2013-12-24, 22:31
  #19633
Medlem
Vet ni om det kommer ut något speciellt guldpack ikväll ?
Citera
2013-12-24, 22:36
  #19634
Medlem
milanista22s avatar
Är det nån annan än mig som inte kommer in på FUT? Serverna nere?
Citera
2013-12-24, 22:37
  #19635
Medlem
Kan någon förklara varför IF matiuidi kostar så jävla mycket? Lavezzi likaså : S

Så här ser mitt lag ut i alla fall

http://www.futhead.com/14/squads/988988/
Citera
2013-12-24, 22:39
  #19636
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Är Xavi något att ha?
Han är king på mittfältet. .
Citera
2013-12-24, 22:46
  #19637
Medlem
Jkrokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milanista22
Är det nån annan än mig som inte kommer in på FUT? Serverna nere?
Skrev samma sak sidan innan Är du på PS4?
Citera
2013-12-24, 22:48
  #19638
Medlem
Skittjacks avatar
Servrarna fuckar fan upp av alla jävla christmas noobs. Blir psyk! Tar sig någon annan in?
Citera
2013-12-24, 22:49
  #19639
Medlem
iHenkeds avatar
Lägger ett nytt förslag på Squad, Neymar är kvar, men bytt formation osv.


http://www.futhead.com/14/squads/4220778/

Pros/cons? Förbättringar utan att fucka kemin?
Citera
2013-12-24, 22:56
  #19640
Medlem
devilzeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skittjack
Servrarna fuckar fan upp av alla jävla christmas noobs. Blir psyk! Tar sig någon annan in?
Jag kom nyss in men menyerna är sega så in i. Kul att komma tillbaka efter månads uppehåll till serverstrul.
Citera
2013-12-24, 23:00
  #19641
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iHenked
Lägger ett nytt förslag på Squad, Neymar är kvar, men bytt formation osv.


http://www.futhead.com/14/squads/4220778/

Pros/cons? Förbättringar utan att fucka kemin?

http://www.futhead.com/14/squads/4221326/
http://www.futhead.com/14/squads/4221404/
http://www.futhead.com/14/squads/4221473/

där är annars tre, i mitt tycke, riktigt starka trupper för samma budget
tycker att minst en av mittfältarna bredvid neymar bör ha high i defensive workrate, vilket inte hernanes eller xavi har
__________________
Senast redigerad av sibba 2013-12-24 kl. 23:06.
Citera
2013-12-24, 23:06
  #19642
Medlem
iHenkeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sibba
http://www.futhead.com/14/squads/4221326/
http://www.futhead.com/14/squads/4221404/
http://www.futhead.com/14/squads/4221473/

där är annars tre, i mitt tycke, riktigt starka trupper för samma budget

Gillar nummer 1 starkt! Dock hade jag föredragit att byta ut Alonso mot Xavi för att testa honom (Coinsen är inga problem, kan köpa det) Hur är Di Maria? Tänker på Hans 2* weak foot. Finns det några andra val än Di Maria?

EDIT: Läste din edit nu, haha..
__________________
Senast redigerad av iHenked 2013-12-24 kl. 23:13.
Citera
2013-12-24, 23:07
  #19643
Medlem
milanista22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken
Skrev samma sak sidan innan Är du på PS4?

Japp ps4.. "We are sorry but there has been an error connecting to..." Det här meddelandet kommer upp när man försöker komma in på FUT. Ea och deras skit server.
Citera
2013-12-24, 23:13
  #19644
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iHenked
Gillar nummer 2 starkt! Dock hade jag föredragit att byta ut Alonso mot Xavi för att testa honom (Coinsen är inga problem, kan köpa det) Hur är Di Maria? Tänker på Hans 2* weak foot. Finns det några andra val än Di Maria?

tänkte mest att alonso hade high workrate och att det va bra att ha en defensivt arbetande bredvid neymar. har du coinsen så är det ju bara testa xavi och byta om det läcker bakåt.

har två polarna som kör med di maria och har bara hört positivt om honom. snabb som fan, skönt steg, bra dribblingar och har man honom på högerkanten så ska det inte vara något problem med hans dåliga weak foot. de två alternativen jag tycker när man ska köra BBVA är att ha di maria eller IF pedro på kanten, om man inte vill betala en förmögenhet för IF bale.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in