Citat:
Ursprungligen postat av
Lotusgul
Visst lider man med Mats! Man hade gärna sett honom få hitta kärleken till slut. Det är en skön karl, även om han har många givna omständigheter som försvårar avsevärt för honom i kärleksbranschen. Han har inte riktigt utseendet med sig, inte alls som finalrivalen Andreas som fick det att pirra till lite här och var ute i stugorna, ja även hos mig! Och överdrivet frispråkig är den kära Mats inte heller, lite blyg, lite tillbakadragen. Men förmodligen en jävligt snäll kille. Han står nog i en snöstorm på en busshållplats och väntar fast bussen är 9 timmar sen... sådan är han! En god människa.
Utseendet tror jag inte var något större problem, isf kan man ju säga att Andreas mer eller mindre såg ut som en tanig knarkare. Däremot så fanns det ett problem av gigantiskt format och det var Mats' sjukliga tysthet, sen om det är en kombination av blyghet varvat med "norrländskhet" eller hur det kommer sig spelar ingen större roll men det finns nog ingen brud som gillar någon som har sådan
total jävla tunghäfta som Mats uppvisade...
Sen var det ju iofs bra eftersom jag tror Arbetsledaren Führerinnen Marlene skulle varit helt fel för honom. Han verkade som sagt snäll och god. Hon får fixa en dräng på annat sätt.
Börjar f.ö tro att Marlene egentligen är gay men inte vågar komma ut ur garderoben pga sina föräldrar - de hoppas så mycket på barnbarn och anmälde säkert henne till programmet. Hennes sätt, utstrålning och utseende känns väldigt mycket (butch)flata. Kvinnlighet...noll.