2013-12-23, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aqmzxpldrsiyd
Du vet att Vin Diesel väger över 100 kg? Med 10% kroppsfett? Är man inte biff då så är ingen biff i det här landet förutom 0,0001 %. Riktigt underhållande må jag säga. Verkar vara många som tror att ordet biff betyder anabolamonster.
Det gör jag med

Bilden du visade var inte en bild på Vin Diesel i år iallafall.
http://thenarcissisticanthropologist.files.wordpress.com/2012/10/vin_diesel_glasses.jpg
http://eisforevil.files.wordpress.com/2008/08/vin-diesel-chronicles-riddick.jpg

Hur som helst, jag tycker inte att Vin Diesel är speciellt "biff"
2013-12-23, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Är du så osäker, TS? Kan inte vara lätt att klara av vardagen i dina skor.

Nja, inte osäker. Men jag vill försöka förstå varför så många tror att man måste vara ett anabolamonster för att räknas som biff. Kan du förstå det? För jag kan inte det. Men det är inte så lätt att förstå sig på folks små hjärnor alltid.

Citat:
Ursprungligen postat av MicrosoftSam
Det gör jag med

Bilden du visade var inte en bild på Vin Diesel i år iallafall.
http://thenarcissisticanthropologist.files.wordpress.com/2012/10/vin_diesel_glasses.jpg
http://eisforevil.files.wordpress.com/2008/08/vin-diesel-chronicles-riddick.jpg

Hur som helst, jag tycker inte att Vin Diesel är speciellt "biff"

Nu kan du erkänna att du har fel. Bilden jag visade är tagen från Furious 6 (2013). Nej, men vad är biff enligt dig då? Kan du svara på frågan någon jävla gång?
Senast redigerad av aqmzxpldrsiyd 2013-12-23 kl. 19:47.
2013-12-23, 19:44
Medlem
[QUOTE

Du vet att Vin Diesel väger över 100 kg? Med 10% kroppsfett? Är man inte biff då så är ingen biff i det här landet förutom 0,0001 %. Riktigt underhållande må jag säga. Verkar vara många som tror att ordet biff betyder anabolamonster.[/quote]

Är Vin typ 2,50 lång?
2013-12-23, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ass.Parade
Antar att du är en av dessa killar som tycker att om man inte ser ut som Arnold Schwarzenegger så är man klen? Jävla tönt.
När sade jag det? Varför blir jag automatiskt en tönt då? Det säger mer om dig än vad det gör om mig.
2013-12-23, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whaaam
Är Vin typ 2,50 lång?

Vin diesel aka biffen är 1,82 cm lång.
2013-12-23, 19:50
Medlem
Citat:
Vin diesel aka biffen är 1,82 cm lång.

Då väger han inte 100 kg ifall han inte har ben som en Elefant. Och enligt dom bilderna som jag googlade så har han inte det.
2013-12-23, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whaaam
Då väger han inte 100 kg ifall han inte har ben som en Elefant. Och enligt dom bilderna som jag googlade så har han inte det.

Ännu en flashbackare som har fel. Hur känns det att jag alltid har rätt och ni har fel?

http://healthyceleb.com/vin-diesel-height-weight-body-statistics/657
2013-12-23, 19:52
Medlem
Citat:
Nja, inte osäker. Men jag vill försöka förstå varför så många tror att man måste vara ett anabolamonster för att räknas som biff. Kan du förstå det? För jag kan inte det. Men det är inte så lätt att förstå sig på folks små hjärnor alltid.

Allt är relativt. Du får en rätt missvisande bild, eftersom de flesta i denna forumsdel troligtvis är större än medelsvensson.
2013-12-23, 19:53
Medlem
Ass.Parades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrosoftSam
När sade jag det? Varför blir jag automatiskt en tönt då? Det säger mer om dig än vad det gör om mig.
Jag kanske blandade in någon annan kommentar med din men du tyckte i varje fall inte att det var något man kunde kalla "biff". Vet inte hur du definierar biff men jag skulle säga att just vid Vin Diesel kroppshydda kan man börja kalla det biff. Vältränad är han. Men sen är det väl alltid så olika mellan alla personer, vissa tycker ju att Brad i Fight Club är biff. Jag har blivit kallad biff av kompisar men faktum är att jag bara är något större än Brad i Fight Club.

Vettefan var du lägger gränsen. Tönt var ett skällsord.
2013-12-23, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Allt är relativt. Du får en rätt missvisande bild, eftersom de flesta i denna forumsdel troligtvis är större än medelsvensson.

Eller så gillar de bara att skryta om att de är stora, fast egentligen är mindre än Brad Pitt? Folk här i tråden gör bort sig. De påstår att det inte är Vin Diesel i år eller att han inte väger 100 kg. Liksom, hur jävla dum kan man bli?
2013-12-23, 19:55
Medlem
Citat:
Så Vin Diesel är inte biff? Haha, du verkar efterbliven. Fast efter att ha läst ett antal inlägg av dig så verkar du inte efterbliven. Du ÄR efterbliven.

Har passerat 30 och bilden visar en HEL ARM och lite mer precis som jag gjorde med min bild. Kan du sluta trolla nu och erkänna att du har fel?

Var inte meningen att visa hela kroppen och snoppen. Men antar du är bög och vill se mer.
Haha. Det är ju du på bilden, annars skulle du inte vara så upprörd. Nej.. Tycker du behöver träna lite till ..!
2013-12-23, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youngirl
Haha. Det är ju du på bilden, annars skulle du inte vara så upprörd. Nej.. Tycker du behöver träna lite till ..!

Var det inte du som tyckte det var bra att man hängde ut en 16 årig grabb som pedofil? Inte för att det hör hit, men det säger en del om hur iqbefriad du är. Det är Vin Diesel på bilden. Men du verkar ju inte veta vem det är så lämna tråden. Tjejer bryr sig knappast om muskler, så antar du är en kille som låtsas vara brud. Patetiskt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in