2013-12-23, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youngirl
Nja inte biff. Men normal vältränad?

Så Vin Diesel är inte biff? Haha, du verkar efterbliven. Fast efter att ha läst ett antal inlägg av dig så verkar du inte efterbliven. Du ÄR efterbliven.

Citat:
Ursprungligen postat av Hetsmotfolkgrupp
Vore ju intressant att höra ett uttalande av någon som är äldre än 18 år som gått utanför dörren på närmate 2 åren.

Nej, han är inte biff, och ingen kan tala för det med en sådan bild - i en sådan vinkel.

Har jag en stor kuk om jag tar bild utanför min gylf?

Har passerat 30 och bilden visar en HEL ARM och lite mer precis som jag gjorde med min bild. Kan du sluta trolla nu och erkänna att du har fel?

Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Så du postar en värdelös bild man inte kan utröna nånting av och tror du mind fuckat alla när du sen berättar att det är Vin Diesel?

Aight brah.

Var inte meningen att visa hela kroppen och snoppen. Men antar du är bög och vill se mer.
2013-12-23, 18:05
Medlem
Batman182s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aqmzxpldrsiyd
Så Vin Diesel är inte biff? Haha, du verkar efterbliven. Fast efter att ha läst ett antal inlägg av dig så verkar du inte efterbliven. Du ÄR efterbliven.

Har passerat 30 och bilden visar en HEL ARM och lite mer precis som jag gjorde med min bild. Kan du sluta trolla nu och erkänna att du blev ägd?

Var inte meningen att visa hela kroppen och snoppen. Men antar du är bög och vill se mer.

Har du passerat 30 och skriver sådär?
2013-12-23, 18:12
Bannlyst
Citat:
n.

Har passerat 30 och bilden visar en HEL ARM och lite mer precis som jag gjorde med min bild. Kan du sluta trolla nu och erkänna att du har fel?

Trollar jag för att jag motsäger dig? Du är liten, max 20 år. Du vill höra att du är biff från en bild. Tror du en vinkel på en bild kan avgöra hurvida du är biff eller inte? Du ska sluta trolla och framförallt göra bort dig. Folk skrattar åt imbeciller, du är inräknad. Nej, din arm är inte biff. Det roliga är att du försöka framhäva bilden som ett avslappnat tillstånd men trycker för fullt för att muskelsenan ska arbeta ut så lycka till med träningsvärken 2 veckor framöver, tjockis.
2013-12-23, 18:21
Medlem
tardudenipruttens avatar
Inte biff alls, ser ut som nån normalbyggd person som precis vet va hantlar är!
2013-12-23, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batman182
Har du passerat 30 och skriver sådär?

Jag älskar att trycka ner människor. Särskilt sådana som inte förstår vad jag begriper.

Citat:
Ursprungligen postat av Hetsmotfolkgrupp
Trollar jag för att jag motsäger dig? Du är liten, max 20 år. Du vill höra att du är biff från en bild. Tror du en vinkel på en bild kan avgöra hurvida du är biff eller inte? Du ska sluta trolla och framförallt göra bort dig. Folk skrattar åt imbeciller, du är inräknad. Nej, din arm är inte biff. Det roliga är att du försöka framhäva bilden som ett avslappnat tillstånd men trycker för fullt för att muskelsenan ska arbeta ut så lycka till med träningsvärken 2 veckor framöver, tjockis.

Okej, jag är 20 år. So what om jag är det? Det jag ville få fram är att folk ska sluta tro att ordet biff är något slags monster. I min bild var jag avslappnad med böjd arm. Jag är lite större än Vin Diesel och har ungefär 13% kroppsfett så tjock är jag knappast.

Citat:
Ursprungligen postat av tardudeniprutten
Inte biff alls, ser ut som nån normalbyggd person som precis vet va hantlar är!

Jao, men det är Vin Diesel och han har tränat ganska mycket. Om han inte är biff, vad är då en biff enligt dig? Visa inte något anabolamonster nu.
2013-12-23, 19:04
Medlem
tardudenipruttens avatar
Citat:
Jag älskar att trycka ner människor. Särskilt sådana som inte förstår vad jag begriper.

Okej, jag är 20 år. So what om jag är det? Det jag ville få fram är att folk ska sluta tro att ordet biff är något slags monster. I min bild var jag avslappnad med böjd arm. Jag är lite större än Vin Diesel och har ungefär 13% kroppsfett så tjock är jag knappast.

Jao, men det är Vin Diesel och han har tränat ganska mycket. Om han inte är biff, vad är då en biff enligt dig? Visa inte något anabolamonster nu.

vad snackar du om? är det vin diesel på bilden eller vad?? eller är det du som vill att nån ska säga " fan va biff du är" om det är vin disel så är bilden fortfarande inte nån biff vilken person det är på bilden. Kan vara phil heath på bilden men bilden visar inte nån biffig person hur mycke du än vill det

http://www.literallylean.com/wp-content/uploads/2013/01/big-bicep.jpg denna bild är biff,
2013-12-23, 19:04
Medlem
Nej, inte i närheten.
2013-12-23, 19:07
Medlem
Citat:
vad snackar du om? är det vin diesel på bilden eller vad?? blablablablablablabla onödigt tjaffs.

http://www.literallylean.com/wp-content/uploads/2013/01/big-bicep.jpg denna bild är biff,

anabolamonster räknas inte. Ja det är Vin Diesel på bilden.

Citat:
Ursprungligen postat av HarryTurtleDove
Nej, inte i närheten.

Så Vin Diesel är inte i närheten av att vara biff?

Flashback blir roligare och roligare. Efterblivenhet på hög nivå.
2013-12-23, 19:11
Medlem
tardudenipruttens avatar
Citat:
anabolamonster räknas inte. Ja det är Vin Diesel på bilden.

Så Vin Diesel är inte i närheten av att vara biff?

Flashback blir roligare och roligare. Efterblivenhet på hög nivå.

anabola? hur kan du veta att snubben är på anabola genom en bild på biceps? men bilden du postade är fortfarande inte biff
2013-12-23, 19:12
Medlem
Thomaspunkts avatar
Det ÄR en liten arm på bilden, så nej den armen tillhör inte en "biff".
2013-12-23, 19:16
Medlem
Citat:
anabola? hur kan du veta att snubben är på anabola genom en bild på biceps? men bilden du postade är fortfarande inte biff

Enligt dig ja. Men många andra håller nog med mig. Så kan ju inte kännas bra för dig att du har fel. De flesta tycker Vin Diesel är BIFF. punkt slut.

För övrigt så har jag kollat upp källan till bilden och tillhör ett anabolamonster som tränat i flera flera år.

Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Det ÄR en liten arm på bilden, så nej den armen tillhör inte en "biff".

Visa en stor arm då så kan jag bedöma. Tror för övrigt att Vin Diesel har större armar än dig. Om det är du på bilden gör det detta bara ännu roligare.
Senast redigerad av aqmzxpldrsiyd 2013-12-23 kl. 19:24.
2013-12-23, 19:27
Medlem
Citat:
Vin Diesel är inte biff? Okej...tror ett antal flashbackare precis gjort bort sig.

Nä. Jag tycker faktiskt inte att Vin Diesel är biff faktiskt. Ser mer ut som en riktigt spe 12-årig pojkes arm faktiskt. Har du något problem med det?
Senast redigerad av MicrosoftSam 2013-12-23 kl. 19:30.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in