minuten med ett skit snyggt skott, han tryckte på och tryckte på men lyckades inte få in ett 2-3 mål och sedan så fort slutsignalen låter så stängs mitt fut av, det står att jag haft "problem with internet connection" eller något sånt ni vet det meddelandet man får när man får kick typ.. Detta är andra gången detta händer mig denna vecka haha vad fan är det för något? för det är fan inte ett sammanträffande, sist det hände var det exakt likadant scenario
Vette fan asså..
Jag var i final i någon cup för någon vecka sen och vann den på straffar och jag blev glad och ställde mig upp och hoppa runt lite istället för att trycka fortsätt och när jag kollar på TVn så kommer det där meddelandet upp.. fast jag redan har vunnit matchen så fick jag DNF.. så jävla tråkigt och det sjuka är att jag aldrig åker ut från något annat online spel som t.ex. GTA V..