2013-12-25, 01:56
  #19669
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Nix. Suarez kommer inte få en TIF redan.
såhär vid juletid när alla ska köpa paket ? folk lär ju bli galna. klart dom ger suarez tif det lär dom tjäna pengar på ju.
Citera
2013-12-25, 02:00
  #19670
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresden
såhär vid juletid när alla ska köpa paket ? folk lär ju bli galna. klart dom ger suarez tif det lär dom tjäna pengar på ju.
Det kommer de inte göra, nästintill säker Tror alla som planerat att bomba Fifa Points väntar till TOTY.
Citera
2013-12-25, 02:24
  #19671
Medlem
dontreadsports avatar
Hejsan kan någon göra en fet hybrid med rooney och balo??
Citera
2013-12-25, 02:26
  #19672
Medlem
Faceslaps avatar
Blev för suktad av alla som skrev här angående megapacken så köpte en julklapp till mig själv.

Bästa spelaren? Tim Cahill

Det bästa är att när jag i raseri ska köpa ett till megapack så går det inte att köpa fifapoints pga något underhåll...
Citera
2013-12-25, 02:27
  #19673
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dontreadsport
Hejsan kan någon göra en fet hybrid med rooney och balo??

http://www.futhead.com/14/squads/4227320/
vilken uppställning vill du köra?
Citera
2013-12-25, 02:29
  #19674
Medlem
Mergoss avatar
Tja! Spelade nyss mot ett äckel där han ledde med 2-1 sen avgör jag i typ den 89 minuten med ett skit snyggt skott, han tryckte på och tryckte på men lyckades inte få in ett 2-3 mål och sedan så fort slutsignalen låter så stängs mitt fut av, det står att jag haft "problem with internet connection" eller något sånt ni vet det meddelandet man får när man får kick typ.. Detta är andra gången detta händer mig denna vecka haha vad fan är det för något? för det är fan inte ett sammanträffande, sist det hände var det exakt likadant scenario
Citera
2013-12-25, 02:41
  #19675
Medlem
HestDrickaColas avatar
http://www.futhead.com/14/squads/4227551/

Vad tror ni? Vill köpa och spela nu men det är lite för sent
Citera
2013-12-25, 02:45
  #19676
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mergos
Tja! Spelade nyss mot ett äckel där han ledde med 2-1 sen avgör jag i typ den 89 minuten med ett skit snyggt skott, han tryckte på och tryckte på men lyckades inte få in ett 2-3 mål och sedan så fort slutsignalen låter så stängs mitt fut av, det står att jag haft "problem with internet connection" eller något sånt ni vet det meddelandet man får när man får kick typ.. Detta är andra gången detta händer mig denna vecka haha vad fan är det för något? för det är fan inte ett sammanträffande, sist det hände var det exakt likadant scenario

Vette fan asså..

Jag var i final i någon cup för någon vecka sen och vann den på straffar och jag blev glad och ställde mig upp och hoppa runt lite istället för att trycka fortsätt och när jag kollar på TVn så kommer det där meddelandet upp.. fast jag redan har vunnit matchen så fick jag DNF.. så jävla tråkigt och det sjuka är att jag aldrig åker ut från något annat online spel som t.ex. GTA V..
Citera
2013-12-25, 02:47
  #19677
Medlem
dontreadsports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sibba
http://www.futhead.com/14/squads/4227320/
vilken uppställning vill du köra?

Något med 4-backslinje och max 200 k glömde jag också nämna haha
Citera
2013-12-25, 02:52
  #19678
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skittjack
Servrarna fuckar fan upp av alla jävla christmas noobs. Blir psyk! Tar sig någon annan in?
Vilken kille, drar till psyket för att han inte kommer in på servrarna
Citera
2013-12-25, 03:14
  #19679
Medlem
HestDrickaColas avatar
Snart köper man åt sig Reus. Vilken matchtröja ska han ha? Funderar på att köpa Real Madrids blåa, de är fina.
Citera
2013-12-25, 03:15
  #19680
Medlem
antonaugustssons avatar
Någon som har koll på vilka som är dom populäraste positionskorten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in