Citat:
Ursprungligen postat av
nomek
Vette fan asså..
Jag var i final i någon cup för någon vecka sen och vann den på straffar och jag blev glad och ställde mig upp och hoppa runt lite istället för att trycka fortsätt och när jag kollar på TVn så kommer det där meddelandet upp.. fast jag redan har vunnit matchen så fick jag DNF.. så jävla tråkigt och det sjuka är att jag aldrig åker ut från något annat online spel som t.ex. GTA V..
Jag förstår men asså det har hänt 2 ggr som sagt på samma vecka på exakt samma sortens matcher (jag tar igen ett underläge) sen så fort matchen är slut exakt samma sekund så får jag "kick" och när jag är inne igen direkt efter så har jag 1 match mindre spelad men inga poäng..