2013-12-19, 17:23
Medlem
Rallz.s avatar
Stackars Mats, han verkade besvärad när han satt där och kollade ner i köksbordet. Han förtjänar någon. Inte Marlene.
Citera
2013-12-19, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rallz.
Stackars Mats, han verkade besvärad när han satt där och kollade ner i köksbordet. Han förtjänar någon. Inte Marlene.

Visst lider man med Mats! Man hade gärna sett honom få hitta kärleken till slut. Det är en skön karl, även om han har många givna omständigheter som försvårar avsevärt för honom i kärleksbranschen. Han har inte riktigt utseendet med sig, inte alls som finalrivalen Andreas som fick det att pirra till lite här och var ute i stugorna, ja även hos mig! Och överdrivet frispråkig är den kära Mats inte heller, lite blyg, lite tillbakadragen. Men förmodligen en jävligt snäll kille. Han står nog i en snöstorm på en busshållplats och väntar fast bussen är 9 timmar sen... sådan är han! En god människa.
Citera
2013-12-19, 23:46
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotusgul
Visst lider man med Mats! Man hade gärna sett honom få hitta kärleken till slut. Det är en skön karl, även om han har många givna omständigheter som försvårar avsevärt för honom i kärleksbranschen. Han har inte riktigt utseendet med sig, inte alls som finalrivalen Andreas som fick det att pirra till lite här och var ute i stugorna, ja även hos mig! Och överdrivet frispråkig är den kära Mats inte heller, lite blyg, lite tillbakadragen. Men förmodligen en jävligt snäll kille. Han står nog i en snöstorm på en busshållplats och väntar fast bussen är 9 timmar sen... sådan är han! En god människa.

Utseendet tror jag inte var något större problem, isf kan man ju säga att Andreas mer eller mindre såg ut som en tanig knarkare. Däremot så fanns det ett problem av gigantiskt format och det var Mats' sjukliga tysthet, sen om det är en kombination av blyghet varvat med "norrländskhet" eller hur det kommer sig spelar ingen större roll men det finns nog ingen brud som gillar någon som har sådan total jävla tunghäfta som Mats uppvisade...

Sen var det ju iofs bra eftersom jag tror Arbetsledaren Führerinnen Marlene skulle varit helt fel för honom. Han verkade som sagt snäll och god. Hon får fixa en dräng på annat sätt.

Börjar f.ö tro att Marlene egentligen är gay men inte vågar komma ut ur garderoben pga sina föräldrar - de hoppas så mycket på barnbarn och anmälde säkert henne till programmet. Hennes sätt, utstrålning och utseende känns väldigt mycket (butch)flata. Kvinnlighet...noll.
Citera
2013-12-20, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Utseendet tror jag inte var något större problem, isf kan man ju säga att Andreas mer eller mindre såg ut som en tanig knarkare. Däremot så fanns det ett problem av gigantiskt format och det var Mats' sjukliga tysthet, sen om det är en kombination av blyghet varvat med "norrländskhet" eller hur det kommer sig spelar ingen större roll men det finns nog ingen brud som gillar någon som har sådan total jävla tunghäfta som Mats uppvisade...

Sen var det ju iofs bra eftersom jag tror Arbetsledaren Führerinnen Marlene skulle varit helt fel för honom. Han verkade som sagt snäll och god. Hon får fixa en dräng på annat sätt.

Börjar f.ö tro att Marlene egentligen är gay men inte vågar komma ut ur garderoben pga sina föräldrar - de hoppas så mycket på barnbarn och anmälde säkert henne till programmet. Hennes sätt, utstrålning och utseende känns väldigt mycket (butch)flata. Kvinnlighet...noll.

Det är tydligt att Oddball är begåvad med en ganska stor portion människokännedom, han förmedlar det många av oss tänkt..
Citera
2013-12-20, 23:24
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
[...]men det finns nog ingen brud som gillar någon som har sådan total jävla tunghäfta som Mats uppvisade...

Ja, om det handlar om att ragga brudar för natten så kan det vara svårt. Men Mats är ju som många andra norrlänningar - tyst och blyg. Han kan öppna upp sig och vara trevlig när man har lärt känna honom och han pratar ju inte en massa skit. Det finns kvinnor för honom också. Jag såg i alla fall inget fel på Mats i övrigt.
Citera
2013-12-21, 00:13
Medlem
Marlene verkar vara trevlig och vaken, synd bara att hon fick en bunt samhall-killar att att välja mellan. Man tycker nästan synd om henne..
Citera
2013-12-21, 02:22
Medlem
utan.att.stannas avatar
När Sophie och Pär var på hotell och hon säger att man får putta bort honom så han ligger på sin sida. Menar hon att dom sover iho utan att pippa? Hur länge var utlandsresan? Han kommer bli maniak ju?

Och som tidigare nämnts, Carinas skratt alltså. Skämig att gå på stan med, skrikskrattar.

BTW ser jag avsnitt 11
Senast redigerad av utan.att.stanna 2013-12-21 kl. 02:37.
Citera
2013-12-22, 21:04
Medlem
tempeZZts avatar
Klas och Sandra från bonde 2012 gifter sig i onsdagens avsnitt.
Citera
2013-12-23, 00:12
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt

Som klippta och skurna för varandra. Ett vackert par, deras barn blir nog fotomodeller.
Citera
2013-12-23, 07:31
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt

Det måste verkligen vara ett av de mest passande paren genom alla säsonger av serien! Man kan verkligen bara glädjas med båda två!

Det går förövrigt inte på onsdagen utan på torsdagen (annandagen). 20:00 dock som vanligt, det skall tydligen visas såväl förberedelser, själva bröllopet samt från bröllopsresan.
Citera
2013-12-23, 22:38
Medlem
Längtar efter bröllopet på torsdag!!! Vill ladda upp med att se hela säsongen fram tills dess. Vet någon var man kan hitta den förutom på tv4play då man måste ha premium för att kunna se avsnitten där?
Citera
2013-12-23, 23:14
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Det går förövrigt inte på onsdagen utan på torsdagen (annandagen). 20:00 dock som vanligt
OK, my bad. Tack för korrekt info.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in