2013-12-20, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Hur vet man vilka bilar Simeon vill ha?
Står ju bara modellnamn i telefonen. Svårt när man inte vet hur bilarna ser ut.

Det var en grön blip på kartan.
Citera
2013-12-20, 18:53
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Använd denna sidan http://www.igta5.com/vehicles
Modellnamn och utseende lär man sig efter en stund.
Citera
2013-12-20, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qweet
Sök bilarna på datorn så hittar du hur dem ser ut
Ja, det är väl så man får göra. Hade hoppats på att bilarna skulle vara markerade på kartan.

Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Använd denna sidan http://www.igta5.com/vehicles
Modellnamn och utseende lär man sig efter en stund.
Tusen tack.
Senast redigerad av Kaymano 2013-12-20 kl. 18:56.
Citera
2013-12-20, 18:58
Medlem
SteveAngellos avatar
Har inte lirat online på ett tag. Kul å se att det nu finns nya survivals
Citera
2013-12-20, 19:04
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
De har köpt dem. Förmodligen med pengar de moddat fram.
Jag läste på GTAForums att det finns en glitch som gör att oavsett vilken level man är kan man köpa en tank. Samma metod kan för övrigt användas för att få tag på Khamelion och Hotknife som ingick i Collectors Edition.
Citera
2013-12-20, 19:46
Medlem
Citat:
Det finns också många sköna Android-appar för just det ändamålet
Citera
2013-12-20, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durst
Det finns också många sköna Android-appar för just det ändamålet
Någon speciell du kan tipsa om?
Citera
2013-12-20, 22:19
Medlem
Albozs avatar
Jag vet inte hur ni tänker angående att spela GTA online nu. Men jag äger i stort sätt det bästa man kan få och lite till, sitter nu på 1.8 miljoner men har inte spelat på flera månader. Vill inte spendera eller slösa mina pengar tills det roliga släppts med aktier och annat kul. Vill ha pengar att spendera när det väl kommer något kul man kan spendera de på, för just nu är det riktigt tråkigt att spela.

Vad gör man egentligen nu för tiden? Är det samma typ av spelande som för några månader sen? Att man helt enkelt inte gör ett skit?

Mvh
Citera
2013-12-20, 23:05
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alboz
Jag vet inte hur ni tänker angående att spela GTA online nu. Men jag äger i stort sätt det bästa man kan få och lite till, sitter nu på 1.8 miljoner men har inte spelat på flera månader. Vill inte spendera eller slösa mina pengar tills det roliga släppts med aktier och annat kul. Vill ha pengar att spendera när det väl kommer något kul man kan spendera de på, för just nu är det riktigt tråkigt att spela.

Vad gör man egentligen nu för tiden? Är det samma typ av spelande som för några månader sen? Att man helt enkelt inte gör ett skit?

Mvh

Jag började spela lite nu för en stund sedan. har inte lirat sen de första veckorna online kom (tröttnade snabbt)

Det känns ganska meningslöst med att göra uppdrag i onlineläget. inte särskilt roligt och det finns ingen spännande story.

Känns sjukt ensamt också för hamnar ofta ensam i sessions
Citera
2013-12-20, 23:47
Medlem
Storsnusarns avatar
Märkte nu precis när jag greppar dosan efter att ha käkat i 10 minuter att medans jag stått i mitt garage så har jag fått en donation på en miljard av en snubbe på rank 132, jag själv är 122. Han skrev ett meddelande och önskade god jul så jag skrev tillbaka att jag "varken behövde eller ville ha pengarna, men god jul på dig själv."

FAN, jag vill inte ha en jävla miljard ? Vad fan ska man ens spela för om det inte finns ett ynkaste dugg att kämpa för.

EDIT: Och nu fick jag en bounty på $201337000 på mig.........

MvH
Citera
2013-12-20, 23:56
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storsnusarn
Märkte nu precis när jag greppar dosan efter att ha käkat i 10 minuter att medans jag stått i mitt garage så har jag fått en donation på en miljard av en snubbe på rank 132, jag själv är 122. Han skrev ett meddelande och önskade god jul så jag skrev tillbaka att jag "varken behövde eller ville ha pengarna, men god jul på dig själv."

FAN, jag vill inte ha en jävla miljard ? Vad fan ska man ens spela för om det inte finns ett ynkaste dugg att kämpa för.

EDIT: Och nu fick jag en bounty på $201337000 på mig.........

MvH
'

Jävlar
Citera
2013-12-21, 00:00
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Då var spelet slut för min del också.

2miljarder efter att ha tagit en bounty.. Finns inte mycket att kämpa för nu direkt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in