För det första så var det "ca 50k" som laget fick kosta, för det andra så kanske frågaren lirar Xbox.
Sen är det ganska lätt att se att det går att byta Chiellini mot Ogbonna om man nu vill kapa kostnaden.
Inte hört ett enda gott ord om Özil från någon. Tycker själv Eriksen och Cazorla är bättre. Bäst är De Bruyne men det är väl lite för osexigt med en nonrare.
byt ut özil mot santi cazorla,özil är en av de sämre spelarna jag spelat med
varför kör du inte en formation med yttrar istället? hazard och nani tror jag nog att skulle vara bättre än mata-özil
clichy på LB? inte testat 4-2-2-2 än, hur funkar den om man har CAMs som bara är "halvsnabba", som mata och özil?
Har spelat några matcher med dom på den positionen förr och det gick utmärkt. När det gäller västerbackspositionen så spelar jag Gibbs för han är bland dom bästa vänsterbackarna jag testat.
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Inte hört ett enda gott ord om Özil från någon. Tycker själv Eriksen och Cazorla är bättre. Bäst är De Bruyne men det är väl lite för osexigt med en nonrare.
Özil har varit bra för mig så han ska jag inte byta ut, gillar Cazorla med så ska köpa honom med och växla med Mata/Özil.
någon som kan bygga ett lag med så många 5* skillers som möjligt, budget 10k? ska användas till single matches så formation osv spelar ingen roll, ska bara användas för skojs skull helst inga dyra position changes osv
clichy på LB? inte testat 4-2-2-2 än, hur funkar den om man har CAMs som bara är "halvsnabba", som mata och özil?
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Citat:
Ursprungligen postat av mikki1102
byt ut özil mot santi cazorla,özil är en av de sämre spelarna jag spelat med
varför kör du inte en formation med yttrar istället? hazard och nani tror jag nog att skulle vara bättre än mata-özil