2013-12-23, 17:27
Medlem
Ja är han det?

http://i42.tinypic.com/29dfxch.jpg

Anledningen att jag frågar är för att två personer på flashback tyckte jag inte hade några muskler alls. Jag har ungefär sådana armar på bilden, fast en aning större.
2013-12-23, 17:30
Medlem
Shtangist1995s avatar
Beror på, ser ut att vara runt 37-38 cm i omkrets, och är personen i fråga väldigt deffad, så är det väl okej storlek om man är kortare än 176cm. Men ser ut ha ungefär 15-20% kroppsfett, så nej, inte biff. Fast en otränad, spinkig person kanske anser att den på bilden är biffig.
2013-12-23, 17:33
Medlem
Snides avatar
Vissa ser ut sådär fastän de inte tränar så biff vet jag väl inte om man kan kalla det. Det är väl individuellt vad man tycker.
2013-12-23, 17:33
Medlem
Det ser ut som någon som precis börjat få synliga muskler, biff skulle jag inte kalla det. Så här ser man ut när man är biff: http://www.flixya.com/files-photo/s/a/n/sandie1217-2436081.jpg
2013-12-23, 17:34
Medlem
Vin Diesel är inte biff? Okej...tror ett antal flashbackare precis gjort bort sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Shtangist1995
Men ser ut ha ungefär 15-20% kroppsfett, så nej, inte biff. Fast en otränad, spinkig person kanske anser att den på bilden är biffig.

Vin Diesel har 10% kroppsfett. Han är ingen superbiff det kan jag hålla med om, men att han inte är biff tycker jag är det löjligaste jag hört.
Senast redigerad av aqmzxpldrsiyd 2013-12-23 kl. 17:40.
2013-12-23, 17:39
Medlem
Snides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aqmzxpldrsiyd
Vin Diesel är inte biff? Okej...tror ett antal flashbackare precis gjort bort sig.
Biff för mig är när det nästan ser lite onaturligt ut och muskelmassan på vin diesel ser naturlig ut.
2013-12-23, 17:41
Medlem
Citat:

Vin Diesel har 10% kroppsfett. Han är ingen superbiff det kan jag hålla med om, men att han inte är biff tycker jag är det löjligaste jag hört.

Om du ville påpeka att Vin Diesel är biff så har du valt en dålig bild för ändamålet
2013-12-23, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snide
Biff för mig är när det nästan ser lite onaturligt ut och muskelmassan på vin diesel ser naturlig ut.

Och snart kommer du och säger att The Rock inte är biff.

Citat:
Ursprungligen postat av Kanye
Om du ville påpeka att Vin Diesel är biff så har du valt en dålig bild för ändamålet

Varför då? Ungefär en sådan bild jag visade upp på mig själv och fick negativa kommentarer. Själv har jag större armar också. Dock mer kroppsfett, 13% ungefär.
2013-12-23, 17:45
Medlem
Så du postar en värdelös bild man inte kan utröna nånting av och tror du mind fuckat alla när du sen berättar att det är Vin Diesel?

Aight brah.
2013-12-23, 17:47
Medlem
Citat:
Och snart kommer du och säger att The Rock inte är biff.

Det beror på i vilken film han är med i. Vissa filmer är han mindre i av någon konstig anledning .
2013-12-23, 17:50
Medlem
Nja inte biff. Men normal vältränad?
2013-12-23, 17:53
Bannlyst
Vore ju intressant att höra ett uttalande av någon som är äldre än 18 år som gått utanför dörren på närmate 2 åren.

Nej, han är inte biff, och ingen kan tala för det med en sådan bild - i en sådan vinkel.

Har jag en stor kuk om jag tar bild utanför min gylf?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in