2miljarder efter att ha tagit en bounty.. Finns inte mycket att kämpa för nu direkt...
Citat:
Ursprungligen postat av Storsnusarn
Märkte nu precis när jag greppar dosan efter att ha käkat i 10 minuter att medans jag stått i mitt garage så har jag fått en donation på en miljard av en snubbe på rank 132, jag själv är 122. Han skrev ett meddelande och önskade god jul så jag skrev tillbaka att jag "varken behövde eller ville ha pengarna, men god jul på dig själv."
FAN, jag vill inte ha en jävla miljard ? Vad fan ska man ens spela för om det inte finns ett ynkaste dugg att kämpa för.
EDIT: Och nu fick jag en bounty på $201337000 på mig.........
Ni får en invite till hans lobby och så får ni 100 miljoner haha gjorde det precis Finns en risk att man kan hamna i cheaters pool men utan pengar är spelet skit
Risk? Jag gissar att Rockstars har ett program som detekterar om man tex går från 1miljon till 100 miljoner på kontot, och sen väntar cheaters pool. Jag gissar att alla som FÅTT pengar kommer bli av med dom i sinomtid och flyttas tillbaka till spelet, dom som GETT massa pengar eller FUSKAT till sig pengar kommer bannas/perm cheaterspool.
Så var det dags igen. Igår kom jag in i en session med en spelare på level 240 och kort därefter var det några miljoner extra på kontot.
Det är andra gången på någon dag som jag får pengar från fuskande spelare.
Jag antar att alla andra spelare i samma session också fick massa miljoner.
Hur skulle det bli om Rockstar bannar alla som tagit emot för mycket pengar? Spelet skulle bli utan spelare.
Ni som fått pengar borde testa att spendera som jag, köp massor med Adders eller Buzzards från Warstock... Fick 100 mille på kontot igår men har uppgraderat alla bilar i garaget och sånt för att slösa... Hoppas det kan hjälpa att man inte kommer till cheaters pool
Ni som fått pengar borde testa att spendera som jag, köp massor med Adders eller Buzzards från Warstock... Fick 100 mille på kontot igår men har uppgraderat alla bilar i garaget och sånt för att slösa... Hoppas det kan hjälpa att man inte kommer till cheaters pool
Jag tror snarare att det bidrar mer till cheaters pool/ban. Pengarna "du inte vill ha" använder du för att köpa allt "fett" i spelet. Rockstar ser det nog på så sätt att "Aha här har vi minsann en miljonär som spenderar olagliga pengar på allt han kan, lets bring him down". (om dom ens kan se det alls)
Eller så ligger du extra pyrt till. Spenderat i förhållande till inkomst var ju något som R* skulle hålla koll på.