2013-12-23, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aqmzxpldrsiyd
Ja är han det?

http://i42.tinypic.com/29dfxch.jpg

Anledningen att jag frågar är för att två personer på flashback tyckte jag inte hade några muskler alls. Jag har ungefär sådana armar på bilden, fast en aning större.

Nej han är definitivt inte "biff"

Jag har själv mycket större armmuskler än det där, och då är jag ändå bara en "hobbyist" inom kampsport som lyfter skrot 1-2 gånger i veckan som komplement.

Med det sagt så tycker jag inte att du ska bygga din självrespekt på vad vi på Flashback anser är "biff"
2013-12-23, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MicrosoftSam
Nä. Jag tycker faktiskt inte att Vin Diesel är biff faktiskt. Har du något problem med det?

Haha, nej jag har inget problem med efterblivna idioter som du som uppenbarligen lider av ett synfel. Stackars liten.

http://movies.dosthana.com/sites/default/files/image-gallery/Vin%20Diesel%20Images.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av Whaaam
Nej han är definitivt inte "biff"

Jag har själv mycket större armmuskler än det där, och då är jag ändå bara en "hobbyist" inom kampsport som lyfter skrot 1-2 gånger i veckan som komplement.

Med det sagt så tycker jag inte att du ska bygga din självrespekt på vad vi på Flashback anser är "biff"

Visa bild på dig nu annars är du bara ett enda stort skitsnack.
2013-12-23, 19:34
Medlem
Citat:
Haha, nej jag har inget problem med efterblivna idioter som du som uppenbarligen lider av ett synfel. Stackars liten.

[url]http://movies.dosthana.com/sites/default/files/image-gallery/Vin%20Diesel%20Images.jpg[/url

Ja det där är en helt annan bild på Vin Diesel, fortfarande inte biff.
Synfel har jag också, -4.75 men jag använder linser mot det!

VARNING FLASHBACK:
Jullovet har börjat på grundskolan!
2013-12-23, 19:35
Medlem
Citat:
Ja det där är en helt annan bild på Vin Diesel, fortfarande inte biff.

VARNING FLASHBACK:
Jullovet har börjat på grundskolan!

Så vad är en biff enligt dig då? Få se nu. Jag är garanterat äldre än dig lilla gubben. Köp nya linser!
2013-12-23, 19:36
Medlem
Citat:
Så vad är en biff enligt dig då? Få se nu. Jag är garanterat äldre än dig lilla gubben.
Åh, men lilla vän.. det här är för fan en biff: Klicka här om du är retarderad
Vad har åldern med saken att göra? Har du nyss kommit på att du kan ljuga om åldern på internet? Nice!

Lär dig skillnaden grabben.
2013-12-23, 19:36
Medlem
[quote=aqmzxpldrsiyd|46720504]Så Vin Diesel är inte biff? Okej...tror ett antal flashbackare precis gjort bort sig.

Var det verkligen Vin Diesel på den bilden du postade? Jag bildgooglade lite, och inte för att verka kaxig, men jag har faktiskt mycket större armmuskler än vad "Vin" har t o m på promotion-bilder.

Sen tycker jag du verkade ta en riktigt "avslappnad" bild på honom så han ser ut att vara en liten och smal man med så mycket armmuskler som man har om man är typ 65 kg lätt och tränar på gym typ en gång i veckan.

Nu har jag aldrig sett någon film med Vin Diesel för jag tycker det verkar lite WT att göra det men jag trodde alltid att han var en klassisk actionhjälte i stil med typ Arnold Schwarzenegger eller åtminstone Bruce Willis. Men ibland har man fel
2013-12-23, 19:37
Medlem
Citat:
Åh, men lilla vän.. det här är för fan en biff: Klicka här om du är retarderad

Lär dig skillnaden grabben.

Trollar du eller försöker du vara rolig? Vi diskuterar inte maträtter på ett träningsforum. Inte i den här tråden iaf.

[quote=Whaaam|46721995]
Citat:
Vin Diesel är inte biff? Okej...tror ett antal flashbackare precis gjort bort sig.

Var det verkligen Vin Diesel på den bilden du postade? Jag bildgooglade lite, och inte för att verka kaxig, men jag har faktiskt mycket större armmuskler än vad "Vin" har t o m på promotion-bilder.

Sen tycker jag du verkade ta en riktigt "avslappnad" bild på honom så han ser ut att vara en liten och smal man med så mycket armmuskler som man har om man är typ 65 kg lätt och tränar på gym typ en gång i veckan.

Nu har jag aldrig sett någon film med Vin Diesel för jag tycker det verkar lite WT att göra det men jag trodde alltid att han var en klassisk actionhjälte i stil med typ Arnold Schwarzenegger eller åtminstone Bruce Willis. Men ibland har man fel

Du vet att Vin Diesel väger över 100 kg? Med 10% kroppsfett? Är man inte biff då så är ingen biff i det här landet förutom 0,0001 %. Riktigt underhållande må jag säga. Verkar vara många som tror att ordet biff betyder anabolamonster.
Senast redigerad av aqmzxpldrsiyd 2013-12-23 kl. 19:40.
2013-12-23, 19:38
Medlem
Citat:
Trollar du eller försöker du vara rolig? Vi diskuterar inte maträtter på ett träningsforum. Inte i den här tråden iaf.
Jaså? Men varför nämner du ordet biff då? Det är ju mat..
2013-12-23, 19:41
Medlem
Citat:
Jaså? Men varför nämner du ordet biff då? Det är ju mat..

Ja, biff är mat också. Men det kan också betyda att man är en stor kille. Väger man över 100 kg med så lite som 10% kroppsfett så är man ganska stor ja.
2013-12-23, 19:42
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanye
Det ser ut som någon som precis börjat få synliga muskler, biff skulle jag inte kalla det. Så här ser man ut när man är biff: http://www.flixya.com/files-photo/s/a/n/sandie1217-2436081.jpg

Jaysuz, det var mig en stor en jävel!
2013-12-23, 19:43
Medlem
[QUOTE

Visa bild på dig nu annars är du bara ett enda stort skitsnack. [/quote]

Tänk om jag har så stora armmuskler att ett bildbevis vore en uppenbar outning?

Skämt åsido så är min poäng att det just inte är så. Jag är en helt vanlig Svensson som gillar att träna, på typ 175 cm, 80 kg. Pumpar bicepscurl på typ 18 kg dom gånger jag gör det, och maxar annars 150 kg i Mark och 100 kg i Bänk. Du har tiotusentals svenskar som ser ut exakt som jag på armarna, och ifall någon någonsin säger till mig att jag ser "biff" ut (tvivlar på att dom skulle använda just det uttrycket ) så blir jag genuint glad och smickrad.

Den bilden du postade bevisar bara för mig att Vin Diesel är tunn. För din egen del så ska du ta din feedback här som ett tecken på att du har många goa dagar på gymmet framför dig, och att du så småningom kan bli riktigt "biff".
2013-12-23, 19:43
Medlem
Ass.Parades avatar
Citat:
Nä. Jag tycker faktiskt inte att Vin Diesel är biff faktiskt. Ser mer ut som en riktigt spe 12-årig pojkes arm faktiskt. Har du något problem med det?
Antar att du är en av dessa killar som tycker att om man inte ser ut som Arnold Schwarzenegger så är man klen? Jävla tönt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in