2013-12-27, 16:13
  #20269
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av futmaster
Man blir aldrig bannad om man inte köper mer än runt 5m har jag för mig?

EA kan ju ta i an och bli lite fundersamma på hur du sålt en brons spelare för 5m och sådant skit.

Händer 0.2/10 gånger att man blir bannad efter man köpt coins. Vettifan riktigt..

Jag har köpt ca 500k coins två gånger och båda gångerna har jag blivit bannad så det där med 5m stämmer inte alls.
Citera
2013-12-27, 16:16
  #20270
Medlem
iHenkeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
Jag har köpt ca 500k coins två gånger och båda gångerna har jag blivit bannad så det där med 5m stämmer inte alls.

Samtidigt har jag köpt runt 1 miljon coins totalt under en månad, och inte åkt på The Banhammer så att säga så handlar nog mer om slumpen och oturen..
Citera
2013-12-27, 16:16
  #20271
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
Jag har köpt ca 500k coins två gånger och båda gångerna har jag blivit bannad så det där med 5m stämmer inte alls.


Vilken otur du har då.

Som du kanske såg skrev jag: Vettifan riktigt. I slutet.
Citera
2013-12-27, 16:18
  #20272
Medlem
iHenkeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
IF Vela som striker är gudomlig!

Vem skulle du köra av IF Vela kontra NIF Benzema? Behåller Neymar som Striker pga. att han är sliskigt jäkla bra pga. hans agility bl.a.
Citera
2013-12-27, 16:20
  #20273
Medlem
Fyfan har nog lagt 1k på packs och den bästa jag fått är typ Lloris.

Synpunkter på mitt lag?

Lloris
T.Silva Dante D.Luiz
De Rossi L.Gustavo
Hulk Willian
Hernanes

Pato D.costa

Har inte bestämt mig för om jag ska köra med de Rossi, Ramires eller sandro bredvid Luis Gustavo, vem tycker ni? Övriga synpunkter??

Är iaf sjukt nöjd med Hernanes och Pato, spottar in poäng båda två, hade Oscar ett tag men föredrar helt klart Hernanes, kan helt klart bero på att jag gillar honom skarpt irl.
Citera
2013-12-27, 16:20
  #20274
Medlem
OddFellas avatar
Någon som kan ge en kort review på CAM Rodriguez?
Citera
2013-12-27, 16:22
  #20275
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iHenked
Vem skulle du köra av IF Vela kontra NIF Benzema? Behåller Neymar som Striker pga. att han är sliskigt jäkla bra pga. hans agility bl.a.
Har testat båda men har en förkärlek till Vela trots att Benzema är riktigt grym också. Stort plus med Vela är hans vänsterfot.
Citera
2013-12-27, 16:24
  #20276
Medlem
Finns det någon hemsida med billiga Microsoft points där man kan betala med sms?
Citera
2013-12-27, 16:25
  #20277
Medlem
Någon som har lust att slänga ihop ett budgetlag för cirka 10k som man kan lattja lite med? Uppställning eller liga spelar ingen roll!!
Citera
2013-12-27, 16:25
  #20278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iHenked
Vem skulle du köra av IF Vela kontra NIF Benzema? Behåller Neymar som Striker pga. att han är sliskigt jäkla bra pga. hans agility bl.a.

Han har decent skott och bra styrka. Tycker du ska ha honom. Finns ju såklart fler fördelar för honom.

- IF Vela
Citera
2013-12-27, 16:25
  #20279
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannyW
Så har nu lirat 12 matcher med honom, på de matcherna stod han för 9 assister och 7 mål. Han överraskade mig positivt faktiskt. Det jag var mest imponerad av var hans passningsspel och hans inlägg, eftersom han spelar på högerkanten så kommer ju det flesta inläggen bli med högerfoten och han har ju bara 2* weakfoot men det spelade ingen större roll, vartenda inlägg satt på Benzemas panna eller fot.

Skotten var stenhårda, helt sjukt hårt sköt han siktet var dock inte lika bra men när dom satt på mål såg gick dom in, han fick även in en del finess shot utanför målområdet. Pacen kändes som hans NIF, kanske för att jag lirade Maestro på honom som inte boostar pace något. Dribblingarna flöt på lätt och hans 4* skill gjorde sig användbar på kanten.

Är han värd 290k? Det får man avgöra själv men han var verkligen i klass med Robben och hans H/H workrates var faktiskt inget problem.
Lirade honom i det här laget: http://www.futhead.com/14/squads/4301207/
Ah tackar, blir nog till att testa honom sen
Citera
2013-12-27, 16:27
  #20280
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillhannus
Någon som har lust att slänga ihop ett budgetlag för cirka 10k som man kan lattja lite med? Uppställning eller liga spelar ingen roll!!
http://www.futhead.com/14/squads/4156468/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in